Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 5. sep 2013 13:55

Jeg har valgt min Xbox One Day One Edition fra ShopTo med Forza 5 og en ekstra controller. :) 539 pund, fragt på 23 pund inkluderet så omkring 4700kr. Inkl. Fragt.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Atticus » 5. sep 2013 14:08

Nogle der har smidt en bestilling afsted til Microsoft tyske shop, eller vil der opstå komplikationer ved det?
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 5. sep 2013 14:16

Atticus skrev:Nogle der har smidt en bestilling afsted til Microsoft tyske shop, eller vil der opstå komplikationer ved det?


hvis du skriver "microsoft store" i "søg i dette emne" feltet, så får du dit svar
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ramlas » 5. sep 2013 14:28

Køb European version i coolshop, så er vi da ovre alle de problemer med at købe i
udlandet , det gør jeg nu:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Atticus » 5. sep 2013 14:30

Slimjay DK skrev:
Atticus skrev:Nogle der har smidt en bestilling afsted til Microsoft tyske shop, eller vil der opstå komplikationer ved det?


hvis du skriver "microsoft store" i "søg i dette emne" feltet, så får du dit svar


Mange tak, vidste ikke den funktion eksisterede.
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. sep 2013 14:31

ramlas skrev:Køb European version i coolshop, så er vi da ovre alle de problemer med at købe i
udlandet , det gør jeg nu:)

Det er jo så ikke muligt hvis man nu gerne vil have en Day One Edition med gratis Fifa 14.
For det er den hos Coolshop ikke, hvis du nu læser nogle af alle de indlæg vi har skrevet om Coolshop.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2013 14:35

Så lige for at opsummere: Jeg køber en Xbox One i Tyskland d. 22 November og hvilke problemer får jeg så?

Strømstik?
Live-konto?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf iDanish Soul » 5. sep 2013 14:37

Benja190782 skrev:Så lige for at opsummere: Jeg køber en Xbox One i Tyskland d. 22 November og hvilke problemer får jeg så?

Strømstik?
Live-konto?

Ingen. Tyskland bruger samme strømstik som i Danmark. Mht. live-profilen skal du måske skifte region, men ellers downloader du den bare på den nye konsol.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. sep 2013 14:42

Benja190782 skrev:Så lige for at opsummere: Jeg køber en Xbox One i Tyskland d. 22 November og hvilke problemer får jeg så?

Strømstik?
Live-konto?

Altså ifølge hende supporteren jeg chattede med tidligere, så er det eneste du skal gøre at ændre locale/region til Danmark når du starter den op, og så downloade din profil.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ramlas » 5. sep 2013 14:44

Jeg køber nu ikke Xbox one for fifa 14 skyld men ok med dem der går efter Day edition
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2013 14:45

Hvorfor fa'en bestiller vi så ikke bare alle sammen en i Tyskland?

Altså jeg tænker sådan - har Tyskland overhovedet nok konsoller, jeg mener hvis der er flere hundrede danskere der bestiller i Tyskland + alle de andre pislande tænker det samme?

Er der så nok? Det virker jo urealistisk!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 5. sep 2013 14:50

Benja190782 skrev:Hvorfor fa'en bestiller vi så ikke bare alle sammen en i Tyskland?

Altså jeg tænker sådan - har Tyskland overhovedet nok konsoller, jeg mener hvis der er flere hundrede danskere der bestiller i Tyskland + alle de andre pislande tænker det samme?

Er der så nok? Det virker jo urealistisk!


Husk på at mange danskere sikkert bestiller den fra Coolshop. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2013 14:53

iDanish Soul skrev:
Benja190782 skrev:Så lige for at opsummere: Jeg køber en Xbox One i Tyskland d. 22 November og hvilke problemer får jeg så?

Strømstik?
Live-konto?

Ingen. Tyskland bruger samme strømstik som i Danmark. Mht. live-profilen skal du måske skifte region, men ellers downloader du den bare på den nye konsol.


Slet ingen? Mister jeg heller ikke et gratis FIFA 14 download?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. sep 2013 14:55

Jeg er jo en af dem der stadig tror de har forsinket den i flere lande for at have nok til de store lande.
Men nu må vi se.
I det interview hvor ham Microsoft manden bekræfter release dagen fortæller han også at fabrikkerne nu er gået i 'full production'.
Så måske der bliver produceret en del mere nu.

Er jo nok også en grund til at man på fx amazon.de pludselig kunne preorder day one edition igen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2013 14:56

Lowlandet skrev:
Benja190782 skrev:Hvorfor fa'en bestiller vi så ikke bare alle sammen en i Tyskland?

Altså jeg tænker sådan - har Tyskland overhovedet nok konsoller, jeg mener hvis der er flere hundrede danskere der bestiller i Tyskland + alle de andre pislande tænker det samme?

Er der så nok? Det virker jo urealistisk!


Husk på at mange danskere sikkert bestiller den fra Coolshop. :-)


Jamen coolshop skaffer jo ikke den med gratis FIFA 14 download, vel?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron