Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Noga » 25. nov 2013 10:07

Altså kommer posten så tidligt hjemme hos folk? Skal de ikke først dele pakker ud om aftenen?
Jeg har en PS4 der kommer med posten på fredag, og kan da godt se, at jeg skal blive hjemme hele dagen for at være sikker.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 10:11

Noga skrev:Altså kommer posten så tidligt hjemme hos folk? Skal de ikke først dele pakker ud om aftenen?
Jeg har en PS4 der kommer med posten på fredag, og kan da godt se, at jeg skal blive hjemme hele dagen for at være sikker.


Det er meget forskelligt.. Jeg har oplevet at få pakker mellem kl. 9 og 21 (Det er vist også deres "råderum") Så man kan blive bænket i sit hus/lejlighed en hel dag, og endelig i voksenble, så kan ikke misser posten ved et toiletbesøg. ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf himmelfisk » 25. nov 2013 10:13

Hos mig er der kun aften levering, han er der altid mellem 17 og 18, meget lækkert tidspunkt så man stsdig kan gå på arbejde hehe :D
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 25. nov 2013 10:16

Jeg får leveret til min arbejdsplads - der kommer de altid ved 9-10 tiden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 25. nov 2013 10:18

Major Oblivious skrev:
blazingnsane skrev:
Den afspiller eller sender vil forhåbentligt også Hd lydformater videre til recieveren :? ellers så skal jeg da også til at bygge ud..


Det gør den.. Fik Skou til at tjekke understøttede lydformater. 5.1 og 7.1 uncompressed :mrgreen: Forventer at spillene grundet deres størrelse smides ud i dette, og ikke DD 5.1 som på Xbox 360


Det gør jeg også, men er begyndt at tvivle på det da der ikke er blevet meldt noget ud. Tror du ikke de ville reklamere mere for det hvis det var tilfældet. Frygter lidt at det stadig er i DD 5.1. men håber jeg tager fejl...
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Noga » 25. nov 2013 10:18

Major Oblivious skrev:
Noga skrev:Altså kommer posten så tidligt hjemme hos folk? Skal de ikke først dele pakker ud om aftenen?
Jeg har en PS4 der kommer med posten på fredag, og kan da godt se, at jeg skal blive hjemme hele dagen for at være sikker.


Det er meget forskelligt.. Jeg har oplevet at få pakker mellem kl. 9 og 21 (Det er vist også deres "råderum") Så man kan blive bænket i sit hus/lejlighed en hel dag, og endelig i voksenble, så kan ikke misser posten ved et toiletbesøg. ;)


Hahaha, ja, jeg har prøvet det alt for mange gange. Pludseligt bliver det farligt at gå på toilettet! Men PostDK er simpelthen ikke til at regne med. Nå, jeg skal heldigvis ikke arbejde fredag, så bliver hjemme hele dagen. Så må vi bare ikke håbe det er en af de dage, hvor man bogstavelig talt sidder og venter hele dagen, og så kommer den først sent om aftenen/slet ikke [-o<
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 10:25

blazingnsane skrev:
Det gør jeg også, men er begyndt at tvivle på det da der ikke er blevet meldt noget ud. Tror du ikke de ville reklamere mere for det hvis det var tilfældet. Frygter lidt at det stadig er i DD 5.1. men håber jeg tager fejl...


Jeg vil blive sindsyg skuffet, hvis det i det mindste ikke er 5.1 PCM som PS3 har været. Mener faktisk slet ikke at jeg så Dolby Digital som en lyd-mulighed på streamet.
Mindes at der stod
- Stereo
- 5.1 uncompressed
- 7.1 uncompressed

Måske kan nogle af de heldige som kan bekræfte dette ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 25. nov 2013 10:31

Major Oblivious skrev:
Noga skrev:Altså kommer posten så tidligt hjemme hos folk? Skal de ikke først dele pakker ud om aftenen?
Jeg har en PS4 der kommer med posten på fredag, og kan da godt se, at jeg skal blive hjemme hele dagen for at være sikker.


Det er meget forskelligt.. Jeg har oplevet at få pakker mellem kl. 9 og 21 (Det er vist også deres "råderum") Så man kan blive bænket i sit hus/lejlighed en hel dag, og endelig i voksenble, så kan ikke misser posten ved et toiletbesøg. ;)

de plejede at komme om formiddagen her i Odense, men de sidste par gange er de først kommet hen på aftenen. Bare de kommer i dag så er jeg glad!!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 25. nov 2013 11:12

Så for satan. Så kom der liv i dyret!

Billede

:D
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 11:13

Major Oblivious skrev:
blazingnsane skrev:
Det gør jeg også, men er begyndt at tvivle på det da der ikke er blevet meldt noget ud. Tror du ikke de ville reklamere mere for det hvis det var tilfældet. Frygter lidt at det stadig er i DD 5.1. men håber jeg tager fejl...


Jeg vil blive sindsyg skuffet, hvis det i det mindste ikke er 5.1 PCM som PS3 har været. Mener faktisk slet ikke at jeg så Dolby Digital som en lyd-mulighed på streamet.
Mindes at der stod
- Stereo
- 5.1 uncompressed
- 7.1 uncompressed

Måske kan nogle af de heldige som kan bekræfte dette ?


Fandt svaret
Xbox One understøtter slet ikke Dolby Digital lige nu. Det kommer i en senere patch, således at den optiske port kan spytte mere ud en blot stereo.
HDMI derimod understøtter kun 5.1 uncompressed og 7.1 uncompressed audio. Så lyden i spillene vil som minimum være 5.1 uncompressed \:D/

Edit:
Kilde http://kotaku.com/xbox-ones-missing-aud ... 1469102130
Senest rettet af Major Oblivious 25. nov 2013 11:22, rettet i alt 1 gang.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. nov 2013 11:18

Major Oblivious skrev:
blazingnsane skrev:
Det gør jeg også, men er begyndt at tvivle på det da der ikke er blevet meldt noget ud. Tror du ikke de ville reklamere mere for det hvis det var tilfældet. Frygter lidt at det stadig er i DD 5.1. men håber jeg tager fejl...


Jeg vil blive sindsyg skuffet, hvis det i det mindste ikke er 5.1 PCM som PS3 har været. Mener faktisk slet ikke at jeg så Dolby Digital som en lyd-mulighed på streamet.
Mindes at der stod
- Stereo
- 5.1 uncompressed
- 7.1 uncompressed

Måske kan nogle af de heldige som kan bekræfte dette ?


http://www.ign.com/articles/2013/11/21/ ... -at-launch

Så hvis du har et Surround headset der benytter Optisk digital ud, så får du pt. kun Stereo ud i dem.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. nov 2013 11:19

Noga skrev:Altså kommer posten så tidligt hjemme hos folk? Skal de ikke først dele pakker ud om aftenen?
Jeg har en PS4 der kommer med posten på fredag, og kan da godt se, at jeg skal blive hjemme hele dagen for at være sikker.



Jeg har aldrig modtaget en pakke efter 14:00 .. Men det er vel forskelligt alt efter hvor man bor.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2013 11:24

Ak ja, med mit held var det jo passende at jeg modtog en defekt xbox one.
Sidder og kæmper med xbox supporten lige nu.

Først amazon.de supporten, så xbox support chat som sendte mig videre til den danske telefon support, som sagde nej, ingen support på xbox one, og sendte mig tilbage til den engelske chat support.
Nu må vi så se hvad der sker....


Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 11:26

Slimjay DK skrev:
http://www.ign.com/articles/2013/11/21/ ... -at-launch

Så hvis du har et Surround headset der benytter Optisk digital ud, så får du pt. kun Stereo ud i dem.


Ja, et upmixed stereo-output.. Men i den nyhed fra Kotaku, som jeg glemte i første omgang, udtaler ham PR-chefen at den vil komme post-launch, således at surround headsets vil virke korrekt igen.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ramlas » 25. nov 2013 11:27

munckster skrev:Så for satan. Så kom der liv i dyret!

Billede

:D



For sa... da, der er plads til en 55'' (ser godt ud):)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron