Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 21. aug 2014 13:07

Ringede lige til ms. Klasse service.

Hun sagde jeg bare skal registrere min boks (er på arbejde så kan jeg ikke), og når de får de gamle får jeg bare to nye. Det er virkelig vild service. Tusind tak for tip susperia!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf citysleeps » 21. aug 2014 17:01

Hvis man registrerer sin Xbox hos MS, er garantien så gyldig fra datoen den er blevet købt eller fra datoen den er registreret?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 21. aug 2014 17:29

citysleeps skrev:Hvis man registrerer sin Xbox hos MS, er garantien så gyldig fra datoen den er blevet købt eller fra datoen den er registreret?

Selvfølgelig den dag den er købt.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 21. aug 2014 17:50

citysleeps skrev:Hvis man registrerer sin Xbox hos MS, er garantien så gyldig fra datoen den er blevet købt eller fra datoen den er registreret?

Helt rigtigt som Muggs skriver.
Og det burde du forhåbentlig også selv kunne se hvis du tænker det igennem et par gange.

Eksempel:
En person køber en konsol, der har 12 måneders garanti og yderligere 12 måneders reklamationsret.
Men efter 12 måneder vælger personen så at registrere den hos Microsoft.
Skulle det så pludseligt forlænge garantien et år mere?

Nej vej. ;-)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zeh » 21. aug 2014 22:20

Gotta love BuBubbi ! :-D
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 22. aug 2014 12:13

Er løbet ind i et lille problem her i dag i min lokale Gamestop, men efter jeg er blevet den lykkelige ejer af en Xbox one, har jeg forsøgt at sprede budskabet rundt omkring i min vennekreds, og en af mine venner er så bidt på, jeg siger så da han er vild med Fifa, Bil spil og Bf4, at han jo bare kan overtage min forudbestilling som jeg lavede for omkring 1 år siden i Gamestop.
Den er han med på, og han overføre jo så bare de 500 kroner til mig ved lejlighed.

Går så ned i dag for at snakke med dem, om at min bestilling jo i teorien skal over i hans navn, da ellers alle jo bare kan komme ind og bare skyde et telefon nummer af, får dog at vide det ikke er noget problem, han skal bare give mit nummer, og så er alle lykkelige.
Skal så siges min gamle lokale Gamestop er lukket i mellemtiden, den der var i City 2 i Storkøbenhavn, og det her er i Waves.
Men så siger han pludselig, da jeg får fortalt min ven bor i Jylland, at de ikke kan overføre de forudbestillinger, og han derfor skal hente den i Waves, shit tænker jeg så, og forbandet deres kundeservice inde i mit hoved.

Men mit problem kommer så her, jeg spørger så hvad spil der følger med, og han siger ingen vil han tro, da jeg jo bare har forudbestilt en "day-one" xbox, til 3995, og jeg mener sgu jeg for et lille år siden, blev lovet at hvis jeg forud bestilte den, at de lovede mig guld og grønne skove, og i dag fik jeg så bare at vide, jamen hvad de lover, er jo ikke mit problem, men synes sgu jeg så både reklame og jeg ved ikke hvad den gang.

Er det mig der er helt tabt eller har Gamestop ændret i de forudbestillinger der er lavet ?
Tænkte jeg bare lige ville høre, inden jeg ringer ind til dem og går ren hulk i telefonen!
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 22. aug 2014 12:27

En helt almindelig til 4000 lyder voldsomt...

Men hvis du egentligt ikke har noget på skrift og det står sådan i systemet, er det så ikke påstand mod påstand ?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 22. aug 2014 12:31

Synes da bare snakken gik herinde om det var det værd at vente, når man tænkte på hvad for nogle spil man fik gratis med
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 22. aug 2014 12:41

Phimosis skrev:Synes da bare snakken gik herinde om det var det værd at vente, når man tænkte på hvad for nogle spil man fik gratis med


Ja, der bliver lukket meget lort ud herinde :)


Men de justere vel prisen ned til den vejledende pris og så får du Dance central spillet til Kinect med, udover Fifa 15 og Forza 5 .. Om Dance Central og en controller der står Day One på har været værd at vente på, må man jo så gøre op med sig selv.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 22. aug 2014 12:56

Phimosis skrev:Synes da bare snakken gik herinde om det var det værd at vente, når man tænkte på hvad for nogle spil man fik gratis med

Du får fifa 15 og forza med har lige bestilt en der nede til 3300 :). Men de har nogle dernede nu til 3999 som du kan få med det samme der er bare ikke de spil med :
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 22. aug 2014 19:06

Ja men SvAmP da jeg har bestilt for over et år siden, bliver det så sådan en Day-One udgave, så det er ikke den samme udgave som du lige har bestilt, og forresten så har den til 3300 som du snakker om ikke kinect med, og det ved jeg min ven gerne vil have, da hans datter er ret vild med det pjat :)

Slimjay DK om det har været værd at vente på, vil jeg som sige nej til, købte også for en del måneder siden, men da en af mine venner ikke havde købt den blev vi jo netop enige om at han bare kunne overtage min bestilling, da jeg mente der fulgte nogle spil med, hvilket han så ville spare lidt på :)

Men ham manden i Gamestop var bare ikke til meget hjælp, og kunne intet oplyse ud over hvad han selv mente, og det var at man betalte 4000 for en day-one, og de var jo det hele værd, når man tænkte på man fik en controller med hvor det stod day-one på (hvilket så har vist sig med tiden at være samlet ret dårligt)

Men vil prøve og ringe ind til Gamestop her mandag, og høre om det virkelig kan passe man ikke kan hente sin xbox i en anden butik, end den man har forudbestilt i.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 22. aug 2014 19:42

Phimosis skrev:Ja men SvAmP da jeg har bestilt for over et år siden, bliver det så sådan en Day-One udgave, så det er ikke den samme udgave som du lige har bestilt, og forresten så har den til 3300 som du snakker om ikke kinect med, og det ved jeg min ven gerne vil have, da hans datter er ret vild med det pjat :)

Slimjay DK om det har været værd at vente på, vil jeg som sige nej til, købte også for en del måneder siden, men da en af mine venner ikke havde købt den blev vi jo netop enige om at han bare kunne overtage min bestilling, da jeg mente der fulgte nogle spil med, hvilket han så ville spare lidt på :)

Men ham manden i Gamestop var bare ikke til meget hjælp, og kunne intet oplyse ud over hvad han selv mente, og det var at man betalte 4000 for en day-one, og de var jo det hele værd, når man tænkte på man fik en controller med hvor det stod day-one på (hvilket så har vist sig med tiden at være samlet ret dårligt)

Men vil prøve og ringe ind til Gamestop her mandag, og høre om det virkelig kan passe man ikke kan hente sin xbox i en anden butik, end den man har forudbestilt i.


En brugt løs kinect koster ca 350,- kr, og der er sikkert mange som har en ubrugt liggende de gerne vil af med :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 23. aug 2014 08:24

Jeg skal have en Xbox One på release!(hvis det stadig er muligt). Hvor ville i købe en hvis man helst vil afhente den d. 5 sep? Jeg tænker lidt Gamestop eller Fona, nogle som har erfaringer med deres service hvis man får en defekt Xbox One?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 23. aug 2014 08:34

Derp skrev:Jeg skal have en Xbox One på release!(hvis det stadig er muligt). Hvor ville i købe en hvis man helst vil afhente den d. 5 sep? Jeg tænker lidt Gamestop eller Fona, nogle som har erfaringer med deres service hvis man får en defekt Xbox One?

har selv bestilt en i gamestop der havde de langt fra udsolgt. hvis den går i stykker kontakter du bare microsoft direkte de har en konge kunde support :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 23. aug 2014 08:52

SvAmP skrev:
Derp skrev:Jeg skal have en Xbox One på release!(hvis det stadig er muligt). Hvor ville i købe en hvis man helst vil afhente den d. 5 sep? Jeg tænker lidt Gamestop eller Fona, nogle som har erfaringer med deres service hvis man får en defekt Xbox One?

har selv bestilt en i gamestop der havde de langt fra udsolgt. hvis den går i stykker kontakter du bare microsoft direkte de har en konge kunde support :)


Nice, tak for svaret. Så smutter jeg da ned idag og bestiller en. 8)
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron