Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 3. sep 2014 10:03

BuBubbi skrev:Legede lige lidt med Kinecten. :P

Sorry for den dårlige iPhone kvalitet.



Genialt :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 3. sep 2014 10:18

Smart, men det er efter min mening stadig en ret dyr og stor mikrofon :) Jeg ved godt den kan en række andre ting også, men alligevel. Og nu når det er bekræftet at den her i starten ikke kan bruges til Oneguide eller dansk tale, så falder den endnu mere til jorden her i DK. Bare det at man ikke kan sætte konsollen til dansk og vælge Engelsk som sprog til kinect er jo langt ude. Iøvrigt synes jeg det virker tåbeligt at man ikke kan bruge sit headset til at give den voice commands...

Men det er da rart at vide at den kommer i handlen løst, hvis det en dag skulle vise sig at blive et interessant produkt :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. sep 2014 10:25

Slimjay DK skrev:Smart, men det er efter min mening stadig en ret dyr og stor mikrofon :) Jeg ved godt den kan en række andre ting også, men alligevel. Og nu når det er bekræftet at den her i starten ikke kan bruges til Oneguide eller dansk tale, så falder den endnu mere til jorden her i DK. Bare det at man ikke kan sætte konsollen til dansk og vælge Engelsk som sprog til kinect er jo langt ude. Iøvrigt synes jeg det virker tåbeligt at man ikke kan bruge sit headset til at give den voice commands...

Men det er da rart at vide at den kommer i handlen løst, hvis det en dag skulle vise sig at blive et interessant produkt :)

Helt enig at sprogvalget er alt for begrænset.
Og jo, man kunne måske nok bruge en mikrofon i et headset, og dog.
Der sidder jo noget hardware i Kinecten der filtrere lyden fra TVet fra så den netop kan høre en når
man snakker stille og roligt til den, selvom der er fuld knald på lyden på TV'et.
Det ville nok mangle med en alm mikrofon.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 3. sep 2014 10:27

Slimjay DK skrev: Iøvrigt synes jeg det virker tåbeligt at man ikke kan bruge sit headset til at give den voice commands


Kinect skal jo have en grund til at blive investeret i :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 3. sep 2014 10:31

Ja, det kunne vel være årsagen .. dog kan man bruge headset på konkurrentens og behøver ikke nødvendigvis at købe deres kamera for at få de funktioner :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 3. sep 2014 10:34

Men man må sige at Kinecten er noget bedre til at genkende, når man sammenligner med denne her :)




hahahahahaha, det er fanme sjovt :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. sep 2014 14:59

Lige til Info til dem der gerne vil have Minecraft på Xbox One, og som ikke tidligere har haft det på 360'en.

Hvis man låner spillet til 360'en af fx en kammerat, og starter det op på 360'en men man er tilsluttet
til Xbox Live kan man derefter købe spillet på sin Xbox One til $5 i stedet for $20.
Altså skal man bare lige have spillet startet op på ens profil for at systemet tror du er en tidligere ejer,
og dermed er man kvalificeret til den store rabat.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 3. sep 2014 16:50

BuBubbi skrev:Lige til Info til dem der gerne vil have Minecraft på Xbox One, og som ikke tidligere har haft det på 360'en.

Hvis man låner spillet til 360'en af fx en kammerat, og starter det op på 360'en men man er tilsluttet
til Xbox Live kan man derefter købe spillet på sin Xbox One til $5 i stedet for $20.
Altså skal man bare lige have spillet startet op på ens profil for at systemet tror du er en tidligere ejer,
og dermed er man kvalificeret til den store rabat.


Så det er ikke nødvendigt at skiven sidder i Xbox One før man kan spille den udgave man har hentet?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. sep 2014 16:55

Morten Skou skrev:
BuBubbi skrev:Lige til Info til dem der gerne vil have Minecraft på Xbox One, og som ikke tidligere har haft det på 360'en.

Hvis man låner spillet til 360'en af fx en kammerat, og starter det op på 360'en men man er tilsluttet
til Xbox Live kan man derefter købe spillet på sin Xbox One til $5 i stedet for $20.
Altså skal man bare lige have spillet startet op på ens profil for at systemet tror du er en tidligere ejer,
og dermed er man kvalificeret til den store rabat.


Så det er ikke nødvendigt at skiven sidder i Xbox One før man kan spille den udgave man har hentet?


Skal skiven fra 360'en over i Xbox One?
Det ved jeg intet om.
Er som sagt slet ikke inde i den der Minecraft verden da det er et spil jeg går meget langt uden om. :D

Jeg læste bare denne tråd på Reddit:
http://www.reddit.com/r/xboxone/comment ... for_5_but/
Der siger de man bare kan leje spillet, og det må jo være det samme som at låne det af en ven.

Men det kunne da være fint hvis nogen kunne teste det når det udkommer fredag.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 3. sep 2014 16:57

BuBubbi skrev:
Morten Skou skrev:
BuBubbi skrev:Lige til Info til dem der gerne vil have Minecraft på Xbox One, og som ikke tidligere har haft det på 360'en.

Hvis man låner spillet til 360'en af fx en kammerat, og starter det op på 360'en men man er tilsluttet
til Xbox Live kan man derefter købe spillet på sin Xbox One til $5 i stedet for $20.
Altså skal man bare lige have spillet startet op på ens profil for at systemet tror du er en tidligere ejer,
og dermed er man kvalificeret til den store rabat.


Så det er ikke nødvendigt at skiven sidder i Xbox One før man kan spille den udgave man har hentet?


Skal skiven fra 360'en over i Xbox One?
Det ved jeg intet om.
Er som sagt slet ikke inde i den der Minecraft verden da det er et spil jeg går meget langt uden om. :D

Jeg læste bare denne tråd på Reddit:
http://www.reddit.com/r/xboxone/comment ... for_5_but/
Der siger de man bare kan leje spillet, og det må jo være det samme som at låne det af en ven.

Men det kunne da være fint hvis nogen kunne teste det når det udkommer fredag.


*HOST HOST* Lån det på biblioteket *HOST HOST*
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. sep 2014 17:01

Tag en Halls.. Hvad er der galt med at låne det på biblioteket?
Bortset fra det nok aldrig er hjemme, da jeg kunne forestille mig der er mange unger der gerne vil spille det spil.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 3. sep 2014 17:07

Hehe. Der er ikke noget galt med at låne det på biblioteket. Det var bare lidt information til dem, som ikke lige har et spil indenfor rækkevidde :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. sep 2014 17:39

I denne weekend kan alle med Xbox Gold (og en Xbox One) spille Forza Motorsport 5 gratis:
http://majornelson.com/2014/09/03/xbox- ... e-weekend/

In preparation for the launch of Forza Horizon 2 on September 30th, we’re excited to announce that all Xbox Live Gold members can enjoy Forza Motorsport 5 for free this entire upcoming weekend. Beginning at 12:01 a.m. PDT, Thursday, September 4 through 11:59 p.m. PDT, Sunday, September 7, Gold members in Xbox One markets can enjoy Forza Motorsport 5, in entirety and for free.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SteffenPoulsen » 3. sep 2014 18:27

Det er helt perfekt med gratis Forza i weekenden. Jeg får min xbox one på fredag, har lige betalt nu i elgiganten. :-)
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. sep 2014 18:42

Det er jo også en god mulighed for den der har fået Forza 5 med til deres Xbox.
Så kan de jo lige teste om det er noget for dem inden de udløser deres kode.

Ellers kan koden jo nok sælges. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron