Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 5. jan 2015 11:56

har såmænd stemt på de feedbacks jeg er faldet over med disse to problemer - og brokket mig på twitter til xbxosupport, phil og larry.

desværre har de feedbacks mindre end 20 stemmer og derfor højst sandsynligt overset. der ser ikke ud til uservoice har en oversigt over de mest stemte på feedbacks hvilket jeg ville foretrække så man kan stemme på de foreslag der er stemt mest på.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 5. jan 2015 12:05

Synes mere det er trist der stadig kan være party problemer, gang på gang når jeg skal i party, så skal jeg genstarte xbox'en ellers vil den ikke tænde min mic :/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 5. jan 2015 12:10

Phimosis skrev:Synes mere det er trist der stadig kan være party problemer, gang på gang når jeg skal i party, så skal jeg genstarte xbox'en ellers vil den ikke tænde min mic :/

Og du har alle portene åbne i din router?
Ellers kan det jo være din controller eller mic er delvist defekt. Er din controller opdateret?
Har ikke oplevet nogen problemer med partychat i den tid jeg har haft One (siden marts 2014)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 5. jan 2015 12:18

hvis der er en opdatering til controlleren, får man det at vide på et eller andet tidspunkt?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 5. jan 2015 13:48

Twinkling skrev:hvis der er en opdatering til controlleren, får man det at vide på et eller andet tidspunkt?


Nej det skal man selv tjekke
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 5. jan 2015 13:57

Mike JezZ skrev:
Twinkling skrev:hvis der er en opdatering til controlleren, får man det at vide på et eller andet tidspunkt?


Nej det skal man selv tjekke

hvor gør man det? Da jeg startede konsollen første gang, lavede den et tjek for controlleren.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 5. jan 2015 14:10

Twinkling skrev:
Mike JezZ skrev:
Twinkling skrev:hvis der er en opdatering til controlleren, får man det at vide på et eller andet tidspunkt?


Nej det skal man selv tjekke

hvor gør man det? Da jeg startede konsollen første gang, lavede den et tjek for controlleren.


I settings / system kan du se om der er tilgængelige opdateringer.
Det fremgår i nederste venstre hjørne
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 5. jan 2015 15:43

Alt er som det skal være :(
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 5. jan 2015 16:00

Phimosis skrev:Alt er som det skal være :(

Vi er 5 som spiller battlefield i weekenderne, og den ene har næsten altid dit problem, og kun ham, og det er kommet efter han har fået en anden router fra hans udbyder (Telia) mener jeg han har.

For ham er det ikke altid nok at genstarte Xbox, først når han har genstartet router, kan vi se den registrere hans mic.

Så jeg syntes det er underligt at vi er 4 som ikke oplever det, og så en som altid gør, og samtidigt ender han også tit med at ryge helt ud, efter nogle timer.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 5. jan 2015 16:46

susperia skrev:
Phimosis skrev:Alt er som det skal være :(

Vi er 5 som spiller battlefield i weekenderne, og den ene har næsten altid dit problem, og kun ham, og det er kommet efter han har fået en anden router fra hans udbyder (Telia) mener jeg han har.

For ham er det ikke altid nok at genstarte Xbox, først når han har genstartet router, kan vi se den registrere hans mic.

Så jeg syntes det er underligt at vi er 4 som ikke oplever det, og så en som altid gør, og samtidigt ender han også tit med at ryge helt ud, efter nogle timer.

lyder som routeren eller måske måden telia håndterer deres netværk. når det sker han bliver sparket ud, skal han se om han kan få fat i deres kundeservice og fortælle dem problemet - evt bede dem om at viderestille ham til en tekniker der kan kigge i systemet hvis muligt. han skal afvise tilbud om tekniker besøg, da de ikke kan se en skid når problemet ikke er aktivt.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 5. jan 2015 16:57

Twinkling skrev:lyder som routeren eller måske måden telia håndterer deres netværk. når det sker han bliver sparket ud, skal han se om han kan få fat i deres kundeservice og fortælle dem problemet - evt bede dem om at viderestille ham til en tekniker der kan kigge i systemet hvis muligt. han skal afvise tilbud om tekniker besøg, da de ikke kan se en skid når problemet ikke er aktivt.

Det har han faktisk haft flere gange, og de mener ikke fejlen er ved dem, selvom han ikke havde problem med den gamle router.
Så han kæmper videre med dem.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 5. jan 2015 17:56

Jeg har til gengæld det problem st nogle dage så hopper min controller hele tiden af og på forbindelsen til XO, og andre dage kører det fejlfrit.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Carsten O » 5. jan 2015 18:53

Mike JezZ skrev:Jeg har til gengæld det problem st nogle dage så hopper min controller hele tiden af og på forbindelsen til XO, og andre dage kører det fejlfrit.


Det problem havde jeg også indtil jeg skiftede batterimærke. Prøv det. Jeg opgav de billige no name-batterier og proppede de dyre i. Det hjalp og jeg har ikke haft problemer siden.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 5. jan 2015 19:05

Carsten O skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg har til gengæld det problem st nogle dage så hopper min controller hele tiden af og på forbindelsen til XO, og andre dage kører det fejlfrit.


Det problem havde jeg også indtil jeg skiftede batterimærke. Prøv det. Jeg opgav de billige no name-batterier og proppede de dyre i. Det hjalp og jeg har ikke haft problemer siden.


Jeg har det originale xbox one batteri i det vil jeg helst ikke udskifte :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Carsten O » 5. jan 2015 20:35

Mike JezZ skrev:
Carsten O skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg har til gengæld det problem st nogle dage så hopper min controller hele tiden af og på forbindelsen til XO, og andre dage kører det fejlfrit.


Det problem havde jeg også indtil jeg skiftede batterimærke. Prøv det. Jeg opgav de billige no name-batterier og proppede de dyre i. Det hjalp og jeg har ikke haft problemer siden.


Jeg har det originale xbox one batteri i det vil jeg helst ikke udskifte :P


Er det et genopladeligt batteri? Prøv da at skifte og se om det hjælper. Det kan da ikke skade.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 59 gæster

cron