Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bechmann » 7. sep 2014 19:52

Jetsonboy skrev:Det var da lige godt satans, så kan jeg melde mig ind i klubben med denne meget trælse og ireterrende lyd "static sound" pis..


Samme her. Købte min kl. 16.30 og skal returnere den hos Elgiganten i morgen :(
Bechmann
Niveau 5
 
Indlæg: 1122


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tupilak » 7. sep 2014 19:54

Lyder godt nok træls. Har selv fået nok i forríge generation med RROD
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 7. sep 2014 19:57

Der er jo gået et eller andet helt galt i den sending til Danmark har haft en ven som har fået sin byttet 3 gange :. Min virkede heldigvis i andet forsøg :
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 7. sep 2014 19:59

SvAmP skrev:Nederen ! Xbox one fejl rate i Danmark 90% :


Nå du bare skrive eller har du et link til det :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 7. sep 2014 20:01

hackNICE1112@ skrev:
SvAmP skrev:Nederen ! Xbox one fejl rate i Danmark 90% :


Nå du bare skrive eller har du et link til det :-)

Det var bare ment som en joke det er selvfølgelig ikke rigtigt det er bare vildt så mange maskiner der er i stykker vil gerne høre Microsoft hvad de har at sige om det : )
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 7. sep 2014 20:02

Som jeg skrev før der jo noget som er gået helt galt.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 7. sep 2014 20:03

SvAmP skrev:
hackNICE1112@ skrev:
SvAmP skrev:Nederen ! Xbox one fejl rate i Danmark 90% :


Nå du bare skrive eller har du et link til det :-)

Det var bare ment som en joke det er selvfølgelig ikke rigtigt det er bare vildt så mange maskiner der er i stykker vil gerne høre Microsoft hvad de har at sige om det : )


Haha :-) det ville da også bare være øv :-(
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jetsonboy » 7. sep 2014 20:04

Min er en day one fra gamestop :-( træls hvis man går glip af den eksklusive controller :-)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KIAMMI » 7. sep 2014 20:09

Jetsonboy skrev:Det var da lige godt satans, så kan jeg melde mig ind i klubben med denne meget trælse og ireterrende lyd "static sound" pis..

men du sagde da ellers den virkede, var det efter en opdatering at den begyndte, eller ??
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jetsonboy » 7. sep 2014 20:15

KIAMMI skrev:
Jetsonboy skrev:Det var da lige godt satans, så kan jeg melde mig ind i klubben med denne meget trælse og ireterrende lyd "static sound" pis..

men du sagde da ellers den virkede, var det efter en opdatering at den begyndte, eller ??

Lyder måske underligt,men det var efter jeg skiftede over til dansk sprog :-/
NOTE: ingen træls lyd når man spiller, kun når man er på dasboard
Senest rettet af Jetsonboy 7. sep 2014 20:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KIAMMI » 7. sep 2014 20:30

Jetsonboy skrev:
KIAMMI skrev:
Jetsonboy skrev:Det var da lige godt satans, så kan jeg melde mig ind i klubben med denne meget trælse og ireterrende lyd "static sound" pis..

men du sagde da ellers den virkede, var det efter en opdatering at den begyndte, eller ??

Lyder måske underligt,men det var efter jeg skiftede over til dansk sprog :-/

det var ikke "bare fordi" at du var igang med en opdatering og den derfor ikke sagde noget, jeg oplever
at den kun laver lyden når den er idle i xbox menuen, men det kan godt være at det hele bare spiller mig et pus
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 7. sep 2014 20:37

Jeg gad virkelig godt at åbne en og matche hardwaren op imod hvad ifixit fandt da de åbnede en af de først producerede. Det kunne være meget interessant at se om det er samme hardware eller om f.eks. harddisken er udskiftet med en anden. Det kunne godt lyde som et problem med harddisken, nu når folk siger at de lige pludselig får støjen når de opdaterer deres Xbox eller Jetsonboy ændrer sprog virker det umiddelbart mest logisk.

Jeg kan huske da Apple lancerede iPads med skærme fra LG og Samsung. Der var der høj fejlrate på de skærme fra LG, hvor en meget stor af dem fejlede det ene eller det andet, mens folk med Samsung skærme stort set ingen problemer havde. Det kunne sagtens være at Microsoft har udvidet og valgt en anden producent af harddiske for at smide flere konsoller ud nu hvor de har åbnet til flere lande og så er fejlet med at teste dem.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rechain » 7. sep 2014 20:59

Hvor mange herinde har fået deres Day One achievement aktiveret uden problemer? Min dukkede ikke op da jeg forsøgte i fredags, og fik så en ny kode herinde fra (tak for det du) som heller ikke gad at aktivere den :shock: der stod bare begge gange "Succes! You now own Day One Achievement." på skærmen uden der kom en achievement..

/Rechain
Senest rettet af Rechain 7. sep 2014 21:18, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Haugboelle » 7. sep 2014 21:14

Tror heller ikke min poppede rechain, der stod også success, you now own day one achievement.


Mht lyden, det underlige er, at når man spiller et spil, hvor man tænker at harddisken vil høvle derud af, der er den helt stille. Når jeg er idle på dashboard, så laver den irriterende lyd.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 7. sep 2014 21:21

Nogen der ved hvordan man genindstiller sin x1 til fabriksindstilingen eller er det nok at slette sin profil...?
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster