Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 6. sep 2014 22:30

Ikke så meget som i starten, mere som de sidste 10- 15 sek...Men den er der konstant, når jeg er på Dashboardet, men har lige sat en blu-ray film på og så er der ingenting.... Dejlig stille :)
Prøver lige at hente forza for at se om det forsætter.....
Senest rettet af Aaliyahchili 6. sep 2014 22:31, rettet i alt 1 gang.
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KattenMogens » 6. sep 2014 22:30

Jeg chatter pt også med en. Håber på det samme :)
KattenMogens
 
Indlæg: 33


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 6. sep 2014 22:32

Microsoft har altid haft god kundeservice overfor mig.....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KattenMogens » 6. sep 2014 22:49

Ham jeg chattede med tilbød mig samme mulighed. Han henviste mig dog til myservice.xbox.com hvor jeg kunne ordne det hele. Men når jeg bestiller en rep derinde, bliver jeg blot tilbudt at sende den til rep :/
KattenMogens
 
Indlæg: 33


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Haugboelle » 6. sep 2014 23:22

Aaliyahchili skrev:Så er der endelig fred i huset, så min x1 kunne blive sat til, men der er desværre en knitrende lyd fra diskdrevet ikke meget men den er der.. Når man skifter side på Dashboardet stopper den i et split sek, men så kommer den igen...
Skal den være helt stille eller har i andre også en lille knitrende lyd......?


Det oplever jeg også, kan høre det er harddisken der arbejder, men det en forkert lyd, lyder ikke godt.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KattenMogens » 6. sep 2014 23:32

Skulle I andre give kortoplysninger og lade dem trække et beløb, som vil blive tilbageført når de modtager den defekte Xbox?
KattenMogens
 
Indlæg: 33


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Akimov » 6. sep 2014 23:37

Jeg synes også at min xbox laver den der "static noise", men dette sker kun når harddisken "ikke laver noget".
Harddisk ikke i brug: xboxen larmer på dashboard og endnu mere på standby.
Harddisk i brug: (i gang med installere noget / spille) der er xboxen næsten lydløs.
Har i en løsning til dette problem? ellers regner jeg bare med at kontakte microsoft på mandag :)
Akimov
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 6. sep 2014 23:42

Akimov skrev:Jeg synes også at min xbox laver den der "static noise", men dette sker kun når harddisken "ikke laver noget".
Harddisk ikke i brug: xboxen larmer på dashboard og endnu mere på standby.
Harddisk i brug: (i gang med installere noget / spille) der er xboxen næsten lydløs.
Har i en løsning til dette problem? ellers regner jeg bare med at kontakte microsoft på mandag :)


Velkommen i klubben. Det er helt samme problem alle vi andre har.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rechain » 6. sep 2014 23:55

Jep, det samme her..så kan umiddelbart ikke se et stort problem i det da den indtil videre fungerer som den skal uanset lyden :) syntes ikke det er særlig slemt i mit tilfælde..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 7. sep 2014 00:07

Jeg fatter seriøst ikke hvordan du kan stille dig tilfreds med at bruge over 3000kr på et nyt produkt som tydeligvis ikke virker 100%. Så er du jo lidt selv skyld i det.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 7. sep 2014 00:07

Min Xbox siger ikke en lyd .. der er kun en lille smule blæser lyd fra Strømforsyning.

Er der dansk manual i kassen eller er det EU modeller i har fået ??
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 7. sep 2014 00:15

Det er de nyligt producerede. Jeg tror at de fleste har købt den bundle uden kinect og med forza/fifa. Jeg holder lidt øje med det officielle forum og der er snart over 400 posts. Den tråd om problemer med discdrevet har nogle og 900 posts, så vi nærmer os snart den største tråd. Det er folk fra alle de nye lande.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 7. sep 2014 00:17

Don Drift skrev:Har også på fornemmelsen den "nye" Xbox jeg kommer til at modtage fra Microsoft har samme "problem". En design fejl måske. Synes bare lyden er for markant til at det lyder rigtigt.


Du kan håbe på at du får en af de ældre modeller.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 7. sep 2014 00:21

Derp skrev:Det er de nyligt producerede. Jeg tror at de fleste har købt den bundle uden kinect og med forza/fifa. Jeg holder lidt øje med det officielle forum og der er snart over 400 posts. Den tråd om problemer med discdrevet har nogle og 900 posts, så vi nærmer os snart den største tråd. Det er folk fra alle de nye lande.



Det er også den bundle jeg har købt .. men du svare ikke på mit spørgsmål .. er der dansk manual i ?

Fordi det Forza / Fifa er jo bare et stykke pap der er presset udover den originale kasse.

Har i prøvet at smide en skive i drevet ?

Min er produceret 2014-07-02 .... købt i Gamestop.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 7. sep 2014 00:36

Min fra November siger ikke en lyd. :) Den får lige et flip engang imellem, men ellers ikke. Lidt ligesom når vi laver en stor udåndning eller et suk. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster