Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Prozel » 5. sep 2014 16:02

susperia skrev:Det var også kun for at udelukke det, da jeg heller ikke selv tror det skulle være problemet.
Jeg har jo selv en day one fra November, hvor kinect er sat til, og den siger heller intet.
Men jeg gider ikke have kinect sat til den anden, da den er i soveværelset, og jeg har ikke brug for spionkamera i soveværelset :D


Fordi MS er interesseret hvad der sker i dit soveværelse. Hint: Vi andre er heller ikke.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KattenMogens » 5. sep 2014 16:10

"Fejlen er opstået i leverancen fra producenten af og mangler heldigvis kun "Day One"-mærket på controlleren.

Jeg har tilskrevet 60 kr i Coolshop point til din konto, for controlleren der ikke har "Day One"-mærket."

lol, havde nu noget mere i tankerne, da jeg skrev de kunne kompensere fremfor at bytte,
KattenMogens
 
Indlæg: 33


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 5. sep 2014 16:10

Jeg skal ikke kunne sige om det også gælder de konsoller med kinect eller om det kun er den sending af konsoller som er sendt ud nu til de nye lande. Der er selvfølgelig mange teorier, men dem som folk skriver om på forummet er følgende.

Der er en som har problemet hvis han fjerner hans kinect og slår den fra i settings.
Støjproblemet går væk når folk spiller, f.eks. Fra disc, men når de bare er ude i dashboard kommer lyden tilbage.
Så snakker folk noget omkring 50/60hz, men det tvivler jeg lidt på er problemet.
Der er også nogle som siger at det først er kommet efter den nye update.

Umiddelbart vil jeg tro at det kunne være noget med en defekt et sted hvis ikke man bruger konsollen. Jeg aner intet om sådan noget, men det kunne godt lyde sådan nu når problemet går væk for nogle når de spiller og har kinecten sat til.

Det er ihvertfald ret unormalt at konsollen larmer mindre i dashboard end når den er under heavy load.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KIAMMI » 5. sep 2014 16:15

KattenMogens skrev:"Fejlen er opstået i leverancen fra producenten af og mangler heldigvis kun "Day One"-mærket på controlleren.

Jeg har tilskrevet 60 kr i Coolshop point til din konto, for controlleren der ikke har "Day One"-mærket."

lol, havde nu noget mere i tankerne, da jeg skrev de kunne kompensere fremfor at bytte,

hvad med sølvfarvet d-pad, den har du heller ikke ??, det må da mindst være 100 kr mere :D
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KIAMMI » 5. sep 2014 16:18

Mike JezZ skrev:
KIAMMI skrev:
BuBubbi skrev:Ja vi vil meget gerne se et billede af den.
Også om D-pad'en er af sølv-metal i stedet for sort plast som den er på standard controlleren.

det er den, den er af sølv metal, min smarthhone kan desværre ikke tage fotos :mrgreen:


En Nokia 3310 er ikke en smartphone :lol:

en ting er sikkert, jeg kan ikke benytte smartglass på denne her mobil :cry:
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Divi » 5. sep 2014 16:32

Jeg har også fået en konsol der laver den der buzzing/static lyd.
Men udover at den larmer mere, gør fejlen andet end det? Ridser den din disk? Har den længere loading tider?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 5. sep 2014 16:33

Ingen andre som har købt en Xbox One i dag uden kinect?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 5. sep 2014 16:33

Yes, Remedy still wants to make Alan Wake 2

Fedt var helt vild med Alan wake :-) håber der ikke gå for lang tid til :-)

http://www.totalxbox.com/80971/yes-reme ... an-wake-2/
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf citysleeps » 5. sep 2014 16:33

Derp skrev:Angående støj problemet fra selve konsollen, så er det sådan her at det lyder: https://www.youtube.com/watch?v=skqwBNGH8VU


Sådan siger min konsol også. Dog er der tidspunkter i videoen, hvor støjen bliver mere ekstrem, det gør min ikke. Men den har en konstant "scratching" lyd, ligesom i videoen. Jeg kunne forestille mig, at det vil være ganske irriterende, hvis TV bliver sat til på et tidspunkt. For mit vedkommende tror jeg støjen kommer fra blæseren. Jeg har haft min siden marts.

Sig til, om du får en der er bedre.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 5. sep 2014 16:38

Divi skrev:Jeg har også fået en konsol der laver den der buzzing/static lyd.
Men udover at den larmer mere, gør fejlen andet end det? Ridser den din disk? Har den længere loading tider?


Har du købt den uden kinect og hvor har du købt den? Der er ingen som p.t. ved hvad fejlen helt konkret er og vi skal nok vente på at Microsoft selv kommer med en udtalelse. Det kan være en hardware fejl og det kan være en software fejl, men når man endnu ikke ved det er det også svært at sige om det kan give problemer på længere sigt.

Personligt fatter jeg ikke hvis folk kan leve med det og jeg har selv valgt at sende mine retur til Gamestop. Selvom de mere end gerne ville have at jeg beholdt konsollen(så jeg senere kan aflevere den tilbage når microsoft kommer med en udtalelse). Jeg synes bare at man står i en bedre situation med kontanter eller et tilgodebevis/kvittering i hånden om at man har afleveret den tilbage.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Divi » 5. sep 2014 16:42

Derp skrev:
Divi skrev:Jeg har også fået en konsol der laver den der buzzing/static lyd.
Men udover at den larmer mere, gør fejlen andet end det? Ridser den din disk? Har den længere loading tider?


Har du købt den uden kinect og hvor har du købt den? Der er ingen som p.t. ved hvad fejlen helt konkret er og vi skal nok vente på at Microsoft selv kommer med en udtalelse. Det kan være en hardware fejl og det kan være en software fejl, men når man endnu ikke ved det er det også svært at sige om det kan give problemer på længere sigt.

Personligt fatter jeg ikke hvis folk kan leve med det og jeg har selv valgt at sende mine retur til Gamestop. Selvom de mere end gerne ville have at jeg beholdt konsollen(så jeg senere kan aflevere den tilbage når microsoft kommer med en udtalelse). Jeg synes bare at man står i en bedre situation med kontanter eller et tilgodebevis/kvittering i hånden om at man har afleveret den tilbage.


Ja, uden kinect og jeg har købt den fra Coolshop.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 5. sep 2014 16:42

citysleeps skrev:
Derp skrev:Angående støj problemet fra selve konsollen, så er det sådan her at det lyder: https://www.youtube.com/watch?v=skqwBNGH8VU


Sådan siger min konsol også. Dog er der tidspunkter i videoen, hvor støjen bliver mere ekstrem, det gør min ikke. Men den har en konstant "scratching" lyd, ligesom i videoen. Jeg kunne forestille mig, at det vil være ganske irriterende, hvis TV bliver sat til på et tidspunkt. For mit vedkommende tror jeg støjen kommer fra blæseren. Jeg har haft min siden marts.

Sig til, om du får en der er bedre.


Er din konsol med eller uden kinect? Angående støjen i videoen, så tror jeg mere at det er fordi han bevæger hans telefon og ikke fordi at lyden bliver højere/lavere. Det lyder desuden som om at støjen kommer fra blæseren(det var også det første jeg troede), men umiddelbart er det en mere "mekanisk" lyd.

Bliver lyden lavere hvis du spiller et krævende spil?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 5. sep 2014 16:55

Zt3pH skrev:Ej kom nu? Twitch direkte fra dit soveværelse?

:)

Nu skal vi ikke have den der "big Brother" debat igen vel?

Kan ikke lige se hvorfor vi skulle have en debat, bare fordi at jeg ikke kan se pointen i at sætte den til i soveværelset?
Jeg har kinect sat til i stuen, og er glad for den.
Nu var det sagt i sjov, netop på grund af nogle folks angst for hvad den ser.

Nu har jeg prøvet at sætte kinect til den nye, og det var det samme.
Men underligt nok er det lige nu, næsten helt forsvundet, med og uden kinect.
jeg skal næsten helt hen til boxen, og så kan jeg høre det meget svagt engang imellem.
Det eneste den har lavet, er at hente Bf4 ned, og alle udvidelser.
Hvis den fortsætter med at sige så lidt, så er det noget jeg kan leve med.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SteffenPoulsen » 5. sep 2014 17:04

Jeg har også lige købt en konsol idag uden kinect. Den er fuldstændig stille, og når jeg bruger den til spil osv siger den det halve af min gamle 360 elite.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 5. sep 2014 17:23

SteffenPoulsen skrev:Jeg har også lige købt en konsol idag uden kinect. Den er fuldstændig stille, og når jeg bruger den til spil osv siger den det halve af min gamle 360 elite.


Er den også stille når du bare er i dashboard?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron