Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 6. aug 2014 07:01

petertroejbo skrev:Hvad bruger i oftest jeres kinect til? Har faktisk ikke brugt den endnu, da jeg ikke ved hvad jeg skal bruge den til...

Jeg bruger min hele tiden.
Til spilskift, optagelse af gameclips, start af party, snap af apps, skift mellem apps.
Jeg ville i hvert fald nødigt undvære den.
Hos mig er den lige så vigtig som controlleren selv.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 6. aug 2014 07:19

Gad vide hvornår vi får lov at lege med Xbox One Smartglass i dkdk, i de diverse phone stores.
Tier 1 markets fik deres noget tid før så de kunne lege med appen inden udgivelse.

Jeg ved godt man kan gå på USA med telefonen og hente den derigennem. Også på den Windows 8.1 baserede pc... Men det er ih så besværligt at skifte over, hver gang man vil opdaterer... :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 6. aug 2014 08:34

klarityDk skrev:Så blev Evolve også udskudt ;(

http://www.ign.com/articles/2014/08/05/ ... d-to-2015#


Øv øv :-( så må vi ventet :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 6. aug 2014 09:43

Jeg synes der er stor forskel på sværhedsgraden at ramme i konsol spil?

Dead Rising 3 finder jeg det utroligt let at ramme i (det er lidt tilgivende hvis man ikke rammer direkte men misser lidt), hvorimod Garden Warfare straffer mig hårdt hvis jeg ikke rammer direkte
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 6. aug 2014 09:54

Mike JezZ skrev:Jeg synes der er stor forskel på sværhedsgraden at ramme i konsol spil?

Dead Rising 3 finder jeg det utroligt let at ramme i (det er lidt tilgivende hvis man ikke rammer direkte men misser lidt), hvorimod Garden Warfare straffer mig hårdt hvis jeg ikke rammer direkte


Øh? Det er også to fuldstændigt vidt forskellige spil?

Forskellen var vel den samme, om det var på PC..? Det vel ikke konsollens skyld?! :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 6. aug 2014 10:39

Bavi skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg synes der er stor forskel på sværhedsgraden at ramme i konsol spil?

Dead Rising 3 finder jeg det utroligt let at ramme i (det er lidt tilgivende hvis man ikke rammer direkte men misser lidt), hvorimod Garden Warfare straffer mig hårdt hvis jeg ikke rammer direkte


Øh? Det er også to fuldstændigt vidt forskellige spil?

Forskellen var vel den samme, om det var på PC..? Det vel ikke konsollens skyld?! :)


Nu vil jeg IKKE lave det til mus+keyb vs Controller :P Men nej alle PC spil er mere eller mindre ens, med hurtig (og let aiming), mens jeg føler det er langt sværere på konsol.

Som sagt kan jeg nemt ramme i Dead Rising 3, mens jeg har store problemer i Garden Warfare :P På PC har jeg ikke problemer i nogle spil.

DR3 har fx. let auto aim, det har Garden Warfare overhoved ikke. Og når zombier løber hurtigt rammer jeg slet ikke, rammer altid for langt fremme eller bagud. Har svært ved at præcisere mit aim :P

På PC er alle spil ens at ramme i grundet INGEN auto aim eller hjælpe funktioner, mens der er i NOGLE konsol spil :P Jeg er så lammer dårlig, og vil gerne blive bedre, for er træt af at sidde foran min PC :P

Er der nogle tips? Jeg spiller altid med standard hastighed i styring i konsol spil. Skal jeg måske skrue lidt ned? Ulempen er så her at jeg bruger længere tid på at vende mig om når nogle skyder bagfra, men til gengæld er det lettere at justere aimet.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 6. aug 2014 10:57

Øhhh..
Kig evt. på hastigheden af dine skud i Garden Warfare.
De flyver jo altså noget langsommere end man kender det fra andre skydespil.
Derfor er du mange gange nød til at skyde et godt stykke foran de hurtige zombies.
Og så vil jeg altså mene at man ikke på nogen måde kan sammenligne de to spil, da det er vildt stor forskel på styringen.

Tips.. Tjaa.. Spil så meget du kan med den. Jo mere du spiller jo hurtigere kommer det naturligt for dig at bruge en kontroller.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 6. aug 2014 11:40

Mike JezZ skrev:På PC er alle spil ens at ramme i grundet INGEN auto aim eller hjælpe funktioner, mens der er i NOGLE konsol spil :P Jeg er så lammer dårlig, og vil gerne blive bedre, for er træt af at sidde foran min PC :P

Er der nogle tips? Jeg spiller altid med standard hastighed i styring i konsol spil. Skal jeg måske skrue lidt ned? Ulempen er så her at jeg bruger længere tid på at vende mig om når nogle skyder bagfra, men til gengæld er det lettere at justere aimet.


Lav 3 sæt af 40 gange, hvor du holder højre tommeltot nede, mens venstre stritter op. Så kører du højre tommeltot op, mens du samtidig bevæger venstre tommeltot ned. Keep at it og gradvist øger du tempoet. Nogen kan lide at køre interval træning hvor første to sæt klares på 15 sekunder, efterfulgt af 5 sekunders pause. Men det er kun for de ekstremt hærdet. Jeg er der ikke helt selv endnu og har trods alt været igang i over 6 år. Det har gjort mit aim markant bedre. Mindst 30%.

Det er øvelser alle konsolbrugere går igennem. Er faktisk overrasket hvis du ikke var klar over det? Er xOne din første konsol? For MS valgte jo at udfase video øvelserne til stor overraskelse for os herinde på Xboxlife, for de har været faste øvelser på 360'eren inden man kunne spille FPS spil.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 6. aug 2014 11:44

Nej har haft PS3 og X360 før, og de har samlet støv blandt andet fordi jeg var så dårlig til at spille på dem :)

Kan du evt. finde linket? :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bulls85 » 6. aug 2014 12:22

Jeg er gået fra et stort minus k/d i til et kæmpe plus i k/d efter jeg begyndt at bruge de der finger øvelser... Det har gjort MIG til en glad Xbox spiller:-)
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 6. aug 2014 14:24

Det er lige gået op for mig, at der er knap en måned til at Xbox One udkommer i Danmark :D
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 6. aug 2014 14:43

maagaard90 skrev:Det er lige gået op for mig, at der er knap en måned til at Xbox One udkommer i Danmark :D


Og de er stadigt ikke kommet med en forklaring på den latterlige ventetid. Hvis det virkeligt bare er den tåbelige sprog lokalisering, som de fleste er trætte af, er det lidt til grin for at sige det pænt.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 6. aug 2014 15:00

det kunne godt se ud der kommer en special version af halo master chief collection

Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 6. aug 2014 15:34

Thorpedo29 skrev:
maagaard90 skrev:Det er lige gået op for mig, at der er knap en måned til at Xbox One udkommer i Danmark :D


Og de er stadigt ikke kommet med en forklaring på den latterlige ventetid. Hvis det virkeligt bare er den tåbelige sprog lokalisering, som de fleste er trætte af, er det lidt til grin for at sige det pænt.


Mon ikke problemet var de ikke kunne levere nok maskiner og derved prioriterede?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 6. aug 2014 15:59

Zeh skrev:Jeg må indrømme at jeg er målløs over at læse folks indlæg omkring frygten for at blive banned grundet brug af anden store. Synes ærligt at det er det rene idioti, for at sige det pænt. Også selv efter den danske release! Jeg er ikke meget for det, men må melde mig på Skous hold og sige at jeg frygter intet ved det.

Her er en af utallige begrundelser: http://www.pixel.tv/indslag/e3-2014-dan ... udgivelse/

Og lad os nu glædes ved at den er regionsfri i stedet for at male fanden på væggen.


Jeg er også på Skous hold , min 360 har altid været sat til USA uden prb af nogen art.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron