Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ronnow1000 » 27. feb 2014 16:09

Efter at have hold et par års xbox pause, overvejer jeg at vende stærkt tilbage på xbox one platformen ;) Tænker om her er nogle der ligger inde men viden om hvor jeg får fat i en xbox one billigst muligt? Et bundle er ej heller at udelukke.
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 27. feb 2014 16:11

ronnow1000 skrev:Efter at have hold et par års xbox pause, overvejer jeg at vende stærkt tilbage på xbox one platformen ;) Tænker om her er nogle der ligger inde men viden om hvor jeg får fat i en xbox one billigst muligt? Et bundle er ej heller at udelukke.


Lige nu er den bedste pris vist Titanfall-bundlen, som kan fåes på Amazon. Mener at den hedder 399 pund.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ronnow1000 » 27. feb 2014 16:24

Ved du tilfældigvis om amazon.co.uk trækker penge før produktet er afsendt?
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 27. feb 2014 16:30

De trækker 1 pund mener jeg, bare for at tjekke kortets validitet. Bestilte selv titanfall bundlen fra Amazon(husk xboxlife støttelink) for et par dage siden og der er ikke trukket andet.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 27. feb 2014 17:41

Blandina skrev:Fik lige 'Xbox One preview registration' email på X1, andre der også har fået den ?


Update: har lige fået marts preview opdateringen. :-)

PS: Husk at opdatere jeres controller når I får opdateringen
Billede
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 27. feb 2014 17:42

olli pach skrev:Hej har et spørgsmål om det her headset https://www.komplett.dk/astro-gaming-a5 ... -71/795708 der står det virker til Xbox One, men hvordan tilslutter man det til sin xbox one?? er det igennem usb inport eller hvad?? please svar står og skal købe det...


Du tager det optiske og usb kabel der følger med og sætter det i mixampen også til Xboxen. Headsettet er trådløst til mixampen.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 27. feb 2014 17:48

Blauwy skrev:
olli pach skrev:Hej har et spørgsmål om det her headset https://www.komplett.dk/astro-gaming-a5 ... -71/795708 der står det virker til Xbox One, men hvordan tilslutter man det til sin xbox one?? er det igennem usb inport eller hvad?? please svar står og skal købe det...


Du tager det optiske og usb kabel der følger med og sætter det i mixampen også til Xboxen. Headsettet er trådløst til mixampen.


Også virker det også med chat. ;D
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 27. feb 2014 19:40

nå, så blev det måske min tur til at have en defekt XO havde lige spillet BF4, trykkede så på home knappen, og skærmen går i sort. slukker så manuelt for boxen og den starter op igen, sort skærm men jeg kan høre menu lyde hvis jeg går til siden med controlleren. :-( nogle andre der har været ude for dette og har en fix, eller skal den retur.?
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 27. feb 2014 19:49

edit den virket igen. har holdt tænd/sluk knappen inde i sek og så kører den igen
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 27. feb 2014 20:09

blazingnsane skrev:edit den virket igen. har holdt tænd/sluk knappen inde i sek og så kører den igen

Kører du med instant on?
Har læst om flere der er nød til at lave sådan et hard reboot en gang i mellem, da den ellers går sort.
Tror det er fordi den simpelthen ikke bliver genstartet en gang i mellem.
Men er dog noget der skulle blive fixet i marts opdateringen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 27. feb 2014 20:27

Plants vs zombies garden warfare er godt nok et underholdende spil. :-D
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 27. feb 2014 20:45

Bubbibubbi skrev:
blazingnsane skrev:edit den virket igen. har holdt tænd/sluk knappen inde i sek og så kører den igen

Kører du med instant on?
Har læst om flere der er nød til at lave sådan et hard reboot en gang i mellem, da den ellers går sort.
Tror det er fordi den simpelthen ikke bliver genstartet en gang i mellem.
Men er dog noget der skulle blive fixet i marts opdateringen.


Ja kører med instant on, og der har ikke været noget de sidste pa måneder men måske den skal slukkes ordentligt engang i mellem
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 27. feb 2014 21:24

Al hardware har godt af, at blive genstartet en gang i mellem. Tænker at med instant on, så ligger de forskellige apps/spil vel hele tiden hukommelsen, men skiftes stille og roligt ud.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 27. feb 2014 21:30

Blandina skrev:
Blandina skrev:Fik lige 'Xbox One preview registration' email på X1, andre der også har fået den ?


Update: har lige fået marts preview opdateringen. :-)

PS: Husk at opdatere jeres controller når I får opdateringen
Billede

Vidste ikke man kunne opdatere controller, hvad skulle opdateringen gøre?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 27. feb 2014 21:44

Den mindsker deadzonen på controlleren. Gør den mere præcis
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron