Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. feb 2014 18:49

Riddle Of Truth skrev:hmm synes jeg havde læst et sted tilbudet skulle gælde til d. 25

Det skulle det også meget gerne, men medmindre at du vil have det for grafikken, så er der andre og mere spændende titler derude.
Gameplayet er utrolig ensformigt. Havde jeg betalt 500 kr for det, så ville jeg slå mig selv lige nu
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blade Dk » 20. feb 2014 19:08

Hvordan med sprog hvis man køber den i en fransk eller tysk butik , er konsollen så låst til de sprog eller er der ingen restriktion
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Prozel » 20. feb 2014 19:28

Ingen
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 20. feb 2014 19:33

Major Oblivious skrev:
Riddle Of Truth skrev:hmm synes jeg havde læst et sted tilbudet skulle gælde til d. 25

Det skulle det også meget gerne, men medmindre at du vil have det for grafikken, så er der andre og mere spændende titler derude.
Gameplayet er utrolig ensformigt. Havde jeg betalt 500 kr for det, så ville jeg slå mig selv lige nu

Kan kun give dig ret, jeg slår dog ikke mig selv i hovedet.
Men jeg var lidt skuffet over det, men nok fordi jeg lige var gået fra AC4, som er et super fedt spil, og et af de bedste jeg har spillet på One.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. feb 2014 20:29

susperia skrev:
Major Oblivious skrev:
Riddle Of Truth skrev:hmm synes jeg havde læst et sted tilbudet skulle gælde til d. 25

Det skulle det også meget gerne, men medmindre at du vil have det for grafikken, så er der andre og mere spændende titler derude.
Gameplayet er utrolig ensformigt. Havde jeg betalt 500 kr for det, så ville jeg slå mig selv lige nu

Kan kun give dig ret, jeg slår dog ikke mig selv i hovedet.
Men jeg var lidt skuffet over det, men nok fordi jeg lige var gået fra AC4, som er et super fedt spil, og et af de bedste jeg har spillet på One.


Helt helt enig! Tror at vi skulle have startet med Ryse, så havde WOW-effekten været væsentlig større.
Men ingen tvivl om, at skygge, farver og lys i spillet er super fedt lavet.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Burnie.dk » 20. feb 2014 22:06

Burnie.dk skrev:Jeg bryder lige ind i tråden.
Jeg ved, at nogle har oplevet at lyden kan være "out of sync" på xbox one, når man afspiller en bluray-film. Er det problem blevet løst?


Jeg prøver lige igen:
Har nogle af jer oplevet at lyden var forsinket ved afspilning af bluray?
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 20. feb 2014 22:22

Burnie.dk skrev:
Burnie.dk skrev:Jeg bryder lige ind i tråden.
Jeg ved, at nogle har oplevet at lyden kan være "out of sync" på xbox one, når man afspiller en bluray-film. Er det problem blevet løst?


Jeg prøver lige igen:
Har nogle af jer oplevet at lyden var forsinket ved afspilning af bluray?


Jeg har ikke oplevet det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Riddle Of Truth » 20. feb 2014 22:33

andre der ikke kan få netflix app til at virke? der kommer bare en fejl at den ikke kunne forbinde til netflix. alt andet virker virker fint
har det noget at gøre med at jeg har lavet xbox live us account så virker det måske ikke i dk med netflix?
Riddle Of Truth
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. feb 2014 22:41

Riddle Of Truth skrev:andre der ikke kan få netflix app til at virke? der kommer bare en fejl at den ikke kunne forbinde til netflix. alt andet virker virker fint
har det noget at gøre med at jeg har lavet xbox live us account så virker det måske ikke i dk med netflix?

Jeg kører med usa som locale og netflix fungerer fint. Jeg har dog været ude for at skulle logge ud og ind igen efter at have brugt netflix.com
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Beizor » 20. feb 2014 22:46

Nogen der ved om man kan kører direkte til Coolshop i Aalborg og afhente en Xbox One eller er det kun online bestilling?
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. feb 2014 22:51

Beizor skrev:Nogen der ved om man kan kører direkte til Coolshop i Aalborg og afhente en Xbox One eller er det kun online bestilling?


Det kan du godt:
https://www.coolshop.dk/care/fragt/

Du skal bare bestille den online før du henter den, brug eventuelt vores link til coolshop hvis du bestiller, så støtter du samtidig Xboxlife :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DeeKay » 20. feb 2014 23:08

Riddle Of Truth skrev:jeg kiggede i går på us store at Ryse kostede 40 dollers nu i dag hvor jeg fået min xbox one og kommet igang.. koster det lige pludselig 60 dollers andre der oplever dette


Så ankommer min One endelig i morgen!!! Det med US Store hvordan fungerer det? Kan alle spil købes og hentes online? Vil gerne have en god pris på BF4 il One
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Beizor » 20. feb 2014 23:09

Morten Skou skrev:
Beizor skrev:Nogen der ved om man kan kører direkte til Coolshop i Aalborg og afhente en Xbox One eller er det kun online bestilling?


Det kan du godt:
https://www.coolshop.dk/care/fragt/

Du skal bare bestille den online før du henter den, brug eventuelt vores link til coolshop hvis du bestiller, så støtter du samtidig Xboxlife :)


Tak for hurtigt svar :-)
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Beizor » 20. feb 2014 23:11

DeeKay skrev:
Riddle Of Truth skrev:jeg kiggede i går på us store at Ryse kostede 40 dollers nu i dag hvor jeg fået min xbox one og kommet igang.. koster det lige pludselig 60 dollers andre der oplever dette


Så ankommer min One endelig i morgen!!! Det med US Store hvordan fungerer det? Kan alle spil købes og hentes online? Vil gerne have en god pris på BF4 il One


Hvad måtte du give for din xbox one?
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jetsonboy » 20. feb 2014 23:13

Jeg drager sgu til tyskland imorgen, og køber en ny Xbox one :) er 499,- euro ikke standard prisen?:)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron