Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 2. jan 2014 14:20

En PS4 eksklusiv muligvis på vej til Xbox One? http://www.oxm.co.uk/68709/ps4-launch-t ... aims-pegi/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 2. jan 2014 14:41

Nice guys, tak for svarene. Man har kunne gøre det lige siden PS3, men jeg tror først at det er med Xbox One at Microsoft så også har gjort det muligt pga. den nu også er blevet regions fri. Jeg vidste bare ikke om Microsoft havde lavet et eller andet gøgl så man ikke kunne gøre som på Playstation.

Men det er sgu fedt at man nu kan købe den amerikanske store på begge konsoller!
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 2. jan 2014 14:48

CaptainKicker skrev:En PS4 eksklusiv muligvis på vej til Xbox One? http://www.oxm.co.uk/68709/ps4-launch-t ... aims-pegi/


Har kun lige spillet det en lille times tid på PS4, og umiddelbart er det ikke noget i behøber klappe i hænderne over hvis det skulle komme til Xbox One :) Hvis man skulle bruge resourcer på at hive eksklusiver over ville resourcerne være bedre brugt andre steder :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Redman DK » 2. jan 2014 15:06

CaptainKicker skrev:En PS4 eksklusiv muligvis på vej til Xbox One? http://www.oxm.co.uk/68709/ps4-launch-t ... aims-pegi/


Har det ikke været vidst hele tiden? Grunden til den ikke er på Xbox endnu var jo pga. MS syge holdning om at der skulle være en udgiver bag.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 2. jan 2014 15:23

TerrificFalcon skrev:Jeg gør præcis det samme som ALIE, og som du gerne vil, Derp, og det fungerer helt flydende for mig. Det er sgu noget federe at give omkring $48 dollars for et spil, som udkommer herhjemme om lang tid, og så til 549kr.


Og selv om de måske ikke er meget for det, så har jeg købt alle titler "indenfor det jeg MÅSKE gider".. fremfor kun dem jeg var sikre på - så det win/win...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 2. jan 2014 17:24

Redman DK skrev:
CaptainKicker skrev:En PS4 eksklusiv muligvis på vej til Xbox One? http://www.oxm.co.uk/68709/ps4-launch-t ... aims-pegi/


Har det ikke været vidst hele tiden? Grunden til den ikke er på Xbox endnu var jo pga. MS syge holdning om at der skulle være en udgiver bag.


Jet tro nu nok vi overlever uden Warframe :-)
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 2. jan 2014 19:14

Jeg havde bestilt en Xbox One her forleden og den er tilfældigvis kommet i dag, jeg bestilte den fra den tyske Microsoft Store og den er defekt. Drevet vil ikke rigtig sluge mine disk og den har det også med at fuldstændig at ødelægge dem, mit Battlefield 4 fik en rimelig stor skramme og jeg håber da for Microsoft skyld at det stadig virker.
Jeg må indrømme at indpakningen var ikke særlig god, det er jo bare en kasse med intet fyld eller noget og jeg ved ikke om Elektronik tager skade af kulde, så derfor valgte jeg også at lade den blive varmet op før jeg tændte eller andet.
Men nu står jeg forvirret og kigger, hvor fanden kan jeg kontakte dem? Og hvad skal jeg gøre for returnere den? Jeg vil næsten vædde med jeg ikke er den eneste.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 2. jan 2014 20:00

Det lyder godt nok som om der er mange med bøvl...? Eller er det blot de samme fejlramte, som jeg læser om hver gang? Blir da helt bekymret..
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 2. jan 2014 20:12

Bavi skrev:Det lyder godt nok som om der er mange med bøvl...? Eller er det blot de samme fejlramte, som jeg læser om hver gang? Blir da helt bekymret..


Der har været UTROLIGT mange fejlramte herinde efterhånden, og det er ikke kun de samme. Simon er i hvert fald ny.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf himmelfisk » 2. jan 2014 20:18

Lyder som om jeg har været MEGET heldig. Har ikke et eneste problem.

Bavi, tror der er flere der skriver når den er defekt end når den ikke er. Desværre.

Aberrant Simon, hvis du melder den defekt inden for 30 dage skulle de sende en ny og ikke sende til reparation, det gøres på http://myservice.xbox.com alternativt kan du også skrive til supporten og høre hvad de siger.
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 2. jan 2014 20:32

quote="himmelfisk"]Lyder som om jeg har været MEGET heldig. Har ikke et eneste problem.

Bavi, tror der er flere der skriver når den er defekt end når den ikke er. Desværre.

Aberrant Simon, hvis du melder den defekt inden for 30 dage skulle de sende en ny og ikke sende til reparation, det gøres på http://myservice.xbox.com alternativt kan du også skrive til supporten og høre hvad de siger.[/quote]


Det har du desværre helt ret i, jeg kender flere som har fået en One, som ikke har skrevet eller sat kryds i fejlrate tråden.
Og deres virker også som de skal.
Så desværre får man ikke det helt rigtige billede af det.

Min virker også stadig perfekt.

Ved ikke helt hvad jeg fik lavet med den quote der, pis mobil.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf wFRANKtheTANKw » 2. jan 2014 20:53

Er der nogen der ved og ms-points kan bruges på xbox one ?
wFRANKtheTANKw
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 2. jan 2014 21:06

Bavi skrev:Det lyder godt nok som om der er mange med bøvl...? Eller er det blot de samme fejlramte, som jeg læser om hver gang? Blir da helt bekymret..


Jeg vil sige, det virker måske som noget bøvl, men jeg har nok bare været en af de uheldige, det sker. Troede dog ikke det vil ske fra selveste deres egen hjemmeside, men det er jo hvad der sker. Vil ikke sige du skal afholde dig fra det, da det er en super fed konsol (Min bror har tilfældigvis en)

Og til de 2 andre svar, så prøver jeg lige at tage fat i Microsoft Support og tjekker lige det link. Mange tak for hjælpen!
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 2. jan 2014 21:07

Bavi skrev:Det lyder godt nok som om der er mange med bøvl...? Eller er det blot de samme fejlramte, som jeg læser om hver gang? Blir da helt bekymret..


Når man køber et stykke elektronik så vil der altid være nogle med fejl. Jeg er også på et amerikansk board med mange tusinder medlemmer, og der er nu ikke så mange der har fået en defekt X1'er. Så der er ikke nogen grund til at blive bekymret.
Men det er self altid træls for de få det går ud over.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. jan 2014 00:13

wFRANKtheTANKw skrev:Er der nogen der ved og ms-points kan bruges på xbox one ?

Det kan de sagtens.
De bliver bare lavet til penge i den kurs som dit land nu står til.
Jeg vil foreslå USA, da de er billigst der.

Men husk at se om MS-pointene du køber er til USA regionen, ellers kan de muligvis kun bruges i den engelske.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster

cron