Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 23. dec 2013 13:51

Arh troede det var noget andet.. det der står jo også udenpå.
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf darkangeldk » 23. dec 2013 13:53

Hehe okay :) håber det hjælp dig, så du kan få registeret din xbox one :)!
darkangeldk
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf himmelfisk » 23. dec 2013 17:51

Så er min sendt fra Tyskland(Holland åbenbart), bestilte i morges, ifølge UPS side bliver den leveret på fredag :)
Senest rettet af himmelfisk 23. dec 2013 20:44, rettet i alt 1 gang.
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jatoDK » 23. dec 2013 20:00

Hvilken erfaringer har i der har erhvervet jer et eksemplar af denne maskine? Kan den anbefales til dem af os der endnu ikke har fået fat i en. Lever den op til forventningerne. Er den bedre end xbox 360, eller er det minimal hvor meget forskel der opleves?
jatoDK
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. dec 2013 20:09

Det er en helt anden verden ift. Xbox 360 og PS3. Jeg kan kun anbefale den. Super fed maskine.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf darkangeldk » 23. dec 2013 20:15

Den er helt klart bedre end 360, multitasking og ydeevnen er for mig personligt, helt vanvittigt. Den reager super hurtigt(både på voice commands og manuelt trykning). Hvor man på 360, skulle vente lidt mens den "loaded". Grafikvise, er den også helt i top. Spillede forleden Fifa 14 på Xbox one og skulle senere på aftenen spille med mine kammerater på 360'ern. Fik faktisk et chok over, hvor "dårlig" grafikken var på 360'ern.
Men lyder til, at du er lidt i tvivl, om du skal købe en one eller ej. For at være ærlig, hvis jeg var dig. ville jeg se nogle anmeldelser rundt omkring på nettet(omkring maskinen og de spil der er tilgængelig) læse lidt i den her tråd. Også gør op med dig selv, om du syntes det er pengene værd, at du køber en Xbox one, nu hvor du allerede har en PS4 :)!
darkangeldk
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 24. dec 2013 11:42

Nogen der kan anbefale et sted at købe Microsoft $? Kan se det går for even-money på Amazon, men er det bedste bud?


-og kan det virkelig passe jeg bare kan oprette en US-profile - købe spillet, downloade - og så slette profilen igen? Eller er jeg nød til at lade profilen blive?

EDIT: Mega forvirret.. kan jeg bruge kort med Euro på min US profile?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Poloko » 24. dec 2013 12:20

Når min Xbox one er tændt registrerer den ca 95% af alt jeg siger til den korrekt. Selv start af spil. Men jeg har et problem med "Xbox on". Jeg har instant on på i setup og den tænder måske 5% af gangene jeg siger "Xbox on". Synes det er mærkeligt når alt andet jeg siger registreres korrekt ca 95% af gangene. Andre der har problemer med og kun med "Xbox on" ?
Poloko
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 24. dec 2013 12:35

Poloko skrev:Når min Xbox one er tændt registrerer den ca 95% af alt jeg siger til den korrekt. Selv start af spil. Men jeg har et problem med "Xbox on". Jeg har instant on på i setup og den tænder måske 5% af gangene jeg siger "Xbox on". Synes det er mærkeligt når alt andet jeg siger registreres korrekt ca 95% af gangene. Andre der har problemer med og kun med "Xbox on" ?


Har samme problem med xbox on, tror det er noget der skal kalibreres i opsætningen. Har bare ikke fået taget mig sammen til at kigge på det.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 24. dec 2013 13:51

Jeg bruger ikke Xbox On selv, da jeg selv betaler min elregning, og så længe tager det altså heller ikke at tænde den med controlleren.
Men ellers registrere Kinecten stort set alt hvad jeg siger.
Bruger den mest til at sige "Record that" i spil når der sker noget jeg vil have optaget.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf J-v-C » 24. dec 2013 14:37

Jeg har samme problem med at den absolut ikke vil høre efter når jeg siger Xbox on, men når den er tændt så virker det okay.
J-v-C
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 24. dec 2013 14:40

Bubbibubbi skrev:Jeg bruger ikke Xbox On selv, da jeg selv betaler min elregning, og så længe tager det altså heller ikke at tænde den med controlleren.
Men ellers registrere Kinecten stort set alt hvad jeg siger.
Bruger den mest til at sige "Record that" i spil når der sker noget jeg vil have optaget.


Jeg betaler nu også selv min strøm, men du har da ret i at det koster lidt at have instant on funktionen slået til.

X1 bruger ca. 16 til 18 watt i instant on mode, og med el prisen hvor jeg bor bliver det ca

Pris pr. måned: 25,13 DKK
Pris pr. år: 305,70 DKK
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf himmelfisk » 24. dec 2013 18:05

Har i sat den til US eller UK som region? Og er der forskel på hvordan den reagerer på stemme kommandoer eller er det lige meget hvad den er sat til?
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DKhANSI » 24. dec 2013 18:20

KlumpeStumpen skrev:Til dem der bekymre sig om garanti periode mv på deres xbox one. Så har jeg lige registeret min med serie nummer på xbox.com og der står:

Standardgaranti: Udløber mar 11, 2016

Der er mulighed for udskiftning af enheden og eventuelt tilbehør i en kombipakke uden beregning frem til standardgarantiens udløbsdato mar 11, 2016.

Så der er er ingen problemer på den front.

Mærkeligt, der står at min garanti udløber engang i februar 2015.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 25. dec 2013 10:22

Rundt om en masse ting på min skærm er der den her slags fnider rundt om tingene - hvad pokker er det for en indstilling jeg failer i?
Ps: Selve billedet ser fint ud på skærmen, det kun min telefon der har taget skidt billede... det er det rundt om personerne der er problemet
Billede

Rigtig tydeligt på den grønne her:
Billede
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster

cron