Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf darkangeldk » 12. dec 2013 10:34

Bubbibubbi skrev:
darkangeldk skrev:ENDELIG, får jeg min x1! Efter MS Tyskland har klokket i det, tog en medarbejder fra MS Danmark ansvar og bestilte en X1 fra Frankring. Og kan se den står til levering imorgen! YES!
Men har lige et spørgsmål, til jer der har modtaget jeres X1. Da i startede den, hvilket sprog var den indstillet til? Det jeg frygter er, at min er indstillet til fransk, da jeg har købt den fra MS Frankrig, og da jeg kan ikke en bjælle fransk, kommer jeg sikker til at sidde som et kæmpe ??! Har kigget og fulgt med i de fleste X1 tråde herinde, og kan ikke finde et svar på mit spørgsmål. Hvis den er indstillet til Fransk, er der en der kan skrive en hurtig "how to change to english" guide :)?Behøver ikke at være mere end: gå til Bojour,vælg parle anglais (jokes kan forkomme :P). Tak for hjælpen so fare gutter / guttinder ;)!

Den er ikke indstillet til noget.
Det vælger du som det første når du starter den.

Nice! Tusind tak for hurtig svar :)! PEW :)!
darkangeldk
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hamdenfede » 12. dec 2013 10:43

Så er der mulighed for at få Xbox one igen! har ofte købt spil hos dem så de er pålidelige
http://www.base.com/buy/product/xbox-on ... rcontr.htm
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dr_Gonzo » 12. dec 2013 11:15

De seneste rugter siger at xbox one først kommer til dk i slutningen af 2014. Nitten!
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bjarke Brie » 12. dec 2013 11:16

rygter kan vi bare ikke bruge til så meget
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 12. dec 2013 11:17

Dr_Gonzo skrev:De seneste rugter siger at xbox one først kommer til dk i slutningen af 2014. Nitten!


Rolig nu vi har ikke hørt nåde fra MS selv :-) hade rygter
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf nakka » 12. dec 2013 13:05

Bjarke Brie skrev:rygter kan vi bare ikke bruge til så meget


Selvom det er fra samme kilde, som informerede os om den første udskydelse... de havde ret første gang. gad vide om de ikke for det igen?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. dec 2013 13:10

nakka skrev:
Bjarke Brie skrev:rygter kan vi bare ikke bruge til så meget


Selvom det er fra samme kilde, som informerede os om den første udskydelse... de havde ret første gang. gad vide om de ikke for det igen?


Det er også samme kilde som informerede os om at Kinect var låst til det land som konsollen var købt i.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 12. dec 2013 13:35

munckster skrev:
Major Oblivious skrev:Jeg vil gerne vove en lillefinger på den påstand.
Har prøvet at tale blødt, hårdt, højt lavt osv. Intet hjalp. Det virkede dog nogen gange bedre, hvis jeg stod helt oppe i TV'et, og talte meget tydeligt, så forsvandt accenten jo også ;)

Med US som Locale kan jeg sidde stille og roligt, nærmest små-mumle, mens spillet drøner afsted på anlægget, og One'en samlede det stadig op. Det lykkedes mig endda at starte "Assassins Creed IV: Black Flag" hvilket den ikke ville før.


Fedt! Det må jeg lige prøve. Har nemlig samme problemer med at den ikke opfanger en hylende fis af hvad jeg siger.


Det tror jeg bestemt - troede måske at min kinect var i stykker, men i Dead Rising 3 kunne jeg godt få kinect til at reagere, efter jeg ændrede Kinect sprog til English (US)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 12. dec 2013 13:57

Morten Skou skrev:
nakka skrev:
Bjarke Brie skrev:rygter kan vi bare ikke bruge til så meget


Selvom det er fra samme kilde, som informerede os om den første udskydelse... de havde ret første gang. gad vide om de ikke for det igen?


Det er også samme kilde som informerede os om at Kinect var låst til det land som konsollen var købt i.


Burn!

Hvilken kilde snakker vi om her? SonyGAF?
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mor7enMT » 12. dec 2013 13:58

Hvis nu man hiver en X1 hjem fra Tyskland eller andre lande, kan jeg så bruge min Xbox account som er "dansk" og som jeg bruger på min X360?
Mor7enMT
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 12. dec 2013 14:05

Mor7enMT skrev:Hvis nu man hiver en X1 hjem fra Tyskland eller andre lande, kan jeg så bruge min Xbox account som er "dansk" og som jeg bruger på min X360?


Ja. Intet problem der.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 12. dec 2013 14:09

Mor7enMT skrev:Hvis nu man hiver en X1 hjem fra Tyskland eller andre lande, kan jeg så bruge min Xbox account som er "dansk" og som jeg bruger på min X360?

yessir, det gør jeg. Dansk live-account, tysk konsol, amerikansk marketplace. Det spiller fint!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 12. dec 2013 14:10

Major Oblivious skrev:
munckster skrev:
Major Oblivious skrev:Jeg vil gerne vove en lillefinger på den påstand.
Har prøvet at tale blødt, hårdt, højt lavt osv. Intet hjalp. Det virkede dog nogen gange bedre, hvis jeg stod helt oppe i TV'et, og talte meget tydeligt, så forsvandt accenten jo også ;)

Med US som Locale kan jeg sidde stille og roligt, nærmest små-mumle, mens spillet drøner afsted på anlægget, og One'en samlede det stadig op. Det lykkedes mig endda at starte "Assassins Creed IV: Black Flag" hvilket den ikke ville før.


Fedt! Det må jeg lige prøve. Har nemlig samme problemer med at den ikke opfanger en hylende fis af hvad jeg siger.


Det tror jeg bestemt - troede måske at min kinect var i stykker, men i Dead Rising 3 kunne jeg godt få kinect til at reagere, efter jeg ændrede Kinect sprog til English (US)


Og den virker også fint på dashboardet nu? Har/havde nemlig også en mistanke om at min kinectmic var i stykker.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 12. dec 2013 14:38

munckster skrev:
Og den virker også fint på dashboardet nu? Har/havde nemlig også en mistanke om at min kinectmic var i stykker.

Det er nemlig herude, hvor den nu opfanger 90-95 % af hvad jeg siger. Og jeg skal endda ikke tale højt, og kan sidde tilbagelænet i sofaen. De her 3-4 meter fra mikrofonen. Så tror at du vil kunne drage fordel af det, også..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 12. dec 2013 15:10

Major Oblivious skrev:
munckster skrev:
Og den virker også fint på dashboardet nu? Har/havde nemlig også en mistanke om at min kinectmic var i stykker.

Det er nemlig herude, hvor den nu opfanger 90-95 % af hvad jeg siger. Og jeg skal endda ikke tale højt, og kan sidde tilbagelænet i sofaen. De her 3-4 meter fra mikrofonen. Så tror at du vil kunne drage fordel af det, også..


Lækkert!!! Jeg krydser fingre. Tester så snart jeg er hjemme fra job :)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster

cron