Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 20. nov 2013 19:54

Major Oblivious skrev:
IkkNico skrev:
ALIE skrev:Er den hos dig :D

Nope, det var smidt op på et forum. Jeg synes det var lidt hyggeligt, at man kan se den hvide påmindelse på papkassen ;)


Siger du ;)

Jeg tror stadig at du har den :mrgreen:

Det har jeg også¨, og det er virkeligheden min maskine vi streamer fra i aften ... men SHHHHH DE ER EN HEMMELIGH .... jeg mener shhh, det er en hemmelighed

:mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. nov 2013 19:56

IkkNico skrev:Det har jeg også¨, og det er virkeligheden min maskine vi streamer fra i aften ... men SHHHHH DE ER EN HEMMELIGH .... jeg mener shhh, det er en hemmelighed
:mrgreen:


Nemlig. :-)

Jeg er ved at være klar. Husk lige at streamen selvfølgelig er i dårligere kvalitet, da jeg ikke streamer i 1080p :wink:

Husk at komme ind i chatten som er lige under streaming vinduet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Elgaard » 20. nov 2013 20:17

ALIE skrev:http://www.ign.com/articles/2013/11/20/microsoft-hints-at-reveals-quantum-break-details-at-vgx

BOM


Spændende. Quantum Break er det eneste vi har set fra MS endnu der for alvor interesserer mig... men mon ikke spillet kommer til PC også? Remedy har en ret stor fanbase på PCen, og Alan Wake solgte rigtig godt da det udkom på Steam på trods af forsinkelsen. Med mindre QB bliver en omgang Kinect-knald der er upraktisk at porte, så sker det nok før eller siden.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf himmelfisk » 20. nov 2013 20:20

iBROKEN skrev:Tror I det kan betale sig, at bestille European udgave af Xbox One gennem Coolshop? De skriver, at de leverer før jul - tror I det holder ?


Jeg skrev til dem i sidste uge angående netop dette, og ifølge kundeservice ved de slet ikke om de modtager nok konsoller til dem der allerede har bestilt, så jeg skulle bestemt ikke regne med noget :(
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 21:01

Day One Update kan hentes nu, just in case ;)

http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/ ... ine-update
Step 2: On your computer
Plug your USB flash drive into a USB port on your computer.
Format the USB as NTFS (USB must have at least 2 GB of space).
You’ll need to select the correct OS version to be able to install properly.
6.2.9781.0(xb_rel_flash1307.130829-1800)
6.2.10210.0(xb_rel_launch 131118-1159)
Click Save to save the console update .zip file to your computer.
Unzip the file. If you’re using Windows XP, Windows Vista, or Windows 7, double-click the .zip file to unzip it.
Copy the contents of the .zip file to the root directory of your flash drive.
Unplug the USB flash drive from your computer.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dracuella » 20. nov 2013 21:29

Thorpedo29 skrev:Det stod der også da jeg bestilte og de sendte så efterfølgende mailen om at de havde fået flere day one edt. + fifa. Så du kan jo prøve at bestille og se om de ikke sender dig en mail.

Jeg fik ikke en mail på forhånd hvor de sagde noget, kun en standard orderbekræftelse, så jeg var temmlig sikker på det blot var en Starndard Edition. Men så i dag kom denne her:

"Xbox One Console: Day One Edition (with FIFA 14 download code)"
Estimated arrival date: November 27 2013 - December 03 2013

Effin' yay, så fik jeg alligevel Day One edition! Come to me, my preciousssss
Live long and prosper
dracuella
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 21:40

dracuella skrev:
Thorpedo29 skrev:Det stod der også da jeg bestilte og de sendte så efterfølgende mailen om at de havde fået flere day one edt. + fifa. Så du kan jo prøve at bestille og se om de ikke sender dig en mail.

Jeg fik ikke en mail på forhånd hvor de sagde noget, kun en standard orderbekræftelse, så jeg var temmlig sikker på det blot var en Starndard Edition. Men så i dag kom denne her:

"Xbox One Console: Day One Edition (with FIFA 14 download code)"
Estimated arrival date: November 27 2013 - December 03 2013



Effin' yay, så fik jeg alligevel Day One edition! Come to me, my preciousssss


Tillykke, hvorfra ?
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 20. nov 2013 21:56

YES! Så fik jeg endelig den mail fra ShopTo om at min Xbox One Day One edition er klar til forsendelse i morgen via TNT. Har faktisk betalt ekstra for at den kommer frem hurtigere... nu håber jeg bare at den ankommer om mandagen hvor jeg har fri fra arbejde :-D

Det jeg har bestilt er:

Day One edition af masking
Controller + play and charge kit
Forza 5
50 pund til marketplace

Men havde vi fået afklaret om vi skulle sætte den til engelsk locale og handle med pund der, eller om vi kan bruge dansk locale og handle med kr der? :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jepsen80 » 20. nov 2013 22:05

UnrealPirate skrev:YES! Så fik jeg endelig den mail fra ShopTo om at min Xbox One Day One edition er klar til forsendelse i morgen via TNT. Har faktisk betalt ekstra for at den kommer frem hurtigere... nu håber jeg bare at den ankommer om mandagen hvor jeg har fri fra arbejde :-D

Det jeg har bestilt er:

Day One edition af masking
Controller + play and charge kit
Forza 5
50 pund til marketplace

Men havde vi fået afklaret om vi skulle sætte den til engelsk locale og handle med pund der, eller om vi kan bruge dansk locale og handle med kr der? :-)


Har du checket din ordre? fordi de satte min fragt ned til tnt economy med begrundelsen de ikke sender til udlandet med tnt express
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 22:06

UnrealPirate skrev:YES! Så fik jeg endelig den mail fra ShopTo om at min Xbox One Day One edition er klar til forsendelse i morgen via TNT. Har faktisk betalt ekstra for at den kommer frem hurtigere... nu håber jeg bare at den ankommer om mandagen hvor jeg har fri fra arbejde :-D

Det jeg har bestilt er:

Day One edition af masking
Controller + play and charge kit
Forza 5
50 pund til marketplace

Men havde vi fået afklaret om vi skulle sætte den til engelsk locale og handle med pund der, eller om vi kan bruge dansk locale og handle med kr der? :-)


Skou viste det i sin stream, så nu ved vi det 100%
Vi bliver nød til at sætte engelsk locale - Danmark findes ikke på de tilgængelige lande, men tilgengæld så kan man vist skifte locale lige så tosset man vil. Men det betyder at vi skal bruge pund.
Mener så at "knappen" hvor man redeemer koder findes inde i Store-menuen. Den er vist en smule gemt ift. Xbox 360 :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dracuella » 20. nov 2013 22:18

Blandina skrev:Tillykke, hvorfra ?

Fra Amazon UK. Da jeg tjekkede var der ikke flere Day One edition tilbage, så jeg bestilte en Standard. Thorpedo fortalte, at han havde gjort det samme men efterfølgende fået en mail fra dem om at han var blevet 'opgraderet' til Day One.

Den fik jeg bare ikke, men de gjorde det så automatisk alligevel! Hurra for Amazon (og nok MS, der har sagt de skulle have Day One ud først og så de andre efterfølgende) \:D/
Live long and prosper
dracuella
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 20. nov 2013 22:30

UnrealPirate skrev:YES! Så fik jeg endelig den mail fra ShopTo om at min Xbox One Day One edition er klar til forsendelse i morgen via TNT. Har faktisk betalt ekstra for at den kommer frem hurtigere... nu håber jeg bare at den ankommer om mandagen hvor jeg har fri fra arbejde :-D

Det jeg har bestilt er:

Day One edition af masking
Controller + play and charge kit
Forza 5
50 pund til marketplace

Men havde vi fået afklaret om vi skulle sætte den til engelsk locale og handle med pund der, eller om vi kan bruge dansk locale og handle med kr der? :-)


Jeg har også bestilt fra ShopTo og med den dyre forsendelse, der er ok chancer for de kommer til dig fredag (den skal hentes før 17 i England) - at ShopTo så har lavet fejl i min forsendelse, er en helt anden sag :x
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. nov 2013 22:31

Øv - jeg kan sgu ikke få Xbox One til at køre PS4'eren igennem HDMI in... det skulle ellers være muligt :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 20. nov 2013 22:32

jepsen80 skrev:
UnrealPirate skrev:YES! Så fik jeg endelig den mail fra ShopTo om at min Xbox One Day One edition er klar til forsendelse i morgen via TNT. Har faktisk betalt ekstra for at den kommer frem hurtigere... nu håber jeg bare at den ankommer om mandagen hvor jeg har fri fra arbejde :-D

Det jeg har bestilt er:

Day One edition af masking
Controller + play and charge kit
Forza 5
50 pund til marketplace

Men havde vi fået afklaret om vi skulle sætte den til engelsk locale og handle med pund der, eller om vi kan bruge dansk locale og handle med kr der? :-)


Har du checket din ordre? fordi de satte min fragt ned til tnt economy med begrundelsen de ikke sender til udlandet med tnt express


Jeg betalte for det hele den 7/11 derinde, og hvad jeg kunne se da' den stod som PAID, der stod der stadig at jeg havde betalt den højre pris. Den står som værende PROCESSING nu, så den er ved at blive pakket og har pt ikke fået nogle penge retur hvis de ændrer på forsendelsen. Ved ikke om det betyder noget, men jeg er også guld medlem derinde. Vi må se hvad der sker :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 20. nov 2013 22:33

Stranger skrev:
UnrealPirate skrev:YES! Så fik jeg endelig den mail fra ShopTo om at min Xbox One Day One edition er klar til forsendelse i morgen via TNT. Har faktisk betalt ekstra for at den kommer frem hurtigere... nu håber jeg bare at den ankommer om mandagen hvor jeg har fri fra arbejde :-D

Det jeg har bestilt er:

Day One edition af masking
Controller + play and charge kit
Forza 5
50 pund til marketplace

Men havde vi fået afklaret om vi skulle sætte den til engelsk locale og handle med pund der, eller om vi kan bruge dansk locale og handle med kr der? :-)


Jeg har også bestilt fra ShopTo og med den dyre forsendelse, der er ok chancer for de kommer til dig fredag (den skal hentes før 17 i England) - at ShopTo så har lavet fejl i min forsendelse, er en helt anden sag :x


Hvis den kommer om fredag bliver jeg meget overrasket ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron