Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. nov 2013 23:22

ALIE skrev:Nåååå:-) ok :D
Er der kommet priser på? Så ville det være fedt vis fysisk spil kunne byttes til digitale.
Lidt i still med ps4 ps3 til ps4 digitale upgrade.




:D og lige hvordan det kommer til at virke best med DD ved vi meget mere om næste fredag. Jeg kan se jeg nok skal igang med at hente omkring 150GB første dag :D

Ingen priser - systemet er jo ikke ude endnu.

(sorry kender intet til den der ps4 ps3 DD ting) :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf khougaard » 15. nov 2013 23:33

Blandina skrev:
khougaard skrev:
Shajita skrev:Jeg ville glæde mig, hvis bare vi kunne få en dato i Danmark. Jeg er pænt træt af at vente nu. Så må jeg bare bruge den ekstra tid på de spil jeg har misset i de sidste 8 år


Helt enig :-)
Har bestilt min i gamestop, da jeg har en håndfuld guld på kortet, ellers havde jeg nok fået en hjem fra England eller ligende. Men med alt den uvished, begynder jeg sgu at overveje en ps4 især hvis den får gode anmeldelser, hvis der i det mindste var en dato kunne man sige, ja, tak den venter jeg eller nej 1 april er ikke lige min dato! Så hit med en ps4....


Hvilken uvished? Mange herinde har den jo snart, som i næste fredag :D Og du er da meget velkommen til at spørge hvis der er noget du er i tvivl om. :D

ang ps4 så er du i den forkerte tråd, der er en del om den her
http://unionvgf.com/index.php?threads/r ... 32/page-13

Nu er uvisheden jeg snakker om den danske udgivelse, så nej tror ikke det er den forkerte tråd. Mere en konstatering af at de skal tage sig sammen hos MS og få den sendt til DK også.
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. nov 2013 23:36

ok :D og ja,det vil jeg give dig ret i. Men MS DK har vist sagt i de først skal have X1 på gaden, og så går man igang med de andre lande. :D

Heldigvis er der jo ikke så lang til tyskland :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf khougaard » 16. nov 2013 00:07

Ja, men det er jeg f#%!#%ing ligeglad med, hvad de vil :-) men man må sige det var sgu en fuser da vi blev udsat også lige dk, som stort nok ps land i forvejen...
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf khougaard » 16. nov 2013 00:14

Men har penge i gamestop, så udelukkende derfor jeg køber den der.
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf juventus dk » 16. nov 2013 01:10

Er der nogle der ved, hvor det er bedst at pre order, hvis man gerne vil have maskinen ASAP? :)
juventus dk
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 16. nov 2013 01:14

juventus dk skrev:Er der nogle der ved, hvor det er bedst at pre order, hvis man gerne vil have maskinen ASAP? :)


Jeg vil gætte på Amazon.co.uk - så har du den ugen efter release
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 16. nov 2013 11:26

Mig: Hi, as a loyal Xbox user for many years from Denmark, I'm shocked to hear that we won't be getting the Xbox One in November. I will therefore be driving to Germany to buy one there, and then use that here in Denmark. I have earlier been confirmed by Xbox Support that I can use my Danish profile, and set region and locale to Denmark on the German console when I start it up. But will I be able to buy things of the Xbox Live Marketplace here in Denmark in November? Or will the Danish marketplace for Xbox One not open until the official launch in 2014?
Julie Ann: Thank you for contacting Xbox Customer Support. My name is Julie Ann. Please give me a moment to review your concern.
Mig: Thanks.
Julie Ann: Thank you for patiently waiting my friend. :)
Mig: No problem.
Julie Ann: Please give me a moment to check on my resources.
Julie Ann: First of all, thank you for being an Xbox user my friend. The Xbox One. Yes, you can still definitely buy any features from the marketplace.


Mig: Ok, so just to make it 100% clear, the Marketplace will be available from Denmark, via a Danish profile using a Danish credit card in November on a German or any other European Xbox One?
Julie Ann: Yes my friend.
Mig: Perfect, then I will be looking forward to playing on my Xbox One in November. Thanks a lot. Have a nice day.
Julie Ann: Feel free to ask us again my friend whenever you need assistance. Have a wonderful Day! :)

fik lige det her svar idag..
This is a very good question and the marketplace would be available for you once it launches this November. It would still depend on which region Xbox live is available and since xbox live is available in Denmark, then this will be available for you too.
Senest rettet af ALIE 16. nov 2013 11:32, rettet i alt 2 gange.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 16. nov 2013 11:31

omkring tv have support dette at sige.
I checked on that and we don't have confirmed news yet about your question, Ali. I believe it would only work on the region where it was launched. But don't worry, in the next coming days there will be updates about that information on our website. Let
Krisley: at 11:28:06
Let's just stay tuned for now.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 16. nov 2013 12:18

Mig: Ok, so just to make it 100% clear, the Marketplace will be available from Denmark, via a Danish profile using a Danish credit card in November on a German or any other European Xbox One?
Julie Ann: Yes my friend..


Det gør det jo bare endnu nemmere :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 16. nov 2013 12:36

Blandina skrev:
Mig: Ok, so just to make it 100% clear, the Marketplace will be available from Denmark, via a Danish profile using a Danish credit card in November on a German or any other European Xbox One?
Julie Ann: Yes my friend..


Det gør det jo bare endnu nemmere :D


Det med rødt er forresten, en anden bruger her inde,
Det nederste med normal skrift var svaret jeg fik for et par timer siden.

Svaret Idag var
This is a very good question and the marketplace would be available for you once it launches this November. It would still depend on which region Xbox live is available and since xbox live is available in Denmark, then this will be available for you too.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 16. nov 2013 12:42

ALIE skrev:
Blandina skrev:
Mig: Ok, so just to make it 100% clear, the Marketplace will be available from Denmark, via a Danish profile using a Danish credit card in November on a German or any other European Xbox One?
Julie Ann: Yes my friend..


Det gør det jo bare endnu nemmere :D


Det med rødt er forresten, en anden bruger her inde,
Det nederste med normal skrift var svaret jeg fik for et par timer siden.

Svaret Idag var
This is a very good question and the marketplace would be available for you once it launches this November. It would still depend on which region Xbox live is available and since xbox live is available in Denmark, then this will be available for you too.


oki, takker :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 16. nov 2013 13:23

Så vi behøver altså ikke alligevel at købe "engelsk valuta" for at kunne købe fra Marketplace? Dvs. der er en dansk marketplace hvor vi kan købe spil osv?

Bare lige for at forstå det ret 100% :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 16. nov 2013 13:27

UnrealPirate skrev:Så vi behøver altså ikke alligevel at købe "engelsk valuta" for at kunne købe fra Marketplace? Dvs. der er en dansk marketplace hvor vi kan købe spil osv?

Bare lige for at forstå det ret 100% :-)


Sådan læser jeg det også :-) jeg tester det self på fredag, men ellers har jeg masser af uk pre-paid cards :-D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 16. nov 2013 13:34

Ved vi hvad der ligger på Marketplace på fredag? Her tænker jeg arcade titler. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron