Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. nov 2013 16:03

Slimjay DK skrev:Så er der en uge tilbage, og her er et rigtigt dumt spørgsmål ... glæder i jer ? :)


På vegne af dem der skal have den der, ja. Men ellers glæder jeg mig bare til næste år. Så hygger jeg mig med min 360 i mellemtiden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 15. nov 2013 16:09

Ja glæder mig som et barn til juleaften :-)
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. nov 2013 17:53

munckster skrev:
Slimjay DK skrev:Så er der en uge tilbage, og her er et rigtigt dumt spørgsmål ... glæder i jer ? :)


Utroligt dumt ja :D hehe.

Sidder pt. og er ved at resonere mig frem til hvilke spil der skal i kurven til maskinen.

Forza 5 bliver med sikkerhed indkøbt og så vakler jeg mellem BF4 og Ghosts - BF4 for nextgen følelsen og Ghosts bare fordi det er CoD og jeg er sikker på jeg vil være underholdt. Er mest til BF på PC, men min nuværende kunne kun lige køre BF3, så BF4 bliver på konsol hvis det bliver :)


Derudover er FIFA14 med i bundlen, så kan jeg nok få tiden til at gå til marts, hvor Titanfall, samt Watch Dogs udkommer. AC4 får jeg til dansk xbox release.


Jeg downloader Ryse først, og så F5 og BF4. :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. nov 2013 18:09

ALIE skrev:Ja glæder mig som et barn til juleaften :-)


Også her, kun EN uge !!!

Håber jeg kan finde en Day One edition i Tyskland !!
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 15. nov 2013 18:14

SHIT havde glemt man kunne købe alt digitalt.
Så skulle jeg ikke ha købt dem fysisk. OK en hund sparet per spil er vel ok :D
Der er vel ikke en digital in bytning, ville ha været lækkert vis spillene bliv sat sammen med ens konto.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. nov 2013 18:40

ALIE skrev:SHIT havde glemt man kunne købe alt digitalt.
Så skulle jeg ikke ha købt dem fysisk. OK en hund sparet per spil er vel ok :D
Der er vel ikke en digital in bytning, ville ha været lækkert vis spillene bliv sat sammen med ens konto.


DD spillende bliver sat sammen med din konto, dvs du kan logge ind på en kammerats X1 og spille dine spil der også :-)
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. nov 2013 18:47

Lidt achievement nyt. Arcade spil vil fremover have 1000G i stedet for 200G eller den nyeligt hævet loft på 400G.

Bekræftet; http://www.xbox360achievements.org/news ... irmed.html
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 15. nov 2013 20:36

CaptainKicker skrev:Lidt achievement nyt. Arcade spil vil fremover have 1000G i stedet for 200G eller den nyeligt hævet loft på 400G.

Bekræftet; http://www.xbox360achievements.org/news ... irmed.html


Både awesome og awful. Nogle arcade spil (f.eks. Minecraft) har lange levetider, og derfor er 400G bare ikke nok. Mens andre, som Peggle 2 bliver et rent hey-tillykke-du-har-nu-skudt-20-bolde-afsted og tillykke-du-har-skudt-30-bolde-afsted.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf superman001DK » 15. nov 2013 20:40

Hvad skal der til for at købe digitale spil fra den amerikanske butik?
Så vidt jeg kan læse koster fysiske og digitale spil det samme og bliver frigivet samtidig.
Det vil vel betyde at spil fremover kan erhverves for $60 hvis man er lidt snu?
Cheers...
superman001DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shajita » 15. nov 2013 21:48

Jeg ville glæde mig, hvis bare vi kunne få en dato i Danmark. Jeg er pænt træt af at vente nu. Så må jeg bare bruge den ekstra tid på de spil jeg har misset i de sidste 8 år
Shajita
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf khougaard » 15. nov 2013 22:30

Shajita skrev:Jeg ville glæde mig, hvis bare vi kunne få en dato i Danmark. Jeg er pænt træt af at vente nu. Så må jeg bare bruge den ekstra tid på de spil jeg har misset i de sidste 8 år


Helt enig :-)
Har bestilt min i gamestop, da jeg har en håndfuld guld på kortet, ellers havde jeg nok fået en hjem fra England eller ligende. Men med alt den uvished, begynder jeg sgu at overveje en ps4 især hvis den får gode anmeldelser, hvis der i det mindste var en dato kunne man sige, ja, tak den venter jeg eller nej 1 april er ikke lige min dato! Så hit med en ps4....
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 15. nov 2013 23:14

Blandina skrev:
ALIE skrev:SHIT havde glemt man kunne købe alt digitalt.
Så skulle jeg ikke ha købt dem fysisk. OK en hund sparet per spil er vel ok :D
Der er vel ikke en digital in bytning, ville ha været lækkert vis spillene bliv sat sammen med ens konto.


DD spillende bliver sat sammen med din konto, dvs du kan logge ind på en kammerats X1 og spille dine spil der også :-)


What! Trode de droppe det, sammen med alt tid online?
Så når jeg popper et spil, så er disc unød vendig? Er der så en kode i still pc? eller kan man give spillet til den næste?
Hvad med brugt spil.. Ja undskyld misforstår jeg dig for de giver ingen mening.

Det sidste jeg ved.. Er det ændret??....
Also, the ability to have your entire game library digitally linked to your Xbox Live account has been killed, meaning disc-based games - while still mandatorily installed to the Xbox One's hard drive - won't be part of your library, and can't be easily redownloaded in the event your disc is damaged or lost. Furthermore, it means disc based games must remain in the drive while they're being played, and you must swap discs to swap between disc-based games.

Here's an official statement from a Microsoft spokesperson on the matter:

The changes we’ve made will impact some of the scenarios we previously announced for Xbox One. Your entire games collection will no longer be available from the cloud. Games on disc will require the disc for playback. Games you’ve downloaded from Xbox Live will still be accessible from the cloud. Also, we will no longer offer family game sharing from the cloud. The sharing of games will work as it does on Xbox 360, you’ll simply share the disc. Downloaded titles cannot be shared.
Microsoft hasn't ruled out bringing these features back sometime in the future, but for now, the company has listened to the voice of gamers and the console is ready for current gaming situations.
Senest rettet af ALIE 15. nov 2013 23:17, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. nov 2013 23:17

Hvilken disk? DD er Digital Download. :D For dem der køber på disk, der virker det som med 360 :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 15. nov 2013 23:18

Nåååå:-) ok :D
Er der kommet priser på? Så ville det være fedt vis fysisk spil kunne byttes til digitale.
Lidt i still med ps4 ps3 til ps4 digitale upgrade.
Senest rettet af ALIE 15. nov 2013 23:20, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 15. nov 2013 23:20

khougaard skrev:
Shajita skrev:Jeg ville glæde mig, hvis bare vi kunne få en dato i Danmark. Jeg er pænt træt af at vente nu. Så må jeg bare bruge den ekstra tid på de spil jeg har misset i de sidste 8 år


Helt enig :-)
Har bestilt min i gamestop, da jeg har en håndfuld guld på kortet, ellers havde jeg nok fået en hjem fra England eller ligende. Men med alt den uvished, begynder jeg sgu at overveje en ps4 især hvis den får gode anmeldelser, hvis der i det mindste var en dato kunne man sige, ja, tak den venter jeg eller nej 1 april er ikke lige min dato! Så hit med en ps4....


Hvilken uvished? Mange herinde har den jo snart, som i næste fredag :D Og du er da meget velkommen til at spørge hvis der er noget du er i tvivl om. :D

ang ps4 så er du i den forkerte tråd, der er en del om den her
http://unionvgf.com/index.php?threads/r ... 32/page-13
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron