Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dracuella » 6. nov 2013 12:07

Tak for tilbuddene folkens, men jeg har lige købt på Amaz(ing)on, så jeg ser lige om ikke de skriver. Det er ellers et lækkert forum herinde, folk svarer jo ligefrem og alt sådan noget :D
Live long and prosper
dracuella
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 6. nov 2013 12:23

dracuella skrev:Tak for tilbuddene folkens, men jeg har lige købt på Amaz(ing)on, så jeg ser lige om ikke de skriver. Det er ellers et lækkert forum herinde, folk svarer jo ligefrem og alt sådan noget :D


Af ren nysgerrighed, hvilke leveringsmuligheder havde du ? Startede med at vælge 1-day, men synes det var mange penge, så kunne godt vente de ekstra dage. Nu er den mulighed væk hos mig. Så tænker at den måske ikke gælder for internationale kunder ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SaintRasmus » 6. nov 2013 12:37

Fik lige afbestilt min XONE ordre hos MS Store. Nøøøj de er sløve, 50 min. tog det at afbestille på deres online-chat.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 6. nov 2013 12:44

Major Oblivious skrev:
dracuella skrev:Tak for tilbuddene folkens, men jeg har lige købt på Amaz(ing)on, så jeg ser lige om ikke de skriver. Det er ellers et lækkert forum herinde, folk svarer jo ligefrem og alt sådan noget :D


Af ren nysgerrighed, hvilke leveringsmuligheder havde du ? Startede med at vælge 1-day, men synes det var mange penge, så kunne godt vente de ekstra dage. Nu er den mulighed væk hos mig. Så tænker at den måske ikke gælder for internationale kunder ?


Jeg kan se jeg stadigt har alle 3 muligheder derinde.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2013 12:56

SaintRasmus skrev:Fik lige afbestilt min XONE ordre hos MS Store. Nøøøj de er sløve, 50 min. tog det at afbestille på deres online-chat.


Hvorfor har du afbestilt?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SaintRasmus » 6. nov 2013 13:35

Mike JezZ skrev:
SaintRasmus skrev:Fik lige afbestilt min XONE ordre hos MS Store. Nøøøj de er sløve, 50 min. tog det at afbestille på deres online-chat.


Hvorfor har du afbestilt?


Jeg har købt en i England i stedet for, så kan jeg få den, den 22-25 Nov. Min bestilling hos MS var i MS Store Danmark, så det kunne jeg ikke rigtig vente på. :lol:
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dracuella » 6. nov 2013 13:51

Major Oblivious skrev:Af ren nysgerrighed, hvilke leveringsmuligheder havde du ? Startede med at vælge 1-day, men synes det var mange penge, så kunne godt vente de ekstra dage. Nu er den mulighed væk hos mig. Så tænker at den måske ikke gælder for internationale kunder ?


Jeg havde kun Free Delivery og Standard, jeg har aldrig set 1-Day delivery efter login. Så jeg gætter på du har ret, det gælder nok ikke for internationale kunder. Måske også meget fair eftersom de har nogle garantier med at de eftergiver forsendelsesværdien, hvis de ikke overholder leveringsfristen.

Jeg valgte så Free fordi de i min erfaring ikke gør det hurtigere med Standard. De fleste ting jeg bestiller fra dem (og ikke Marketplace, vel at mærke) kommer indenfor 3-5 dage. Længste leveringstid jeg har oplevet var en jul, hvor jeg bestilte nogle spil d. 17. december og de kom med aftenomdelingen d. 23 (woop, woop) \:D/
Live long and prosper
dracuella
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dracuella » 6. nov 2013 13:59

Thorpedo29 skrev:
Major Oblivious skrev:Af ren nysgerrighed, hvilke leveringsmuligheder havde du ? Startede med at vælge 1-day, men synes det var mange penge, så kunne godt vente de ekstra dage. Nu er den mulighed væk hos mig. Så tænker at den måske ikke gælder for internationale kunder ?


Jeg kan se jeg stadigt har alle 3 muligheder derinde.

Billede

Også logget ind? På Amazon UK? Hmm, mystisk, hvorfor har jeg ikke det :-k
Live long and prosper
dracuella
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 6. nov 2013 14:19

Argh, det er mig der er en idiot. Kom til at klikke på min PS4 pre-order, de ligger lige ved siden af hinanden...

Ikke så nemt når man har fede fingre :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 6. nov 2013 14:32

dracuella skrev:
Major Oblivious skrev:Af ren nysgerrighed, hvilke leveringsmuligheder havde du ? Startede med at vælge 1-day, men synes det var mange penge, så kunne godt vente de ekstra dage. Nu er den mulighed væk hos mig. Så tænker at den måske ikke gælder for internationale kunder ?


Jeg havde kun Free Delivery og Standard, jeg har aldrig set 1-Day delivery efter login. Så jeg gætter på du har ret, det gælder nok ikke for internationale kunder. Måske også meget fair eftersom de har nogle garantier med at de eftergiver forsendelsesværdien, hvis de ikke overholder leveringsfristen.

Jeg valgte så Free fordi de i min erfaring ikke gør det hurtigere med Standard. De fleste ting jeg bestiller fra dem (og ikke Marketplace, vel at mærke) kommer indenfor 3-5 dage. Længste leveringstid jeg har oplevet var en jul, hvor jeg bestilte nogle spil d. 17. december og de kom med aftenomdelingen d. 23 (woop, woop) \:D/


Jeg håber Amazon.de er lige så hurtige. De skriver nemlig 7-21 dages leveringstid :(
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dracuella » 6. nov 2013 14:47

munckster skrev:
dracuella skrev:Jeg havde kun Free Delivery og Standard, jeg har aldrig set 1-Day delivery efter login. Så jeg gætter på du har ret, det gælder nok ikke for internationale kunder. Måske også meget fair eftersom de har nogle garantier med at de eftergiver forsendelsesværdien, hvis de ikke overholder leveringsfristen.

Jeg valgte så Free fordi de i min erfaring ikke gør det hurtigere med Standard. De fleste ting jeg bestiller fra dem (og ikke Marketplace, vel at mærke) kommer indenfor 3-5 dage. Længste leveringstid jeg har oplevet var en jul, hvor jeg bestilte nogle spil d. 17. december og de kom med aftenomdelingen d. 23 (woop, woop) \:D/


Jeg håber Amazon.de er lige så hurtige. De skriver nemlig 7-21 dages leveringstid :(

De er tyskere, de er generelt mere nøjsomme og forsigtige. Så meget des mere man bliver glædeligt overrasket :D
Live long and prosper
dracuella
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 6. nov 2013 15:02

dracuella skrev:
munckster skrev:
dracuella skrev:Jeg havde kun Free Delivery og Standard, jeg har aldrig set 1-Day delivery efter login. Så jeg gætter på du har ret, det gælder nok ikke for internationale kunder. Måske også meget fair eftersom de har nogle garantier med at de eftergiver forsendelsesværdien, hvis de ikke overholder leveringsfristen.

Jeg valgte så Free fordi de i min erfaring ikke gør det hurtigere med Standard. De fleste ting jeg bestiller fra dem (og ikke Marketplace, vel at mærke) kommer indenfor 3-5 dage. Længste leveringstid jeg har oplevet var en jul, hvor jeg bestilte nogle spil d. 17. december og de kom med aftenomdelingen d. 23 (woop, woop) \:D/


Jeg håber Amazon.de er lige så hurtige. De skriver nemlig 7-21 dages leveringstid :(

De er tyskere, de er generelt mere nøjsomme og forsigtige. Så meget des mere man bliver glædeligt overrasket :D

der står også 7-21 dage på min preorder fra amazon.de, men det tror jeg nu bare er en placeholder for "international shipping". Hvis man går ind på deres hjælpe-side står der mere specifikt for forskellige lande. Ved Danmark står der 2-4 arbejdsdage - det lyder mere sandsynligt :)

http://www.amazon.de/gp/help/customer/d ... eId=505554 (scroll ca halvvejs ned)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 6. nov 2013 15:04

Annxii skrev:
dracuella skrev:
munckster skrev:Jeg håber Amazon.de er lige så hurtige. De skriver nemlig 7-21 dages leveringstid :(

De er tyskere, de er generelt mere nøjsomme og forsigtige. Så meget des mere man bliver glædeligt overrasket :D

der står også 7-21 dage på min preorder fra amazon.de, men det tror jeg nu bare er en placeholder for "international shipping". Hvis man går ind på deres hjælpe-side står der mere specifikt for forskellige lande. Ved Danmark står der 2-4 arbejdsdage - det lyder mere sandsynligt :)

http://www.amazon.de/gp/help/customer/d ... eId=505554 (scroll ca halvvejs ned)


Lækkert! Så kan man jo håbe på at have den til weekenden efter release :)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 6. nov 2013 15:39

Hvis man nu bestiller konsollen og ét spil hos Amazon, hvad enten det er den engelske eller tyske, så hæver de vel først pengene når de sender den?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 6. nov 2013 15:41

CvKM skrev:Hvis man nu bestiller konsollen og ét spil hos Amazon, hvad enten det er den engelske eller tyske, så hæver de vel først pengene når de sender den?


Jeps, ihverfald på den engelske men mon det ikke er det samme på den tyske.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster