Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 5. nov 2013 22:57

Jeg må tilstå, at racing-spil ikke siger mig en skid, men det ser nu alligevel ret vildt ud!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2013 23:05

Det ser ret sprødt ud.. er det lige en F1-racer man ser til sidst? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 5. nov 2013 23:14

Thorpedo29 skrev:
Mike JezZ skrev:
Thorpedo29 skrev:Nej nu et det også optaget så ser det allerede slemt ud. Men man kan aldrig forvente det store syntes jeg når det er de første titler. Du kan se den sammenlignings video jeg har lagt ind i Ghost tråden.

Det ser da en smule bedre ud på ps4 end 360 men det er ikke det store.


Killzone: Shadow Fall er da flot?


Nej egentligt ikke men der findes en video i HQ, som godt nok skal DL's, af Killzone hvor det ser noget bedre ud. Men hvad har det med COD at gøre? Du kan jo heller ikke sammenligne Forza 5 med COD på PS4?

Tror bare vi skal acceptere at der ikke er meget next gen over COD.


Det var med hensyn til han sagde at launch titler ikke ser pæne ud, altså generelt.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Noga » 5. nov 2013 23:52

Morten Skou skrev:Det ser ret sprødt ud.. er det lige en F1-racer man ser til sidst? :D


Den lyder forfærdeligt.. Men ja, det er det! :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 6. nov 2013 03:12

Den der F1 racer... Den SKAL jeg bare eje i det spil! :shock: Jeg er p.t. igang med F1 2013 og så længe man kan køre i dén der i Forza Motorsport 5, så ryger det andet spil til salg når det er gennemført!
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf EarthlyChimera » 6. nov 2013 04:22

:-)
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 6. nov 2013 08:09

Vi kan da lige fejre indlæg nummer 5000 med nyheden om, at vi i fremtiden får Xbox Music gratis med, når vi køber Gold. Godt nok med reklamer, men alligevel.

Xbox. Snap Xbox Music
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 6. nov 2013 08:11

maagaard90 skrev:Vi kan da lige fejre indlæg nummer 5000 med nyheden om, at vi i fremtiden får Xbox Music gratis med, når vi køber Gold. Godt nok med reklamer, men alligevel.

Xbox. Snap Xbox Music


Det er da en rigtig god nyhed, jeg syntes trods MS skal have ros for at de prøver på at forbedre gold produktet.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 6. nov 2013 08:15

Thorpedo29 skrev:Lavede en sikkerheds forudbestilling på en xbox one hos amazon.co.uk for et par uger siden, i tilfælde af at der skulle komme nogle grimme overraskelser omkring PS4. Nu har de lige sendt mig en mail her til morgen om jeg får min day one edition med gratis fifa download code d. 25 november.

Det virker da noget mærkeligt at de stadigt har day one editions, havde ikke forventet at jeg skulle tage endeligt stilling før til næste år.


Jeg snakkede med Amazon igår og de har tilsyneladende fået en stak day 0ne editions mere på lager, inkl. gratis FIFA 14. Så hvis der er nogen af jer der gerne vil have en xbox one tæt på release kan i prøve amazon.co.uk
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dracuella » 6. nov 2013 11:16

Det ser ud til alle andre end Standard Edition er udsolgt på Amazon UK, i hvert fald hvis man kigger på deres xbox one side:
"Please note: Due to high demand, we have sold out of the Xbox One Day One Edition (with free FIFA 14 download code). We are still taking orders on the Standard Edition Xbox One Console."

Feck, så må jeg nøjes med standard, jeg gider ikke vente til næste år med at få den. Assassin's Creed Black Flag kalder jo på mig!
Live long and prosper
dracuella
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 6. nov 2013 11:21

Det stod der også da jeg bestilte og de sendte så efterfølgende mailen om at de havde fået flere day one edt. + fifa. Så du kan jo prøve at bestille og se om de ikke sender dig en mail.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf dracuella » 6. nov 2013 11:23

Wooot, det skal prøves! Takker for tippet ^_^
Live long and prosper
dracuella
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Århus


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hamdenfede » 6. nov 2013 11:26

dracuella skrev:Det ser ud til alle andre end Standard Edition er udsolgt på Amazon UK, i hvert fald hvis man kigger på deres xbox one side:
"Please note: Due to high demand, we have sold out of the Xbox One Day One Edition (with free FIFA 14 download code). We are still taking orders on the Standard Edition Xbox One Console."

Feck, så må jeg nøjes med standard, jeg gider ikke vente til næste år med at få den. Assassin's Creed Black Flag kalder jo på mig!


well jeg har stadigvæk en pre-order på en Day one edition hos Amazon..med Fifa 14..hvis du evt har interesse i den? den er garanteret at være her den 22 ;) skal med på turen til Tyskland og hente min
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf iDanish Soul » 6. nov 2013 11:43

dracuella skrev:Det ser ud til alle andre end Standard Edition er udsolgt på Amazon UK, i hvert fald hvis man kigger på deres xbox one side:
"Please note: Due to high demand, we have sold out of the Xbox One Day One Edition (with free FIFA 14 download code). We are still taking orders on the Standard Edition Xbox One Console."

Feck, så må jeg nøjes med standard, jeg gider ikke vente til næste år med at få den. Assassin's Creed Black Flag kalder jo på mig!

Jeg har en pre-order hos Microsoft Store Tyskland på en Day One edition, hvis det kunne interessere? Prisen er 499€.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rune322 » 6. nov 2013 11:57

Jeg hopper gerne på sådan en siden jeg heller ikke kan vente xD og Coolshop har først den 29 og så er det Standard...´
Skriv en PB eller noget hvis i vil prøve at finde ud af noget. :)
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron