Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 9. okt 2013 16:40

Alle spil kan vel spilles på engelsk..
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf trigger » 9. okt 2013 16:54

Ikke ifølge dem.. Har spurgt dem tidligere.

Har søgt lidt på Google og kan ikke rigtig finde noget
Mener det er det samme med fransk
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 9. okt 2013 17:11

Blandina skrev:jeg tror jeg kører til Tyskland d 22 og henter en Xbox One, er der nogen der kender en butik så tæt på grænsen som mulig?


Det kræver jo de har nogle ? eller regner du med at du bare kan hive den ned fra hylden ? :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ink129 » 9. okt 2013 17:31

Slimjay DK skrev:
Blandina skrev:jeg tror jeg kører til Tyskland d 22 og henter en Xbox One, er der nogen der kender en butik så tæt på grænsen som mulig?


Det kræver jo de har nogle ? eller regner du med at du bare kan hive den ned fra hylden ? :)


Jeg læste på et tidspunkt, at MS ville have en launch, hvor der var rigeligt med maskiner til rådighed - d.s.v., at man også skulle kunne komme ind i de fleste butikker på launch og tage en med hjem uden at have forudbestilt. Det var noget med, at så ville den "almindelige" familiefar, der ikke lige forudbestiller, også kunne tage den med hjem til børnene på release.

Så det skulle i teorien kunne lade sig gøre at hive en ned fra hylden - så må vi jo se, om det rent faktisk også lader sig gøre i praksis :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 9. okt 2013 19:26

DrGetHigh DK skrev:Alle spil kan vel spilles på engelsk..


Fra mine utallige ferier til Spanien kan jeg f.eks. sige, at deres spil ofte ikke har engelsk tale.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 9. okt 2013 20:33

Slimjay DK skrev:
Blandina skrev:jeg tror jeg kører til Tyskland d 22 og henter en Xbox One, er der nogen der kender en butik så tæt på grænsen som mulig?


Det kræver jo de har nogle ? eller regner du med at du bare kan hive den ned fra hylden ? :)


Jeg vil ihvertfald prøve om jeg kan finde en, ellers må jeg vente en uge, har bestilt hos coolshop, men jeg håber at MS har reserveret en del til butikkerne, som de har lovet :-)
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 9. okt 2013 22:46

Hvem ved måske har bordershoppen lige over grænsen, dem liggende i deres elektronik afdeling ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stricker » 9. okt 2013 22:55

Blandina skrev:jeg tror jeg kører til Tyskland d 22 og henter en Xbox One, er der nogen der kender en butik så tæt på grænsen som mulig?


Saturn eller MediaMarkt i Flensborg er det tætteste. Jeg ville nok prøve MediaMarkt først, da det ligger lidt ude af byen, ikke langt fra motorvejen, mens Saturn ligger i byens centrum, hvor parkering nogengange kan være besværligt.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 10. okt 2013 03:01

Nogen der ved om man kan downloade spil fra den 22 direkte fra boksen.
Jeg tænker her på f.eks. Battlefield 4 og alle de andre start titler...
Og man på den måde er fri for at købe spil med fra starten.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 10. okt 2013 05:15

Descenter 1976 skrev:Nogen der ved om man kan downloade spil fra den 22 direkte fra boksen.
Jeg tænker her på f.eks. Battlefield 4 og alle de andre start titler...
Og man på den måde er fri for at købe spil med fra starten.


Marc whitten har sagt, at der ikke er blockbuster-titler klar til download fra dag 1 af, så der går nok lidt tid inden det bliver muligt, havde også selv håbet på, at alle spillene var klar til download.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 10. okt 2013 06:42

Tbigum skrev:
Descenter 1976 skrev:Nogen der ved om man kan downloade spil fra den 22 direkte fra boksen.
Jeg tænker her på f.eks. Battlefield 4 og alle de andre start titler...
Og man på den måde er fri for at købe spil med fra starten.


Marc whitten har sagt, at der ikke er blockbuster-titler klar til download fra dag 1 af, så der går nok lidt tid inden det bliver muligt, havde også selv håbet på, at alle spillene var klar til download.


De har jo ellers lovet, pga. vi mistede en af de fedeste features ved Xbox One, nemlig muligheden for at spille uden skiven i,
at alle de 'store' spil vil være mulige at downloade på releasedagen.

"Both disc-based Xbox One games and digital copies (through Xbox Live) can be purchased on day of release."
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 10. okt 2013 07:23

Bubbibubbi skrev:
Tbigum skrev:
Descenter 1976 skrev:Nogen der ved om man kan downloade spil fra den 22 direkte fra boksen.
Jeg tænker her på f.eks. Battlefield 4 og alle de andre start titler...
Og man på den måde er fri for at købe spil med fra starten.


Marc whitten har sagt, at der ikke er blockbuster-titler klar til download fra dag 1 af, så der går nok lidt tid inden det bliver muligt, havde også selv håbet på, at alle spillene var klar til download.


De har jo ellers lovet, pga. vi mistede en af de fedeste features ved Xbox One, nemlig muligheden for at spille uden skiven i,
at alle de 'store' spil vil være mulige at downloade på releasedagen.

"Both disc-based Xbox One games and digital copies (through Xbox Live) can be purchased on day of release."


Ja, det skal blive spændende at se om der kan downloades noget når man sidder i danmark med en import konsol og et dansk kreditkort på sin danske profil. eller om man får en "this is not available in your country" :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 10. okt 2013 08:46

Slimjay DK skrev:Ja, det skal blive spændende at se om der kan downloades noget når man sidder i danmark med en import konsol og et dansk kreditkort på sin danske profil. eller om man får en "this is not available in your country" :mrgreen:

du kan formegentlig ikke bruge et dansk kreditkort, så digitalt content kan nok blive lidt en udfordring indtil en officiel dansk launch.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-15-microsoft-explains-how-xbox-one-importing-could-work
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 10. okt 2013 09:09

Descenter 1976 skrev:Nogen der ved om man kan downloade spil fra den 22 direkte fra boksen.
Jeg tænker her på f.eks. Battlefield 4 og alle de andre start titler...
Og man på den måde er fri for at købe spil med fra starten.


det er ihvertfald min plan, jeg vil kun have digital downloads denne gang, men du skal nok have nogle pre-paid Cards fra uk, også logge ind som engelsk bruger. Der er nogle der mener man kan bruge Paypal , men det vil jo snart vise sig .
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 10. okt 2013 09:14

Slimjay DK skrev:
Ja, det skal blive spændende at se om der kan downloades noget når man sidder i danmark med en import konsol og et dansk kreditkort på sin danske profil. eller om man får en "this is not available in your country" :mrgreen:


Du kan ikke bruge et dansk cc før den danske X1, er udgivet, men du kan bruge prepaid Cards fra uk, hvis du logger ind som location England.

Det har vist også været diskuteret nogle gange tidligere i tråden
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron