Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 29. sep 2013 12:17

Scooter dk skrev:Det ser virkeligt godt ud. Lige pånær stregerne/pilene på vejen. Fatter simpelthen ikke de vil fremvise et flot grafisk spil, hvor de gør alt hvad de kan for at få det til at ligne virkeligheden, og så ødelægger de hele oplevelsen ved at køre efter grønne/røde fantasi-pile på vejen #-o :roll:


Du kan fjerne pilene i " Set Difficulty menu". Jeg tror de bevist har valgt at pilene skal vises. Hvis der kom et clip uden ville der straks være en masse "whining" ala "Hva F.!!!!!- nu er der IKKE pile i spillet mere !!! Jeg afbestiller strax"
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Scooter dk » 29. sep 2013 12:57

Blandina skrev:
Scooter dk skrev:Det ser virkeligt godt ud. Lige pånær stregerne/pilene på vejen. Fatter simpelthen ikke de vil fremvise et flot grafisk spil, hvor de gør alt hvad de kan for at få det til at ligne virkeligheden, og så ødelægger de hele oplevelsen ved at køre efter grønne/røde fantasi-pile på vejen #-o :roll:


Du kan fjerne pilene i " Set Difficulty menu". Jeg tror de bevist har valgt at pilene skal vises. Hvis der kom et clip uden ville der straks være en masse "whining" ala "Hva F.!!!!!- nu er der IKKE pile i spillet mere !!! Jeg afbestiller strax"


:lol: ja tænk hvis de havde fjernet pilene, så skulle man jo selv til at tage beslutninger om hvornår man skal bremse og dreje :shock:

Jeg vil have indført samme system i FPS, jeg hader at tabe til dem der er bedre end mig, så jeg vil have noget hjælp.

Det nye fede hjælpesystem i Battlefield og COD:

Easy mode: du har alle perks samtidigt, du kan altid se hvor modstanderne er med røde, gule og grønne pile. Grøn: de står med ryggen til(easy kill), gul: de står med siden til/eller vender sig(pas på), rød: de kan se dig(Danger, danger). Du har super aim assist, du skal bare ramme i nærheden af fjenden og du laver headshot hver gang(FEDT).

Normal mode:.....................................................

Hard mode:........................................................

Expert mode: ingen hjælpemidler :shock:

Costum mode: kombiner selv dine hjælpemidler


Håber der kommer sådan et hjælpesystem til FPS på Xbox One, så en gammel nisse som mig også har en chance for at vinde en gang imellem :lol:
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 29. sep 2013 17:51

Scooter dk skrev:Jeg vil have indført samme system i FPS, jeg hader at tabe til dem der er bedre end mig, så jeg vil have noget hjælp.


:lol: Det ku jeg også godt tænke mig, jeg bliver ALTID dræbt når jeg spiller FPS online.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 29. sep 2013 18:42

Blandina skrev:
Scooter dk skrev:Jeg vil have indført samme system i FPS, jeg hader at tabe til dem der er bedre end mig, så jeg vil have noget hjælp.


:lol: Det ku jeg også godt tænke mig, jeg bliver ALTID dræbt når jeg spiller FPS online.


Haha så må i bare øve jer lidt mere :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 29. sep 2013 19:17

hackNICE1112@ skrev:Haha så må i bare øve jer lidt mere :-)


:D nemlig
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf MrJz55 » 2. okt 2013 18:07

vil de stadig lave spil til 360 ? eller skal man ud og købe ny xbox og spil osv ??
MrJz55
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 2. okt 2013 18:09

MrJz55 skrev:vil de stadig lave spil til 360 ? eller skal man ud og købe ny xbox og spil osv ??


Der vil helt sikkert fortsat komme spil til Xbox 360, men antallet vil jo selvfølgelig falde efterhånden som tiden går.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 2. okt 2013 21:45

Er der blevet snakket om trade in af Xbox 360 spil til Xbox One spil? I USA kan man trade in de fleste Xbox 360 spil fra de store udgivere og så få stor rabat på selvsamme spil til Xbox One. Er der nogle som ved om man også kan det i Danmark? Eller er vi tvunget til at betale max pris for at få de samme spil til Xbox One...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 2. okt 2013 22:19

Derp skrev:Er der blevet snakket om trade in af Xbox 360 spil til Xbox One spil? I USA kan man trade in de fleste Xbox 360 spil fra de store udgivere og så få stor rabat på selvsamme spil til Xbox One. Er der nogle som ved om man også kan det i Danmark? Eller er vi tvunget til at betale max pris for at få de samme spil til Xbox One...


Det er ikke noget jeg fundet noget af, men har dog læst at man kan få opgraderet fx Call of Duty Ghost billigt til Xbox One,
hvis du køber det digitalt til 360'en.
Så vil du, når Xbox One udkommer kunne købe Ghost digitalt til Xbox One for ca 10 euro.
Det vil jeg i hvert fald selv gøre.
For det første slipper jeg for skiven, og for det andet kan jeg spille Ghost når det udkommer.
Ellers skulle jeg vente til jeg fik min XBOX one hjem fra Tyskland.

Om de har samme tilbud til andre spil ved jeg ikke.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 3. okt 2013 07:42

Bubbibubbi skrev:
Derp skrev:Er der blevet snakket om trade in af Xbox 360 spil til Xbox One spil? I USA kan man trade in de fleste Xbox 360 spil fra de store udgivere og så få stor rabat på selvsamme spil til Xbox One. Er der nogle som ved om man også kan det i Danmark? Eller er vi tvunget til at betale max pris for at få de samme spil til Xbox One...


Det er ikke noget jeg fundet noget af, men har dog læst at man kan få opgraderet fx Call of Duty Ghost billigt til Xbox One,
hvis du køber det digitalt til 360'en.
Så vil du, når Xbox One udkommer kunne købe Ghost digitalt til Xbox One for ca 10 euro.
Det vil jeg i hvert fald selv gøre.
For det første slipper jeg for skiven, og for det andet kan jeg spille Ghost når det udkommer.
Ellers skulle jeg vente til jeg fik min XBOX one hjem fra Tyskland.

Om de har samme tilbud til andre spil ved jeg ikke.


Er det noget som er blevet bekræftet ? Jeg vil ikke have nogen problemer med at smide den 10´er, hvis det bliver muligt. Mener at Gamestop vil tage 99 for samme finte.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. okt 2013 08:28

Major Oblivious skrev:
Bubbibubbi skrev:
Derp skrev:Er der blevet snakket om trade in af Xbox 360 spil til Xbox One spil? I USA kan man trade in de fleste Xbox 360 spil fra de store udgivere og så få stor rabat på selvsamme spil til Xbox One. Er der nogle som ved om man også kan det i Danmark? Eller er vi tvunget til at betale max pris for at få de samme spil til Xbox One...


Det er ikke noget jeg fundet noget af, men har dog læst at man kan få opgraderet fx Call of Duty Ghost billigt til Xbox One,
hvis du køber det digitalt til 360'en.
Så vil du, når Xbox One udkommer kunne købe Ghost digitalt til Xbox One for ca 10 euro.
Det vil jeg i hvert fald selv gøre.
For det første slipper jeg for skiven, og for det andet kan jeg spille Ghost når det udkommer.
Ellers skulle jeg vente til jeg fik min XBOX one hjem fra Tyskland.

Om de har samme tilbud til andre spil ved jeg ikke.


Er det noget som er blevet bekræftet ? Jeg vil ikke have nogen problemer med at smide den 10´er, hvis det bliver muligt. Mener at Gamestop vil tage 99 for samme finte.

http://news.xbox.com/2013/09/games-call-of-duty-upgrade
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 3. okt 2013 08:36

Sweet :D Mange tak!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 4. okt 2013 15:54

Hvad mener de i Gamestop med, at hvis min xbox One er parallelimporteret, så kan den muligvis ikke spille danske spil?..
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 4. okt 2013 16:02

DrGetHigh DK skrev:Hvad mener de i Gamestop med, at hvis min xbox One er parallelimporteret, så kan den muligvis ikke spille danske spil?..

...at de har en skrue løs.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 4. okt 2013 16:06

DrGetHigh DK skrev:Hvad mener de i Gamestop med, at hvis min xbox One er parallelimporteret, så kan den muligvis ikke spille danske spil?..

At de vil hellere sprede fejlinformation end at miste dine penge til en konkurrent :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron