Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 7. sep 2013 11:11

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der sker af meltdowns på div. Gamerforum, nok specielt Neogaf, hvis rygterne er sande og der ligger en Dgpu under esrammen og xbox one bliver en 3tflop konsol.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf WilleGame » 7. sep 2013 11:24

Twinkling skrev:Volcanic island er den næste generation af grafikkort til PC - og kan derfor ikke nå at komme i X1 umiddelbart.


Både og. Arbejdet på Xbox One og Volcanic island er jo foregået parallelt hos AMD, så der er da bestemt en mulighed for at nogle særlige tricks i Volcanic island har fundet vej til Xbox Ones grafikdel. Hvis rygterne om, at Microsoft er bundet af en NDA er korrekte, er det jo faktisk den mest oplagte forklaring. Interessant! =P~
WilleGame
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 7. sep 2013 11:29

Spændende :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 7. sep 2013 11:38

Twinkling skrev:Der er lidt detaljer om processoren her. Redaktøren på Tomshardware - som har skrevet den artikel - har direkte sagt til mig at han ikke har læst noget om noget NDA, så hvis en af jer kan linke til en forklaring på hvad den NDA KUNNE gå ud på :)

linky til tomshardware


Man kan jo af gode grunde ikke finde et link til en NDA aftale, da NDA jo er en Non-disclosure agreement, så hvis man offentliggjorde aftalen er den jo ikke NDA længere :)

Redaktøren på Tomshardware ved selvfølgelig ikke mere end andre, han er ikke MS ansat.

Twinkling skrev: Volcanic island er den næste generation af grafikkort til PC - og kan derfor ikke nå at komme i X1 umiddelbart. Men lad os se hvad Phil Harrison siger d. 29.


Så vidt jeg husker havde GPU'en i 360 noget tech der først kom i PC kortene 6 mdr efter 360 var på gaden. Så jo, hvis du er MS rig kan du godt købe teknik der først senere bliver tilgængelig mainstream. Jeg er ret overbevist om at det er noget DirectX 11.2 tech AMD og MS har gang i, DirectX 11.2 er Xbox One and Windows 8.1 Exclusive, så mon ikke der drejer sig om hardware der 100% understøtter Tiled Resources.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Saif » 7. sep 2013 14:16

det gratis FIFA download bliver næppe på dansk
Saif
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 7. sep 2013 15:03

Saif skrev:det gratis FIFA download bliver næppe på dansk


Og?
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Elgaard » 7. sep 2013 15:31

Saif skrev:det gratis FIFA download bliver næppe på dansk


Det tror jeg så der er rigtig mange der ser som en fordel. Var det mig ville jeg i hvertfald foretrække en engelsk version.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 7. sep 2013 16:22

Saif skrev:det gratis FIFA download bliver næppe på dansk


Nej det må vi da ikke håbe, oversatte spil er da noget af det værste.

Har selv to Lego spil hvor man fuldkommen har fjernet original sproget !!! I det ene, Harry Potter, er selv navne på personer fordanskede !!! [-X
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 7. sep 2013 16:51

Tbigum skrev:Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der sker af meltdowns på div. Gamerforum, nok specielt Neogaf, hvis rygterne er sande og der ligger en Dgpu under esrammen og xbox one bliver en 3tflop konsol.

Hehe ja det ville godt nok være sjovt! Det ville selvfølgelig være mega nice hvis det var sandt, men jeg tror sgu ikke at misterxmedia er andet end underholdning fra folk med en livlig fantasi ;) Der med ikke sagt, at neogaf har ret, de er lige så store fjolser som misterx.

Rigtig godt interview med Albert Penello fra microsoft om xbox vs deres pr-screwups og ps4 :)


Blandina skrev:
Saif skrev:det gratis FIFA download bliver næppe på dansk


Nej det må vi da ikke håbe, oversatte spil er da noget af det værste.

Har selv to Lego spil hvor man fuldkommen har fjernet original sproget !!! I det ene, Harry Potter, er selv navne på personer fordanskede !!! [-X

Lige i det tilfælde kan jeg ikke fortænke dem i det. De oversatte navne er jo ikke nogle de selv har fundet på. At spil ikke er på dansk er dog for mig altid et plus, men jeg har nu aldrig oplevet et spil hvor man ikke også kunne vælge engelsk :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 7. sep 2013 17:05

Annxii skrev:Lige i det tilfælde kan jeg ikke fortænke dem i det. De oversatte navne er jo ikke nogle de selv har fundet på. At spil ikke er på dansk er dog for mig altid et plus, men jeg har nu aldrig oplevet et spil hvor man ikke også kunne vælge engelsk :)


Det er da heldigvis også de eneste jeg har hvor man ikke kan vælge engelsk :D måske fordi man ser dem som "børne spil"
Men harry potter var ihvertfal svær nok, måtte finde en faq for at finde alle de skjulte ting - og det var noget af en prøvelse, engelsk faq + et spil hvor steder og navne er fordansket - ikke sjovt. !! :lol: :roll: :roll:
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Elgaard » 7. sep 2013 18:49

Blandina skrev:
Annxii skrev:Lige i det tilfælde kan jeg ikke fortænke dem i det. De oversatte navne er jo ikke nogle de selv har fundet på. At spil ikke er på dansk er dog for mig altid et plus, men jeg har nu aldrig oplevet et spil hvor man ikke også kunne vælge engelsk :)


Det er da heldigvis også de eneste jeg har hvor man ikke kan vælge engelsk :D måske fordi man ser dem som "børne spil"
Men harry potter var ihvertfal svær nok, måtte finde en faq for at finde alle de skjulte ting - og det var noget af en prøvelse, engelsk faq + et spil hvor steder og navne er fordansket - ikke sjovt. !! :lol: :roll: :roll:


Sproget i begge Lego Harry Potter spil følger konsollens locale. Sæt maskinen til UK/US/AU, så er spillet engelsk. Det virkede i hvertfald fint med de nordiske versioner jeg lånte på biblioteket.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 7. sep 2013 19:14

Blandina skrev:
Annxii skrev:Lige i det tilfælde kan jeg ikke fortænke dem i det. De oversatte navne er jo ikke nogle de selv har fundet på. At spil ikke er på dansk er dog for mig altid et plus, men jeg har nu aldrig oplevet et spil hvor man ikke også kunne vælge engelsk :)


Det er da heldigvis også de eneste jeg har hvor man ikke kan vælge engelsk :D måske fordi man ser dem som "børne spil"
Men harry potter var ihvertfal svær nok, måtte finde en faq for at finde alle de skjulte ting - og det var noget af en prøvelse, engelsk faq + et spil hvor steder og navne er fordansket - ikke sjovt. !! :lol: :roll: :roll:


Købte Far Cry 3 i går, og er ved at blive vandvittig af 'Hovedskud'.. :D
Er lige før jeg med vilje ikke laver headshot for ikke at se det.

Skal lige have prøvet og så locale over til england for at se om jeg kan tvinge det over på engelsk.
For hold da op nogle mærkelig ord de bruger på dansk i det spil.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 7. sep 2013 19:29

Elgaard skrev:
Blandina skrev:
Annxii skrev:Lige i det tilfælde kan jeg ikke fortænke dem i det. De oversatte navne er jo ikke nogle de selv har fundet på. At spil ikke er på dansk er dog for mig altid et plus, men jeg har nu aldrig oplevet et spil hvor man ikke også kunne vælge engelsk :)


Det er da heldigvis også de eneste jeg har hvor man ikke kan vælge engelsk :D måske fordi man ser dem som "børne spil"
Men harry potter var ihvertfal svær nok, måtte finde en faq for at finde alle de skjulte ting - og det var noget af en prøvelse, engelsk faq + et spil hvor steder og navne er fordansket - ikke sjovt. !! :lol: :roll: :roll:


Sproget i begge Lego Harry Potter spil følger konsollens locale. Sæt maskinen til UK/US/AU, så er spillet engelsk. Det virkede i hvertfald fint med de nordiske versioner jeg lånte på biblioteket.


Takker, jeg har sat min 360 til engelsk / england for et stykke tid siden, men åbenbart ikke da jeg spillede Lego Harry.

ku ikke læse spillet da disken er ridset - Grrrrrr det 3'de spil der er ødelagt. :evil: (jeg er da godt nok træt af spil på diske, kan ikke vente til alle spil kan købes som DD)

men prøvede med Lego Batman og det virkede. =D>
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 8. sep 2013 09:22

Blandina skrev:ku ikke læse spillet da disken er ridset - Grrrrrr det 3'de spil der er ødelagt. :evil: (jeg er da godt nok træt af spil på diske, kan ikke vente til alle spil kan købes som DD)

Så må du se at lære at passe bedre på dine spil. eg passer ikke engang sås indssygt meget på mine (jeg lader diskene ligge uden for æskerne når jeg skifter imellem spil og rydder så op mellem dem en gang imellem) - og jeg har endnu ikke oplevet et ulæsbar spil grundet ridser. :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 8. sep 2013 09:26

Twinkling skrev:
Blandina skrev:ku ikke læse spillet da disken er ridset - Grrrrrr det 3'de spil der er ødelagt. :evil: (jeg er da godt nok træt af spil på diske, kan ikke vente til alle spil kan købes som DD)

Så må du se at lære at passe bedre på dine spil. eg passer ikke engang sås indssygt meget på mine (jeg lader diskene ligge uden for æskerne når jeg skifter imellem spil og rydder så op mellem dem en gang imellem) - og jeg har endnu ikke oplevet et ulæsbar spil grundet ridser. :)


Jeg har heller ikke oplevet at den ikke vil læse diskene og har dem som regel også bare liggende løst i en bunke :D Men ja, der er mange fordele ved digitale spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron