Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 21. aug 2013 13:24

Zt3pH skrev:
Slimjay DK skrev:
Siger de noget om på PSlife, hvor det rygte om 2 AAA titler kommer fra?


Ha ha ha, du skal nok ikke regne med MS siger ret meget om pslife, om der så var 1000 aaa titler med.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 21. aug 2013 13:43

Blandina skrev:
Zt3pH skrev:
Slimjay DK skrev:
Siger de noget om på PSlife, hvor det rygte om 2 AAA titler kommer fra?


Ha ha ha, du skal nok ikke regne med MS siger ret meget om pslife, om der så var 1000 aaa titler med.


Tror du har misfortået et eller andet på det groveste, det her hanlder på ingen måde om hvad MS siger... Prøv lige at gå tilbage i tråden og læs hvad der står en gang til :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 21. aug 2013 13:47

Activision annoncerer flere detaljer om ikke alt for længe, men det er blevet annonceret at man i GameStop kommer til at kunne bytte sit Call of Duty: Ghosts (360 udgaven) til Call of Duty: Ghosts (til Xbox One), hvis man lige smider et lille beløb oveni. Herhjemme bliver det nok 99kr.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JesperN2820 » 21. aug 2013 14:06

Siger de noget om på PSlife, hvor det rygte om 2 AAA titler kommer fra?


En bruger fra Reddit citerer et hollandsk site for historien om at Fifa IKKE følger med i de forsinkede markeder. Istedet skulle der være to ikke-identificerede AAA titler som pack-in http://tweakers.net/nieuws/90812/micros ... itels.html

VH Jesper
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 21. aug 2013 14:10

Desværre, jeg samler på pm 's... Og kun den slags pm' s der ser ud som jeg selv vil have :-)
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 21. aug 2013 14:35

JesperN2820 skrev:
Siger de noget om på PSlife, hvor det rygte om 2 AAA titler kommer fra?


En bruger fra Reddit citerer et hollandsk site for historien om at Fifa IKKE følger med i de forsinkede markeder. Istedet skulle der være to ikke-identificerede AAA titler som pack-in http://tweakers.net/nieuws/90812/micros ... itels.html

VH Jesper


Sådan! Takker

Det skal ikke undre mig om vi snart ser en officiel bekræftelse af dette. Lyder bestemt plausibelt...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf J-v-C » 21. aug 2013 14:43

Læs nyheden her og deres update på det.
http://www.dailyrush.dk/stories/29224/

"Update: Vi har nu talt med Nicolai Knudsen fra Microsoft Danmark på GamesCom og han kunne fortælle følgende: FIFA 14 vil som udgangspunkt ikke følge med de danske pre-orders af Xbox One. De danske gamere vil tilgengæld få to endnu ikke annoncerede "blockbuster-titler" med deres pre-orders, når konsollen lander her i Danmark i begyndelsen af det nye år. Der skal dog tages forbehold for at det er så længe lager haves hos forhandlerne, så det er ikke en garanti."
J-v-C
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf WilleGame » 21. aug 2013 15:15

J-v-C skrev:Læs nyheden her og deres update på det.
http://www.dailyrush.dk/stories/29224/

"Update: Vi har nu talt med Nicolai Knudsen fra Microsoft Danmark på GamesCom og han kunne fortælle følgende: FIFA 14 vil som udgangspunkt ikke følge med de danske pre-orders af Xbox One. De danske gamere vil tilgengæld få to endnu ikke annoncerede "blockbuster-titler" med deres pre-orders, når konsollen lander her i Danmark i begyndelsen af det nye år. Der skal dog tages forbehold for at det er så længe lager haves hos forhandlerne, så det er ikke en garanti."


Lækkert nok. Men de to titler er vel kun til os, der har lavet pre-order inden den 14. august, hvor forsinkelsen blev annonceret. Jeg er i øvrigt tilfreds med sætningen i Danmark i begyndelsen af det nye år, så burde det i hvert fald ikke blive senere end marts.
WilleGame
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 21. aug 2013 15:20

WilleGame skrev:
J-v-C skrev:Læs nyheden her og deres update på det.
http://www.dailyrush.dk/stories/29224/

"Update: Vi har nu talt med Nicolai Knudsen fra Microsoft Danmark på GamesCom og han kunne fortælle følgende: FIFA 14 vil som udgangspunkt ikke følge med de danske pre-orders af Xbox One. De danske gamere vil tilgengæld få to endnu ikke annoncerede "blockbuster-titler" med deres pre-orders, når konsollen lander her i Danmark i begyndelsen af det nye år. Der skal dog tages forbehold for at det er så længe lager haves hos forhandlerne, så det er ikke en garanti."


Lækkert nok. Men de to titler er vel kun til os, der har lavet pre-order inden den 14. august, hvor forsinkelsen blev annonceret. Jeg er i øvrigt tilfreds med sætningen i Danmark i begyndelsen af det nye år, så burde det i hvert fald ikke blive senere end marts.


Det må da aller senest blive i slut januar/start februar. Hvis den først kommer til marts, bliver jeg godt nok knotten!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf WilleGame » 21. aug 2013 15:32

Macheta skrev:Det må da aller senest blive i slut januar/start februar. Hvis den først kommer til marts, bliver jeg godt nok knotten!


Det vil da være konge med januar; jeg er nok bare blevet lidt skeptisk efter alle deres ændringer. :-w

Når de på et tidspunkt forhåbentligt snart annoncerer tidspunktet for launch i US/EU, kunne det jo være lækkert, hvis de også satte en tidshorisont på for os andre. [-o<
WilleGame
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 21. aug 2013 16:04

Ja for helved
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 21. aug 2013 16:41

Zt3pH skrev:Tror du har misfortået et eller andet på det groveste, det her hanlder på ingen måde om hvad MS siger... Prøv lige at gå tilbage i tråden og læs hvad der står en gang til :)


Undskyld, men hvis jeg går tilbage i tråden så handler det her om Xbox ikke ? Derfor det lidt underlig at PS pludselig skal indblades. Skal vi ikke holde ps og sony ude af en ellers god tråd.
Der skal jo nødig gå "neogaf" i tråden
***
UPDATE: sorry, ser nu at pslife er en webside, jeg troede det var endnu et sony produkt ala sony vita og hvad de nu hedder!!
my bad ha ha :oops:
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 21. aug 2013 16:47

J-v-C skrev:Læs nyheden her og deres update på det.
http://www.dailyrush.dk/stories/29224/

"Update: Vi har nu talt med Nicolai Knudsen fra Microsoft Danmark på GamesCom og han kunne fortælle følgende: FIFA 14 vil som udgangspunkt ikke følge med de danske pre-orders af Xbox One. De danske gamere vil tilgengæld få to endnu ikke annoncerede "blockbuster-titler" med deres pre-orders, når konsollen lander her i Danmark i begyndelsen af det nye år. Der skal dog tages forbehold for at det er så længe lager haves hos forhandlerne, så det er ikke en garanti."


lyder ganske fint, dem der har tålmodighed til at vente på den danske udgivelse skal selfølgelig belønnes.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 21. aug 2013 17:03

Har lige snakket med min lokale gamestop idag.
Overvejdede nemlig at afbestille men hvis jeg kunne vente 1 til 2 dage vidste de noget mere ang import af xbox one! Så krydser fingre!
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KIAMMI » 21. aug 2013 17:20

Blandina skrev:
J-v-C skrev:Læs nyheden her og deres update på det.
http://www.dailyrush.dk/stories/29224/

"Update: Vi har nu talt med Nicolai Knudsen fra Microsoft Danmark på GamesCom og han kunne fortælle følgende: FIFA 14 vil som udgangspunkt ikke følge med de danske pre-orders af Xbox One. De danske gamere vil tilgengæld få to endnu ikke annoncerede "blockbuster-titler" med deres pre-orders, når konsollen lander her i Danmark i begyndelsen af det nye år. Der skal dog tages forbehold for at det er så længe lager haves hos forhandlerne, så det er ikke en garanti."


lyder ganske fint, dem der har tålmodighed til at vente på den danske udgivelse skal selfølgelig belønnes.

hmmm hvad betyder det for "early birds" som har preordered inden alt det her (day one udgaven)
får vi så ialt 3 spil ??
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 91 gæster

cron