Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 12. jun 2013 11:17

Hvis Microsoft trækker alt i land med DRM, så hopper jeg på vognen igen, men der skal meget til at tilgive de her fuck-ups.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 12. jun 2013 11:18

Morten Skou skrev:
Omvendt, så har ALLE fandme internet i dag, så de pisker bare en stemning op som der i mine øjne egentlig ikke er nogen grund til er der. Og det der argument med "sommerhuset" holder ikke. Jeg har lige været i sommerhus, og der så vi både champions league og kesslers boksekamp via 3G på en iPhone. Så man kan altid komme online hvis man vil.


Vi i Danmark har internet, ja. Men det er ikke ALLE der har det. Lad nu være med at gøre problemet mindre fordi du holder med MS :) Kom nu.

Yderligere er vi bare heldige med vores situation i DK, selv når vi ikke er MS' target audience. Store dele af USA, som rent faktisk ER deres kæmpe målgruppe har ikke stabilt internet, eller er helt foruden. Jeg ville være rasende som MS kunde i de dele af USA.

Plus andre lande X360 blev solgt i, kommer ikke til at sælges med Xbox One fordi de ikke har internet der. Kan du se hvor en dum "feature" det er?

Se lige tingene fra andres perspektiv :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf prowdD » 12. jun 2013 11:25

Slimjay DK skrev:
prowdD skrev:Nu ved jeg ikke med jer - men jeg danser sjældent uden en glowstick i hånden!


Jeg plejer at smide Glowsticks i munden og det vil jeg helst ikke med en Move controller :lol: Så har jeg Lightsaber replicas i begge hænder hvilket gør kinect optimalt for mig, så pas på :wink:



Mother of.. Dancers..

Tænker vi har fundet vores frontline-dancer! 8)
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 11:25

Hvis man VIL se noget negativt, så kan man altid finde noget :)

Men jeg er da enig med dig i, at Microsoft med Xbox One bevidst "fravælger" folk der ikke har internet. Det er et designvalg de har lavet og det synes jeg er fair nok - de har jo sagt det på forhånd, så der er ingen overraskelser.

Jeg ved ikke hvem det er i USA der har så dårligt (eller intet internet) at de ikke kan komme online engang imellem, det er 2013 vi er i - alle har sgu internet. Som sagt, så synes jeg at der er nogen der pisker dette "internet problem" op til noget som slet ikke er så stort når det kommer til stykket :)

Var det ikke 74 millioner brugere der er på Xbox Live? De har i alle tilfælde internet, det har alle dem der piver på Neogaf og lignende med garanti også.

For os som har internet, så synes jeg at de generelle DRM licens ting er det største minus, og selv det kan jeg sagtens leve med .
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SocomGriseNN » 12. jun 2013 11:27

Nogen der kender et sted, hvor de har lavet en opgørelse over hvor mange X1 og PS4 der er blevet forudbestilt? Har set folk slynge tal ud på nettet, men ved ikke om de passer.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 11:28

Tror ikke at der er nogle officielle tal endnu. Men Amazon meldte ud, at PS4 havde overhalet Xbox One i pre-orders (selv om Xbox ONe havde ligget forrest indtil da).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 12. jun 2013 11:30

Hold nu op. ALLE har ikke internet. Hvad er du ikke forstår, undskyld mig? :)
Vi kan diskutere natten lang, men faktum er at ALLE ikke har internet. Det er faktum.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 12. jun 2013 11:33

Morten Skou skrev:Tror ikke at der er nogle officielle tal endnu. Men Amazon meldte ud, at PS4 havde overhalet Xbox One i pre-orders (selv om Xbox ONe havde ligget forrest indtil da).

http://www.wpcentral.com/amazon-thrille ... s-xbox-one
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 11:34

Blauwy skrev:Hold nu op. ALLE har ikke internet. Hvad er du ikke forstår, undskyld mig? :)
Vi kan diskutere natten lang, men faktum er at ALLE ikke har internet. Det er faktum.


Dem der ikke har internet i 2013, de går da godt nok glip af noget - er de overhovedet så teknologi interesserede, at de kunne finde på at bruge 4000 kroner på en konsol?

Selv folks bedsteforældre har fandme internet i dag.

Og hvorfor bekymre sig om noget, når alle os i Danmark da i alle tilfælde har internet?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jomuhs » 12. jun 2013 11:37

Blauwy skrev:Hold nu op. ALLE har ikke internet. Hvad er du ikke forstår, undskyld mig? :)
Vi kan diskutere natten lang, men faktum er at ALLE ikke har internet. Det er faktum.

ALLE, som bruger 4000 kr på en konsol har sgu da internet, selv min farmor på 83 har internet iPad og er ved at købe iPhone
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 12. jun 2013 11:42

Jomuhs skrev:
Blauwy skrev:Hold nu op. ALLE har ikke internet. Hvad er du ikke forstår, undskyld mig? :)
Vi kan diskutere natten lang, men faktum er at ALLE ikke har internet. Det er faktum.

ALLE, som bruger 4000 kr på en konsol har sgu da internet, selv min farmor på 83 har internet iPad og er ved at købe iPhone


Jeg er så enig. Alle der er tech interesseret har internet.
Men faktum er at ALLE verden over, eller i dk har internet. Slut.
Det er flueknepperi, men det irriterer mig når folk skriver noget der ikke er korrekt med stadig står ved det.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 11:44

Ja selvfølgelig er der folk der ikke har internet - men de personer vil da næppe bekymre sig om at de ikke kan spille Xbox One? Og de har da sikkert heller ikke HD TV med HDMI indgang (som den jo også kræver).

Selv piraterne i somalia har internet :-) (Men de får så ikke Xbox One, fordi de ikke har Xbox Live i forvejen ;-)).

Jeg siger bare, at dem som slet ikke har internet - nok heller ikke er dem der ville købe en konsol til 4000 alligevel.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 12. jun 2013 11:47

Morten Skou skrev:Det ser lidt ud til at de bare cutter ham af til sidst? Så det er måske taget lidt ud af en kontekst?

Omvendt, så har ALLE fandme internet i dag, så de pisker bare en stemning op som der i mine øjne egentlig ikke er nogen grund til er der. Og det der argument med "sommerhuset" holder ikke. Jeg har lige været i sommerhus, og der så vi både champions league og kesslers boksekamp via 3G på en iPhone. Så man kan altid komme online hvis man vil.

Men han har jo ret, Xbox One er en maskine der kræver Internet - det er Xbox 360 ikke, så hvis man vil have en Xbox og ikke en PS4/PS3, så er det jo en mulighed.


Ja for situationen er nemlig ens i alle sommerhuse.. ;)

I vores har vi i bedste fald to streger E dækning, skal ud af huset for at kunne ringe ordentligt op.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 11:50

Buktu skrev:
Morten Skou skrev:Det ser lidt ud til at de bare cutter ham af til sidst? Så det er måske taget lidt ud af en kontekst?

Omvendt, så har ALLE fandme internet i dag, så de pisker bare en stemning op som der i mine øjne egentlig ikke er nogen grund til er der. Og det der argument med "sommerhuset" holder ikke. Jeg har lige været i sommerhus, og der så vi både champions league og kesslers boksekamp via 3G på en iPhone. Så man kan altid komme online hvis man vil.

Men han har jo ret, Xbox One er en maskine der kræver Internet - det er Xbox 360 ikke, så hvis man vil have en Xbox og ikke en PS4/PS3, så er det jo en mulighed.


Ja for situationen er nemlig ens i alle sommerhuse.. ;)

I vores har vi i bedste fald to streger E dækning, skal ud af huset for at kunne ringe ordentligt op.


Så må du købe et nyt sommerhus - da dit nuværende ikke er Xbox One kompatibelt :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. jun 2013 11:51

Blauwy skrev:
Jomuhs skrev:
Blauwy skrev:Hold nu op. ALLE har ikke internet. Hvad er du ikke forstår, undskyld mig? :)
Vi kan diskutere natten lang, men faktum er at ALLE ikke har internet. Det er faktum.

ALLE, som bruger 4000 kr på en konsol har sgu da internet, selv min farmor på 83 har internet iPad og er ved at købe iPhone


Jeg er så enig. Alle der er tech interesseret har internet.
Men faktum er at ALLE verden over, eller i dk har internet. Slut.
Det er flueknepperi, men det irriterer mig når folk skriver noget der ikke er korrekt med stadig står ved det.


Det er skruen uden ende .. Hvis det er så stort et problem, så skal folk da bare købe noget andet, der er vel ingen grund til at dikskutere det mere :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron