Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Revorge » 12. jun 2013 10:26

Gods26 skrev:Har lige læst at hvis man ikke kan være online hver dag, så anbefaler Microsoft faktisk at kun bruge en xbox 360... hvad siger i??


At det korrekte statement, - må være, at så skal man kun bruge en PS4.... men når det så er sagt, så har de fleste mennesker jo ingen problemer med at havde sin konsol online, - så det alene er ikke en afgørende faktor....
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 12. jun 2013 10:29

Gods26 skrev:Har lige læst at hvis man ikke kan være online hver dag, så anbefaler Microsoft faktisk at kun bruge en xbox 360... hvad siger i??


Idioter.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. jun 2013 10:32

prowdD skrev:Nu ved jeg ikke med jer - men jeg danser sjældent uden en glowstick i hånden!


Jeg plejer at smide Glowsticks i munden og det vil jeg helst ikke med en Move controller :lol: Så har jeg Lightsaber replicas i begge hænder hvilket gør kinect optimalt for mig, så pas på :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 12. jun 2013 10:44

tue69 skrev:
GrillBillerDK skrev:Men under alt i alt...
er ps4 ikke bare en ps3.5 ?
hvilke nye funktioner kunne den tilbyde frem for bare at være en kraftigere maskine end den tidligere?

Der er vel Gaikai og en form for Cloud gaming ting.
Men ellers er det vel "bare" en opdatering ja. Præcis som jeg kan lide det.


Og Gaikai er en form for OnLive... altså en form for at spille lagged og blured spil når ens internetforbindelse svinger...
du skal da være velkommen.

Microsoft er jo førende i Cloud løsninger og Ms har jo ikke lige frem lagt lå på hvad der er af muligheder ved at bruge "skyen"
se bare med Forza 5 nye "Driveatar".
et andet eksempel er "Titanfall" brug af Skyen:
Following a demonstration of Titanfall at E3, EA's Craig Owens confirmed that the game will have dedicated servers on all platforms – PC, Xbox 360 and Xbox One.

"We're using Microsoft's cloud compute initiative to run all our servers for it, so it's all running on dedicated servers," Owens said. "We'll spin up and spin down servers as necessary, and it'll do all the AI hosting and physics calculations and all matchmaking and all of that good stuff. It's all dedicated servers, all the time." Owens also confirmed the PC version would feature dedicated servers.

ps4 er i mine øjne stadig "Kun" en PS3.5 eller funktionsmæssigt hvad PS3 skulle havde været i sin tid...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Pr3dator DK » 12. jun 2013 10:48

Morten Skou skrev:
Pr3dator DK skrev:
Thorpedo29 skrev:Der er ikke kommet nogen holdbar info om det endnu, så vidt jeg ved. Det eneste jeg har hørt er at der er pass through hdmi i xboxen så man kan potentielt sætte sin YouSee boks til.

Men jeg tror vi må vente på en udmelding fra YouSee/MS danmark.


Håber ved gud ikke at det kun vil fungere sammen med YouSee, for så vil det komme til at stinke!


Det kommer også til at virke i Danmark, via HDMI passthrough tingen og en dongle som man kan købe ved siden af.


Ok, det lyder som en acceptabel løsning, hvis den altså ikke kommer til at koste 799,-
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 12. jun 2013 10:51

GrillBillerDK skrev:Og Gaikai er en form for OnLive... altså en form for at spille lagged og blured spil når ens internetforbindelse svinger...
du skal da være velkommen.

Microsoft er jo førende i Cloud løsninger og Ms har jo ikke lige frem lagt lå på hvad der er af muligheder ved at bruge "skyen"
se bare med Forza 5 nye "Driveatar".
et andet eksempel er "Titanfall" brug af Skyen:
Following a demonstration of Titanfall at E3, EA's Craig Owens confirmed that the game will have dedicated servers on all platforms – PC, Xbox 360 and Xbox One.

"We're using Microsoft's cloud compute initiative to run all our servers for it, so it's all running on dedicated servers," Owens said. "We'll spin up and spin down servers as necessary, and it'll do all the AI hosting and physics calculations and all matchmaking and all of that good stuff. It's all dedicated servers, all the time." Owens also confirmed the PC version would feature dedicated servers.

ps4 er i mine øjne stadig "Kun" en PS3.5 eller funktionsmæssigt hvad PS3 skulle havde været i sin tid...


Du konkluderer godt nok hurtigt. Hvor er det jeg skriver, at jeg vil bruge Gaikai? Jeg sagde bare, at det var Sonys pendant til "cloud-gaming". Jeg har ikke tænkt mig at gøre den store brug af det, så det har ikke værdi for mig. Jeg er vildt imponeret over MS' cloud gaming til gengæld, det skal der ikke herske tvivl om.

Jeg konkluderer blot, at PS4 er en opgraderet PS3 - og det er præcis det jeg søger. Fedt med MS' tiltag, men overall appellerer konsollen ikke nok til mig. I al fald ikke nok til, at jeg ville foretrække X-One.
Senest rettet af tue69 12. jun 2013 10:57, rettet i alt 1 gang.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 12. jun 2013 10:57

Ja, okay de gør fandme heller ikke meget for at overvinde alle dem der hader Xbox One.
På den ene side har han logisk set ret, på den anden er det super flabet overfor kunderne uden internet.
De bliver simpelthen skåret væk.

Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 12. jun 2013 10:58

Morten Skou skrev:Det kommer også til at virke i Danmark, via HDMI passthrough tingen og en dongle som man kan købe ved siden af.


Hvilken dongle? Hvad hvor?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Revorge » 12. jun 2013 11:05

Blauwy skrev:Ja, okay de gør fandme heller ikke meget for at overvinde alle dem der hader Xbox One.
På den ene side har han logisk set ret, på den anden er det super flabet overfor kunderne uden internet.
De bliver simpelthen skåret væk.



Haha, - fuck det arrogant, - og han siger det næsten ude at kny, selvom hans sidste smil tyder en smule på, at han godt lidt selv kan se det :lol:
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 12. jun 2013 11:06

Blauwy skrev:Ja, okay de gør fandme heller ikke meget for at overvinde alle dem der hader Xbox One.
På den ene side har han logisk set ret, på den anden er det super flabet overfor kunderne uden internet.
De bliver simpelthen skåret væk.



Ja, man kan jo ikke rigtig sige ham i mod, for ret det har han. Men måden han siger det på, er ikke i orden. Jeg er hellere ikke så vild med Sonys altid overlegen snak til E3, da det ikke klæder dem, men de her kommentarer fra en mand som ham, ender med at pisse mange folk af, og i Microsofts situation, er det en håbløs 'statement'.

Dumt og idiotisk.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 11:08

Det ser lidt ud til at de bare cutter ham af til sidst? Så det er måske taget lidt ud af en kontekst?

Omvendt, så har ALLE fandme internet i dag, så de pisker bare en stemning op som der i mine øjne egentlig ikke er nogen grund til er der. Og det der argument med "sommerhuset" holder ikke. Jeg har lige været i sommerhus, og der så vi både champions league og kesslers boksekamp via 3G på en iPhone. Så man kan altid komme online hvis man vil.

Men han har jo ret, Xbox One er en maskine der kræver Internet - det er Xbox 360 ikke, så hvis man vil have en Xbox og ikke en PS4/PS3, så er det jo en mulighed.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 12. jun 2013 11:11

Revorge skrev:Haha, - fuck det arrogant, - og han siger det næsten ude at kny, selvom hans sidste smil tyder en smule på, at han godt lidt selv kan se det :lol:


Jeg er 120% sikker på at han godt ved, hvor dumt det er og hvor dumt det lyder, men at han skal sige det alligevel.
Super nederen at stå i hans sko. Implementere en "feature" der bliver rakket ned negativ verden over, også skulle stå og forsvare det. Øv. :)

Selvom der er mange der joker med at, han ville været kommet bedre afsted med at sige; "har du ikke internet? Køb en PS4!" :D

Skou; det er ikke taget ud af kontekst. Jeg så det selv live. De sluttede samtalen dér.
Senest rettet af Blauwy 12. jun 2013 11:12, rettet i alt 1 gang.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 12. jun 2013 11:12

Ja den video, er helt klart lavet for at få den til at gå viral, og jeg kan allerede se at hans quote nu blomstre på internettet som endnu et argument i PS4 vs. Xbox One. Han har fuldstændig ret, men som sagt, i Microsofts situation, er det en ret hovedløs kommentar at smide ud.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 12. jun 2013 11:14

Morten Skou skrev:Det ser lidt ud til at de bare cutter ham af til sidst? Så det er måske taget lidt ud af en kontekst?

Omvendt, så har ALLE fandme internet i dag, så de pisker bare en stemning op som der i mine øjne egentlig ikke er nogen grund til er der. Og det der argument med "sommerhuset" holder ikke. Jeg har lige været i sommerhus, og der så vi både champions league og kesslers boksekamp via 3G på en iPhone. Så man kan altid komme online hvis man vil.

Men han har jo ret, Xbox One er en maskine der kræver Internet - det er Xbox 360 ikke, så hvis man vil have en Xbox og ikke en PS4/PS3, så er det jo en mulighed.


Det fulde interview er her: http://www.youtube.com/watch?v=bTAKSBvuT-A#t=1m50s
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 11:16

Ja ok, hvis det er det fulde interview, så er det jo ikke ude af kontekst.

Men han har jo stadigvæk ret - og der er intet nyt i at Microsoft har lavet et designvalg, der siger at Xbox One skal bruge en internetforbindelse en gang hver 24 time. Men som sagt, så har alle sgu internet i dag, så i mine øjne bliver der pisket en stemning op over noget som ikke har noget på sig :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron