Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Meistar » 22. maj 2013 13:36

Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf arnel925 » 22. maj 2013 13:44

Meistar skrev:

Måske ville Xbox TV være et mere passende navn end xbox one :D
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Stricker » 22. maj 2013 13:45

Xbox (1), Xbox 3(60), Xbox One

Riiiiight
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 22. maj 2013 13:48

Så kommer Meistar adskillige timer efter med en video der allerede er postet .. valgte at se den igen, men gæt den var kun sjov første gang ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf IkkNico » 22. maj 2013 13:49

Fik lige en "sjov" tanke.

Nede i GS har de øjeblikket temmelig mange brugte Crysis 2 spil stående.
Forestil dig, at det er dit brugte Crysis2 du har byttet ind eller solgt til GS, men stadig har installeret på din Xbox One.
Du kan nu spille dette spil kvit og frit indtil en køber hiver det ned fra hylden og betaler for en ny aktiveringskode.

Der er altså større incitament for, at sælge eller indbytte de brugte spil du er ved være træt af, og på den måde maksimere profit, og stadig få de sidste achievements.
GS kører jo tit byt XX spil og få <kommende title> med stor rabat.

dette scenarie bliver mere og mere sandsynligt jo længere hen i Xbox Ones levetid vi kommer ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Meistar » 22. maj 2013 13:50

Slimjay DK skrev:Så kommer Meistar adskillige timer efter med en video der allerede er postet .. valgte at se den igen, men gæt den var kun sjov første gang ;)


Det fik du understreget godt og grundigt Jimmy, flot =D>
Jeg gider ikke bladre side efter side igennem for at læse folk diskutere "Det hedder M$ og $ony!" eller "Buuuh MS!"
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Stricker » 22. maj 2013 14:00

Hvad lidt Xbox One humor?

Why is it called the Xbox One?

- Because only one person thought the console was a good idea.

Why is it called the Xbox One?

- Because you can only play your game one time if you are unable to connect to the internet for a long period of time.

Why is it called the Xbox One?

- Because you won't ever feel the urge to buy two.

Why is it called the Xbox One?

- It only takes one look at the console to dismiss it as a refurbished Betamax player.

Why is it called the Xbox One?

- Because when you see it, you turn 1 degree and walk away.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Stricker » 22. maj 2013 14:10

Billede
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf anarchist000 » 22. maj 2013 14:11

Intellectual propperty is theft.
anarchist000
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 22. maj 2013 14:13

Meistar skrev:
Slimjay DK skrev:Så kommer Meistar adskillige timer efter med en video der allerede er postet .. valgte at se den igen, men gæt den var kun sjov første gang ;)


Det fik du understreget godt og grundigt Jimmy, flot =D>
Jeg gider ikke bladre side efter side igennem for at læse folk diskutere "Det hedder M$ og $ony!" eller "Buuuh MS!"

Må så indrømme at jeg blev temmelig overrasket over HVOR mange gange de kunne få sagt TV, Television og Call of Duty på den time
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 22. maj 2013 14:14

Meistar skrev:
Slimjay DK skrev:Så kommer Meistar adskillige timer efter med en video der allerede er postet .. valgte at se den igen, men gæt den var kun sjov første gang ;)


Det fik du understreget godt og grundigt Jimmy, flot =D>
Jeg gider ikke bladre side efter side igennem for at læse folk diskutere "Det hedder M$ og $ony!" eller "Buuuh MS!"


Xbox One må da være fed for dig hvis du sidder i det amerikanske 8) Du får jo alt det vi andre kommer til at betale for ikke at kunne :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Stricker » 22. maj 2013 14:15

Hedder de også Tim og Eric?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. maj 2013 14:17

Major Oblivious skrev:
Meistar skrev:
Slimjay DK skrev:Så kommer Meistar adskillige timer efter med en video der allerede er postet .. valgte at se den igen, men gæt den var kun sjov første gang ;)


Det fik du understreget godt og grundigt Jimmy, flot =D>
Jeg gider ikke bladre side efter side igennem for at læse folk diskutere "Det hedder M$ og $ony!" eller "Buuuh MS!"

Må så indrømme at jeg blev temmelig overrasket over HVOR mange gange de kunne få sagt TV, Television og Call of Duty på den time


Hehe ja, der kan ikke være nogen tvivl om hvor deres fokus lå :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Mircu » 22. maj 2013 14:40

Vil lige komme med mine input, det lyder som sådan godt, selve konferencen, var mere eller mindre, hvad jeg havde forventet mig af MS, udover at der var så lidt gameplay og udelukkende prerender (og liveaction :X), når det kom til spilfronten, hvor jeg havde håbet mere på det førstnævnte.. Men der er dog 2 ting, der for mig, gør at jeg, med den info, at vi har pt, gør at jeg finder det meget svært at overveje at få en Xbox One fremfor en PlayStation 4.

Nemlig at hele deres TV guide/osv, nok aldrig kommer til Danmark, og selvom det gør, vil vi jo stadigvæk ikke have snakke funktionen i Danmark. Men så også, at en Kinect SKAL være sat til, fordi at de åbenbart mener at den funktionalitet er nødvendig for at bruges den... Har jeg svært ved at accepterer, har aldrig brugt en Kinect, og ser stadigvæk ingen årsag til at bruge en, netop pga overstående :/

Håber at der kommer lidt bedre ting ud fra E3, fordi den her omgang, for mig personligt, var skuffende, selv med lave forventninger om kabel tv, sports og CoD :X
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf anarchist000 » 22. maj 2013 14:42

http://www.forbes.com/sites/johngaudios ... rtel-talks

“Both Sony and Microsoft have said games can be resold and that’s exactly what we anticipated,” said Bartel, who added that GameStop puts $1 billion in trade into the market and 70% of that money goes back into new game sales. “It’s a recognized way to make these games more affordable. All three new platforms understand that.”-xbox-one-playstation-4-used-games-and-pre-orders/
Intellectual propperty is theft.
anarchist000
Niveau 0
 
Indlæg: 27


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron