Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Mr. White » 21. maj 2013 21:20

Tror jeg er en meget atypisk xbox bruger. Jeg bruge udelukkende min xbox til at spille Singleplayer, og så selvfølgelig til når gutterne kommer på besøg. Jeg bruger den aldrig til at spille online mod andre. Derfor er jeg generelt meget i mod den trend med, at xboxen skal bruges som styresystem til næsten hele hjemmet. Jeg skal bare have en konsol til at spille på, hvad er der nu galt i det? Mit fjernsyn kan allerede meget af alt det smarte, som xboxen også kommer til at stå for. Føler at jeg kommer til at give penge for en masse ting, som jeg i realiteten ikke kommer til at bruge, og som sikkert er halv us only.

Men udover det, så er jeg egentlig meget positiv overfor de specs, de lukkede ud i dag. Har også været ganske imponeret over de kommende projekter og spil. Det lyder alt sammen meget lovende, og kommer nok også til at købe den nye xbox på et tidspunkt.
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf IkkNico » 21. maj 2013 21:21

Bubbibubbi skrev:Hvorfor er folk så meget efter udseendet?

MS lancverede den mere som underholdningsenhed, der skal placeres central i enhver stue. og tror mange skal bruge den som sådan, og så er den måske ikke specielt køn.

Personligt er jeg ligeglad med udseendet, jeg er meget mere interesseret i hvad aktiveringsprisen bliver pr brugte spil. Håber det er en fast pris MS fastsætter, og ikke noget den enkelte udvikler selv bestemmer for jeg tror ikke EA finder en rimelig pris for deres produkter, og de bruger helt sikkert heller ikke pengene på at holde deres servere kørende
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Too Nizzle » 21. maj 2013 21:21

Meistar skrev:Og så kom det ud i en pressemeddelelse, som jeg også skrev nogle sider tilbage, at tv-funktioner IKKE bliver tilgængelige i Danmark fra start af.

Jeg vidste det.


Så Microsoft vil igen have at vi i EU skal have alle ulemperne uden fordelene? Dejligt at være 3/4-rangs kunde!
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf JohnH » 21. maj 2013 21:22

spif2001 skrev:Gad vide om 360 controllere kan bruges til One? Det burde de vel kunne, da de i forvejen fungerer fint til PC'er.


Hvorfor skulle man bruge den gamle sløve slidte controller når der nu kommer en der ud til at være forbedret på en masse punkter....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 21. maj 2013 21:23

spif2001 skrev:Gad vide om 360 controllere kan bruges til One? Det burde de vel kunne, da de i forvejen fungerer fint til PC'er.


Tror jeg sgu ikke de kan. Det er jo tabt fortjeneste.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Meistar » 21. maj 2013 21:24

Too Nizzle skrev:
Meistar skrev:Og så kom det ud i en pressemeddelelse, som jeg også skrev nogle sider tilbage, at tv-funktioner IKKE bliver tilgængelige i Danmark fra start af.

Jeg vidste det.


Så Microsoft vil igen have at vi i EU skal have alle ulemperne uden fordelene? Dejligt at være 3/4-rangs kunde!


Jep.

MS viser igen at de satser US med deres maskine.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Dahlmann » 21. maj 2013 21:26

JohnH skrev:
spif2001 skrev:Gad vide om 360 controllere kan bruges til One? Det burde de vel kunne, da de i forvejen fungerer fint til PC'er.


Hvorfor skulle man bruge den gamle sløve slidte controller når der nu kommer en der ud til at være forbedret på en masse punkter....


Fordi en ny controller sikkert ender op i at koste 400-500 kr.. Så er det mange penge at fyre af på ekstra controllers så man har nok til når kammeraterne kommer forbi...
Dahlmann
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf spif2001 » 21. maj 2013 21:26

JohnH skrev:
spif2001 skrev:Gad vide om 360 controllere kan bruges til One? Det burde de vel kunne, da de i forvejen fungerer fint til PC'er.


Hvorfor skulle man bruge den gamle sløve slidte controller når der nu kommer en der ud til at være forbedret på en masse punkter....

Tror sgu ikke der vil være nogen nævneværdig forskel i et spil som Skyrim.

...og hvis der kun følger én controller med en One, så er man jo tvunget til at købe 1-3 stykker ekstra, hvor man jo bare kunne bruge de gamle, hvis de virkede.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Michelve » 21. maj 2013 21:27

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 1044_n.jpg
syntes jeg er en fin billede af den nye xbox, syntes godt nok at den ligner den xbox360 slim meget
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Tdj89 » 21. maj 2013 21:27

Meistar skrev:
Too Nizzle skrev:
Meistar skrev:Og så kom det ud i en pressemeddelelse, som jeg også skrev nogle sider tilbage, at tv-funktioner IKKE bliver tilgængelige i Danmark fra start af.

Jeg vidste det.


Så Microsoft vil igen have at vi i EU skal have alle ulemperne uden fordelene? Dejligt at være 3/4-rangs kunde!


Jep.

MS viser igen at de satser US med deres maskine.



Oh, interessant.
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Blauwy » 21. maj 2013 21:29

Meistar skrev:
Too Nizzle skrev:
Meistar skrev:Og så kom det ud i en pressemeddelelse, som jeg også skrev nogle sider tilbage, at tv-funktioner IKKE bliver tilgængelige i Danmark fra start af.

Jeg vidste det.


Så Microsoft vil igen have at vi i EU skal have alle ulemperne uden fordelene? Dejligt at være 3/4-rangs kunde!


Jep.

MS viser igen at de satser US med deres maskine.


Det er jo klart nok. Det giver jo sig selv at de vil satse på deres største kundegruppe, istedet for lille DK.
Jeg kan godt forstå, til en grænse, hvorfor de er pisse ligeglade med os :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Too Nizzle » 21. maj 2013 21:31

Det er freaking 2013 - hvis Apple kan give stort set alt verden over, så kunne Microsoft også hvis de virkelig ville.

Problemet er nemlig at de ikke vil - hvilket næppe gør mig loyal.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf BuBubbi » 21. maj 2013 21:32

Too Nizzle skrev:Nogen der kan forklare mig hvordan man skal kunne se tv når der ikke er TV-tuner?

Der skulle være HDMI-ind - men vil de seriøst have at man enten skal købe noget ekstra eller smide den imellem en kabel-boks og tv'et?

Hvad er det jeg ikke helt forstår?

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 0&zoneid=5

USB TV tuner.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf S7uPIdI7Y » 21. maj 2013 21:34

Too Nizzle skrev:Nogen der kan forklare mig hvordan man skal kunne se tv når der ikke er TV-tuner?

Der skulle være HDMI-ind - men vil de seriøst have at man enten skal købe noget ekstra eller smide den imellem en kabel-boks og tv'et?

Hvad er det jeg ikke helt forstår?


Billederne på engadget viser at der er HDMI in:
http://www.engadget.com/2013/05/21/hand ... -xbox-one/

Ydermer har jeg lige spottet følgende tekst i småt på den xbox one kanal der er dukket op inde i xbox'en.
Under "What it does" - lige efter det med Skype:
"Supported television tuner or cable/statelite set top box with HDMI output and HDMI cable required (all sold seperately)"

Hvilet tyder på at det kræver en tuner og dermed ikke er utænkeligt at der kan komme hurtig dansk/europæisk support.
S7uPIdI7Y
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Allerød


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 21. maj 2013 21:40

Release 11/12/13 tror i ik?
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron