Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf TU I Raven » 21. maj 2013 19:25

tue69 skrev:
lassefar skrev:Fik ikke starten med. Sagde de noget om spillene kun virker en gang. Altså at man ikke kan bruge brugte spil ??


Iflg. Kotaku så kan man godt bruge brugte spil, men man skal betale en fee for at bruge dem. De bliver altså delvist låst til den samme konsol/bruger.

Tue69 du kan være sikker på at hvis spillende bliver delvis låst på xboxen, kommer det også til at ske på ps4, jeg nægter at tro på at Microsoft vil lave sådan en stor fejltagelse. Men har du tænkt den tanke at det kan være spil udviklere der låser spillende i stedet for, så det gælder det både xbox og ps4. Det kan være derfor at spiludviklerne vil væk fra season pass. Men håber ikke på nogen afdelende, så heller season pass.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 21. maj 2013 19:26

Forstår ikke kritikken af det med film og TV serier? Nu ved vi ikke præcist hvordan det fungere i Danmark, men folk bruger da tit Netflix, og bruger maskinen til at se sine serier og film, så hvorfor ikke tage i mod featuren med kyshånd og så se om det er noget der holder.

Men det er måske bare mig, da jeg egentlig kun ser bold i TV. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf tue69 » 21. maj 2013 19:28

http://www.computerandvideogames.com/40 ... eneral-RSS

Godt så - hvis denne pris bliver høj, så er jeg helt sikkert off.

Jeg vil så godt garantere, at Microsoft kommer til at kæmpe mod en helt anden ting: udlån af spil. Hvis den der fee bliver relativt lav, så kan man bare begynde at lave udlånsgrupper og på den måde snyde. I al fald hvis man efterfølgende ikke skal bruge skiven.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf livekiller92 » 21. maj 2013 19:28

Så vidt jeg forstod er den IKKE bagudkompetabel med nogen spil grundet den nye hardware følg link til interview;

http://www.polygon.com/2013/5/21/434969 ... e-xbox-360
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Raxxu » 21. maj 2013 19:28

Jeg er virkelig positiv overfor den nye xbox og der kommer jo meget mere omkring gaming til E3 den 10 juni tror jeg vidst det er så vi skal bare vente og de sagde vidst at der kom 15 ekslusive spil titler til xbox one i det første år
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Kossefar » 21. maj 2013 19:29

Jeg hælder sku også mest til PS4 på nuværende tidspunkt. Men det bliver spændende til E3 hvad der kommer frem. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Blauwy » 21. maj 2013 19:29

Det kan godt se ud som om at jeg springer denne generation af konsoller over.

Jeg er bestemt ikke begejstret over XOne controlleren. Det ligner en kopi af Razer Onza, som var noget forfærdelig bras. Det er dog kun byttet på synet pt. Man kan håbe at byggekvaliteten er bedre.

Jeg synes der var et komisk øjeblik da de kiggede på controlleren, bag scenen, og den ene sagde at sætte en højtaler i controller var "useless" eller noget ala dét. Det er præcis hvad PS4 har, lol.
Det er lidt en børnehave det hele. "Vi er bedre end jer, njah njah!"
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf tue69 » 21. maj 2013 19:29

TU I Raven skrev:
tue69 skrev:
lassefar skrev:Fik ikke starten med. Sagde de noget om spillene kun virker en gang. Altså at man ikke kan bruge brugte spil ??


Iflg. Kotaku så kan man godt bruge brugte spil, men man skal betale en fee for at bruge dem. De bliver altså delvist låst til den samme konsol/bruger.

Tue69 du kan være sikker på at hvis spillende bliver delvis låst på xboxen, kommer det også til at ske på ps4, jeg nægter at tro på at Microsoft vil lave sådan en stor fejltagelse. Men har du tænkt den tanke at det kan være spil udviklere der låser spillende i stedet for, så det gælder det både xbox og ps4. Det kan være derfor at spiludviklerne vil væk fra season pass. Men håber ikke på nogen afdelende, så heller season pass.


http://www.computerandvideogames.com/40 ... eneral-RSS

Det lyder som om at det er en MS-beslutning. Men der er selvfølgelig lang tid til release og til E3 kommer der sikkert flere kaniner op af hatten/skeletter ud af skabet. :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Jibla » 21. maj 2013 19:31

Yeah, og PS4 har slet ikke nævnt noget om brugte spil, så, de kunne jo have ventet for at lade MS trække sorteper. Who knows.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 21. maj 2013 19:33

Jibla skrev:Yeah, og PS4 har slet ikke nævnt noget om brugte spil, så, de kunne jo have ventet for at lade MS trække sorteper. Who knows.


Præcis. For jeg tror Sony har samme holdning når det kommer til brugte spil. Sony sagde også under deres præsentation, at man ville komme med flere oplysninger til E3, og det kunne muligvis være lignende.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Jibla » 21. maj 2013 19:34

CaptainKicker skrev:
Jibla skrev:Yeah, og PS4 har slet ikke nævnt noget om brugte spil, så, de kunne jo have ventet for at lade MS trække sorteper. Who knows.


Præcis. For jeg tror Sony har samme holdning når det kommer til brugte spil. Sony sagde også under deres præsentation, at man ville komme med flere oplysninger til E3, og det kunne muligvis være lignende.


Og samtidigt har både Gamestop, udviklere og udgivere helt sikkert haft noget at sige.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Mike.B » 21. maj 2013 19:35

Bungie har bekræftet, dog ikke specielt overraskende at Destiny kommer også til Xbox One
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf maagaard90 » 21. maj 2013 19:35

Hvad med mine downloadede arcade spil? Kan jeg spille dem på Xbox One? :S

EDIT: Niks. Det får jeg IKKE lov til
http://www.engadget.com/2013/05/21/xbox ... ompatible/
Senest rettet af maagaard90 21. maj 2013 19:41, rettet i alt 1 gang.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Tdj89 » 21. maj 2013 19:38

Nogen der kan huske hvad 360 og PS3 kostede da de kom i DK?
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Mike.B » 21. maj 2013 19:38

Også bekræftet til Xbox One er Thief remake/reboot og Watch Dogs
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster