Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Rygte: Always On

Indlægaf Aaliyahchili » 8. apr 2013 18:51

Måske lige et dumt spørgsmål mht Always-on....Skal ens router være tændt hele tiden eller er det bare ligesom live gold at når man skal game så skal man have boxen sluttet til nettet ?
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Rygte: Always On

Indlægaf TU I Raven » 8. apr 2013 19:01

Jeg tror det bliver sådan. Hvis det kommer, at hvis du skal spille skal boxen være tilsluttet dit internet.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Major Oblivious » 8. apr 2013 19:52

Elgaard skrev:
maagaard90 skrev:
Major Oblivious skrev:Ham tech-bloggeren har snakket med OXM
http://www.oxm.co.uk/51994/xbox-720-lea ... y-nothing/


meget spændende interview, som får lagt låg på al den hysteri, som har været den seneste tid.


Men gør han så rent faktisk det? Han afkræfter jo ikke rygterne om at maskinen kan gå hen og blive always on, nærmest tværtimod: "Thurrott claims he has access to documents that reveal the next Xbox "must be internet-connected to use", but says he's not sure of the precise ramifications.".

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor Microsoft ikke selv har givet en udmelding om det - De kunne let afkræftet rygterne, uden at nævne noget specifikt om den nye konsol, og så var der for alvor lagt låg på. Jeg er bange for at grunden til de ikke har gjordt det er at der rent faktisk er noget om snakken.


Han forsøger jo at tale det ned til et mere tåleligt niveau, og siger at der ikke er nogen grund til hysteriet.
Det vil ikke være en dealbreaker for mig i sig selv, men det kommer lidt an på hvordan de implementere det. Hvis det ender som en hassle (lig hvad man har hørt om Sim City) så er min tid for sparsom til at bøvle med den slags.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Tweedy Todd » 8. apr 2013 20:44

Er der meldt noget officielt ud om always-on endnu?
[img]http://share.xboxlife.dk/file/ztvmzjm0ndnlntdkowm2ogq5mmjkngfhmgnjymuwzgy.jpg[/img]
Tweedy Todd
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Re: Rygte: Always On

Indlægaf artemisthemp » 8. apr 2013 21:25

Tweedy Todd skrev:Er der meldt noget officielt ud om always-on endnu?

Nej.
Tror først vi får nogle og vi den 21 may
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Keras » 8. apr 2013 22:17

Francis køber vist heller ikke den nye xbox LOL
http://kotaku.com/now-this-guy-is-total ... -470819262
Han har nogle gode argumenter, men er samtidig lidt gal.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Psymatiq » 9. apr 2013 04:47

Keras skrev:Francis køber vist heller ikke den nye xbox LOL
http://kotaku.com/now-this-guy-is-total ... -470819262
Han har nogle gode argumenter, men er samtidig lidt gal.


Han vil bare have views til hans cameo af en fed dum redneck. Seen it done that omkring 1 million gange før.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Slimjay DK » 9. apr 2013 07:30

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rygte: Always On

Indlægaf maagaard90 » 9. apr 2013 09:13

Major Oblivious skrev:
Elgaard skrev:
Men gør han så rent faktisk det? Han afkræfter jo ikke rygterne om at maskinen kan gå hen og blive always on, nærmest tværtimod: "Thurrott claims he has access to documents that reveal the next Xbox "must be internet-connected to use", but says he's not sure of the precise ramifications.".

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor Microsoft ikke selv har givet en udmelding om det - De kunne let afkræftet rygterne, uden at nævne noget specifikt om den nye konsol, og så var der for alvor lagt låg på. Jeg er bange for at grunden til de ikke har gjordt det er at der rent faktisk er noget om snakken.


Han forsøger jo at tale det ned til et mere tåleligt niveau, og siger at der ikke er nogen grund til hysteriet.
Det vil ikke være en dealbreaker for mig i sig selv, men det kommer lidt an på hvordan de implementere det. Hvis det ender som en hassle (lig hvad man har hørt om Sim City) så er min tid for sparsom til at bøvle med den slags.


Lige præcis. Han taler det ned og gør det mere tåleligt at høre på. Ned på et plan, hvor det gøres logisk og ikke så frygteligt igen. Men nu må vi se, hvad det bliver i sidste ende. Om det bare er nogle funktioner, som gøres ikke-tilgængelige, eller om den skal på nettet bare for at tænde.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Rygte: Always On

Indlægaf IkkNico » 9. apr 2013 10:33

En interessant tanke, som var oppe at vende på gameFaqs.

Hvad nu hvis MS helt bevidst sender rygter ud om always-online for lige at teste vandende inden annonceringen til E3. Hvis der er for meget negativ presse, kan de jo bare annoncere, at Xbox Next selvfølgelig ikke har always-online og kan spille brugte spil, og på den måde score en masse (billige) point?

Hvis det virker, så vil MS nærmest fremstå som helte, der selvfølgelig tænker på alle gameres bedste.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Rygte: Always On

Indlægaf CaptainKicker » 9. apr 2013 10:44

Det ville være en fed måde, og gøre det på.

Men tør man gøre sådan noget, når der er tale om en konsol, som de ønsker at sælge +100 milloner af? Det er en risikabel måde at føre PR på, og lige pt. ligger det klart i Sonys favør.

HVIS det viser sig at Microsoft siger "Hey, her er den nye Xbox. Du kan være online, men også spille offline - du mister bare en del funktioner, såsom det sociale... Oh yeah, den kan også spille brugte spil, samt 360 spil (ØNSKETÆNKNING)" - Så tror jeg at de vil holde på en del af fanbasen, men måske stadig miste dem, som allerede nu har droppet Xbox grundet disse rygter.

Og nuværende PlayStation spiller har nok også afskrevet Xboxen på forhånd, pga. det her.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rygte: Always On

Indlægaf maagaard90 » 9. apr 2013 10:45

IkkNico skrev:En interessant tanke, som var oppe at vende på gameFaqs.

Hvad nu hvis MS helt bevidst sender rygter ud om always-online for lige at teste vandende inden annonceringen til E3. Hvis der er for meget negativ presse, kan de jo bare annoncere, at Xbox Next selvfølgelig ikke har always-online og kan spille brugte spil, og på den måde score en masse (billige) point?

Hvis det virker, så vil MS nærmest fremstå som helte, der selvfølgelig tænker på alle gameres bedste.


Det virker som et ret godt skuespil med de forskellige personer fra forskellige afdelinger. Personer som man normalt ikke assosiacerer med Xbox- franchiset.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Rygte: Always On

Indlægaf maagaard90 » 9. apr 2013 10:51

Fun fact. 50% af de personer som har en Xbox har ikke Gold. De personer er fuldstændig ligeglade med multiplayer, demoer, apps og chat. Et faktum som jeg ikke tror er gået Microsofts næse forbi.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Major Oblivious » 9. apr 2013 10:57

CaptainKicker skrev:Det ville være en fed måde, og gøre det på.

Men tør man gøre sådan noget, når der er tale om en konsol, som de ønsker at sælge +100 milloner af? Det er en risikabel måde at føre PR på, og lige pt. ligger det klart i Sonys favør.

HVIS det viser sig at Microsoft siger "Hey, her er den nye Xbox. Du kan være online, men også spille offline - du mister bare en del funktioner, såsom det sociale... Oh yeah, den kan også spille brugte spil, samt 360 spil (ØNSKETÆNKNING)" - Så tror jeg at de vil holde på en del af fanbasen, men måske stadig miste dem, som allerede nu har droppet Xbox grundet disse rygter.

Og nuværende PlayStation spiller har nok også afskrevet Xboxen på forhånd, pga. det her.


I mine øjne, så dem der har droppet xboxen på nuværende tidspunkt har aldrig haft den som et reelt valg, men mere bruger disse spekulationer til at bekræfte deres beslutning om PS4.

Men jeg kan godt lide tanken om at man afprøver disse ideer, og ser hvordan det udspiller sig - Activision har præcist gjort det samme med microtransactions i Blops 2 - nogle uskyldige camo´s. Ikke noget som kan ændre balancen i spillet, og hvis ingen købte dem, så fik de testet ideen.. Nu vil vi sikkert se micotransactions i stor stil fremadrettet i Call of Duty franchisen.

Nægter simpelhen at tro på selskaber så store som Microsoft og Sony implementere nogle features uden at være overbeviste om at det vil flyve hos størstdelen af den forventede kundebase.

Som Maagaard90 også skriver.. (gider ikk at rette mit indlæg nu)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Rygte: Always On

Indlægaf CaptainKicker » 9. apr 2013 11:06

Det har du ret i, Major.

Men den måde som både Adam Orth og ham Paul står frem, virker meget aggressiv. Nærmest som en form for at Microsoft kunne prøve igennem dem, og overbevise os alle om, at det der Always On ikke er så slemt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron