Xboxlife forum

Nemme achievements spil?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Nemme achievements spil?

Indlægaf Ziqma2 » 7. nov 2012 00:02

Hej leder efter nogen spil der er nemme at få hurtige achievements i :) nogen der kan hjælpe... der må gerne være nogen nyere spil har læst en masse om en helt masse gamle spil :)

skriv jeres bud
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf CaptainKicker » 7. nov 2012 00:27

Avatar
Cloudy With A...
Fight Night 3
Open Season
Truth or Lies
Madden NFL 06
King Kong
TMNT
WWE Legends
Megamind
Night at the Museum
Cars
Saw

Lige dem jeg kunne komme i tanke om. - det er relativt svært at finde nyere spil udover dem der er nævnt, da flere firmaer begynder at gøre achievements mere komplekse, og knap så simple.

Men ellers af nyere spil, The Sims, Call of Duty spillene, FIFA spillene (hvis du er god til FIFA), Skate spillene, Silent Hill Homecoming, Rock Band og Guitar Hero spillene (hvis du er god til dem), Skyrim (hvis du har tiden), Saints Row The Third og Borderlands.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf fodbod1232 » 7. nov 2012 06:35

Fallout 3 til pc
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf BuBubbi » 7. nov 2012 08:11

Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf Madskimo » 7. nov 2012 08:27

Dark Souls
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf heinstach » 7. nov 2012 08:40

Iflg. Trueachievements er følgende de nemmeste PAL 1000, sådan cirka i nævnte rækkefølge:

1. Avatar the burning earth
2. NBA 2K6
3. NCIS
4. Megamind: Ultimate Showdown
5. Night at the museum 2
6. CSI: Hard evidence
7. TMNT
8. Truth or lies
9. Hannah montana the movie
10. My horse and me 2
11. Cloudy with a chance of meatballs
12. Fight night round 3
13. Cars mater-national
14. Rango
15. Sherlock holmes vs jack the ripper
16. Csi: deadly intent
17. Disney pixar's Up
18. King kong
19. Terminator salvation
20. Csi: fatal conspiracy
21. Fifa 06: rtfwc
22. Lost: via domus
23. Surf's up
24. Madden nfl '06
25. Nhl 2k6
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf DKsDEVIL » 7. nov 2012 09:31

hvorfor er det man vil have spil der give nemme achievements er hele pointen ikke at det skal kræve bare lidt at få dem og være sjovt ?
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf CaptainKicker » 7. nov 2012 13:48

DKsDEVIL skrev:hvorfor er det man vil have spil der give nemme achievements er hele pointen ikke at det skal kræve bare lidt at få dem og være sjovt ?


Nogen gange kan de nemme spil, overraskende nok, underholde én.

Jeg gennemførte blandt andet Avatar, selvom jeg ikke kendte til serien og fik 1000 i det på 30 sekunder.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf Bjarke Brie » 7. nov 2012 16:57

DKsDEVIL skrev:hvorfor er det man vil have spil der give nemme achievements er hele pointen ikke at det skal kræve bare lidt at få dem og være sjovt ?


kan du ikke holde dig on-topic i stedet for det fis der?
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf DKsDEVIL » 7. nov 2012 17:28

Bjarke Brie skrev:
DKsDEVIL skrev:hvorfor er det man vil have spil der give nemme achievements er hele pointen ikke at det skal kræve bare lidt at få dem og være sjovt ?


kan du ikke holde dig on-topic i stedet for det fis der?


Hvad blander du dig i det for ? Jeg spørger fordi jeg gerne vil hvide hvorfor man gerne vil have nemme achievements hvis tråd opretter ikke vil have jeg gør det skal han jo nok fortælle mig det tror du ikke.


Skal måske klargøre det ikke er for at drille trådopretter men fordi jeg bare gerne vil vide hvorfor.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf Lancheis » 7. nov 2012 19:26

DKsDEVIL skrev:
Bjarke Brie skrev:
DKsDEVIL skrev:hvorfor er det man vil have spil der give nemme achievements er hele pointen ikke at det skal kræve bare lidt at få dem og være sjovt ?


kan du ikke holde dig on-topic i stedet for det fis der?


Hvad blander du dig i det for ? Jeg spørger fordi jeg gerne vil hvide hvorfor man gerne vil have nemme achievements hvis tråd opretter ikke vil have jeg gør det skal han jo nok fortælle mig det tror du ikke.


Skal måske klargøre det ikke er for at drille trådopretter men fordi jeg bare gerne vil vide hvorfor.


Fordi der er folk, der "samler" på achievements eller rettere sagt jagter en så høj total gamerscore som muligt - og derfor piner de så sig selv igennem en masse dårlige (eller nemme) spil for at få en højere gamerscore.
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf Mike JezZ » 8. nov 2012 09:20

Ziqma2 skrev:Hej leder efter nogen spil der er nemme at få hurtige achievements i :) nogen der kan hjælpe... der må gerne være nogen nyere spil har læst en masse om en helt masse gamle spil :)

skriv jeres bud


Jeg husker tydeligt tilbage på dengang, hvor man spillede spil fordi de var sjove, og ikke fordi man kunne jagte fiktive point
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Nemme achievements spil?

Indlægaf Zt3pH » 8. nov 2012 10:01

Mike JezZ skrev:
Ziqma2 skrev:Hej leder efter nogen spil der er nemme at få hurtige achievements i :) nogen der kan hjælpe... der må gerne være nogen nyere spil har læst en masse om en helt masse gamle spil :)

skriv jeres bud


Jeg husker tydeligt tilbage på dengang, hvor man spillede spil fordi de var sjove, og ikke fordi man kunne jagte fiktive point


Yes - Alt var bedre i gamle dage... (læs ironi)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster

cron