Xboxlife forum

Ændre sprog Fifa 13

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Ændre sprog Fifa 13

Indlægaf UltraUpgrade » 29. sep 2012 21:30

Har købt Fifa 13 på Ebay, og nu hvor jeg starter det op kan jeg ikke vælge det danske sprog. Det er der simpelthen ikke!
- Nogen som ved om man kan hente dansk eller?
UltraUpgrade
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ændre sprog Fifa 13

Indlægaf chr-dk » 29. sep 2012 21:39

Skal du ikke regne med desværre :) det er sandsynligvis ikke en Nordic Version.
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: Ændre sprog Fifa 13

Indlægaf UltraUpgrade » 29. sep 2012 21:42

http://fifa13.dk/2012/07/forskellen-pa- ... lmindelig/ Der står her at nordic version kun ændrer på cover, og manual. Ikke spillet selv
UltraUpgrade
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ændre sprog Fifa 13

Indlægaf Lowlandet » 29. sep 2012 21:54

Du skal nok stadig have købt spillet i Skandinavien, for at det kan blive på Dansk. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Ændre sprog Fifa 13

Indlægaf paNk » 30. sep 2012 09:05

Bare behold det på engelsk i stedet for en random oversættelse af "mogens" fra ea damnark! ;). Desuden forsvinder sponsorene fra nogle af trøjerne ved at vælge dansk sprog. Amputeret :)
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Re: Ændre sprog Fifa 13

Indlægaf Buktu » 1. okt 2012 12:54

Enig med paNk her, det irriterer altid mig når vennerne vælge dansk i menuen :D ALTID gå efter original sprog når muligt! Oversættelser er noget djævlen har fundet på (og det gælder i endnu større grad med bøger ) :D

Men nej, er det ikke i menuen nu, så får du det sandsynligvis aldrig, medmindre du går ud og køber en dansk/nordisk version :) Sekvom det undrer mig, synes tit jeg har købt versioner der ikke var "Nordisk" (de er ofte dyrere), uden at det har haft indflydelse på hvilke sprog der var til rådighed.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Ændre sprog Fifa 13

Indlægaf JazzAss » 8. okt 2012 12:10

Det er sikkert rigtigt, at dansk kun findes på nordic-versionen, men for en sikkerheds skyld bør du tjekke, at xboxens locale står til Danmark. Mange spil kigger på den for at vælge sproget (fx. samtlige Lego- og Assassin's Creed-spil), og det kan være valgmulighederne i Fifa 13 er begrænset, hvis locale står til fx UK.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron