Xboxlife forum

Ny controller

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Ny controller

Indlægaf Phimosis » 22. jul 2012 07:29

Tja står her med 3 ret så brugte controller, som så småt begynder at have en del fejl.

Og ved ikke helt om jeg tør sprigne ud i det mus/keyboard noget der, efter som jeg kan se det bliver pisse dyrt, og som alle siger så får man ikke din pc føgelse tilbage....

Men i stedet for bare at købe en ny alm xbox controller, så tænkte jeg om man burde gøre det lidt bedre....

Har så opdaget det er lidt af en jungel, for der er jo en del at vælge imellem, og på deres hjemmeside siger de jo alle de er det bedste valgt når det kommer til en del punkter.

Men der er de der Razer Onza, og så dem som en del af jer snakker om, slå ikke for hårdt ned, hvis det er stavet forkert, men en surf controller, plus de der evilcontrollers eller dem de laver....

Hvis man hurtig sammenligner dem alle, er de så mere præcise end de alm. controllers ? er ved at gå amok nogle gange når jeg ligger og spiller sniper, og så rykke 2-3 milimeter til siden, og så hopper den 6, og når man så har rykket rundt der et par sekunder, så flytter målet sig.... ved ikke om der er nogen der kender til problemet, men det var faktisk derfor det med mus og keyboard kom på tale i starten....

Go' søndag derude.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Ny controller

Indlægaf Prozel » 22. jul 2012 09:06

Du kan også vælge en billigere løsning.

http://www.ebay.co.uk/itm/230825054617? ... 521wt_1139
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Ny controller

Indlægaf MollDenn » 22. jul 2012 09:48

Jeg kan kun anbefale Razor Onza controlleren!

ligger rigtig godt i hånden, har lidt højere sticks end org. controlleren. også er den super responsiv!
evt. læs morten's anmeldelse om controlleren

http://www.xboxlife.dk/artikler/41/razer-onza-tournament-edition.html
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Ny controller

Indlægaf Major Oblivious » 22. jul 2012 10:03

Scuf Controller er super super god - men de har et svagt punkt og det er de to back triggers, som udsættes for en del pres, og kan have tendens til at brække. Begge mine brækkede, og det ville koste i nærheden af 400 kr at få dem fixet (det meste udgjorde fragt) så jeg limede dem på med Epoxy og nu virker den fantastisk igen.

Onza Controlleren har jeg også haft og den er bæ efter min mening. Triggerne er for lange og de to ekstra knapper man har sidder lige over RB og LB, så det er rigtigt nemt at ramme forkert, og kaste en granat/flash i stedet for "x"
Derudover har den også en tendens til at gå i stykker. Min stoppede med at virke efter 4 måneder, og en kammerat endte med at købe 2 som også begge gik i stykker.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Ny controller

Indlægaf Phimosis » 22. jul 2012 11:40

Oki synes da ikke det er pisse fedt hvis de går sådan i stykker.....
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Ny controller

Indlægaf RZ82 » 19. okt 2012 14:40

Major Oblivious skrev:Scuf Controller er super super god - men de har et svagt punkt og det er de to back triggers, som udsættes for en del pres, og kan have tendens til at brække. Begge mine brækkede, og det ville koste i nærheden af 400 kr at få dem fixet (det meste udgjorde fragt) så jeg limede dem på med Epoxy og nu virker den fantastisk igen.

Onza Controlleren har jeg også haft og den er bæ efter min mening. Triggerne er for lange og de to ekstra knapper man har sidder lige over RB og LB, så det er rigtigt nemt at ramme forkert, og kaste en granat/flash i stedet for "x"
Derudover har den også en tendens til at gå i stykker. Min stoppede med at virke efter 4 måneder, og en kammerat endte med at købe 2 som også begge gik i stykker.


Hey dette problem med at back paddles brækker af på Scuf kontrollerne skulle meget gerne være fikset, da de har forbedret dette materiale, jeg har set hundredvis af reviews(youtube) og læst mange indlæg på diverse forums og der er ingen som har nævnt dette problem med de nyeste modeller!

Jeg skal selv helt sikkert prøve Scuf for en anden fordel er at de bruger de originale Xbox kontrollers og derved ikke er en 3 parts kontroller samt de er godkendt af de store turneringer og mange pro gamere. Så de går ikke under kategorien 3 parts/snyde kontrollers...
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Ny controller

Indlægaf RZ82 » 19. okt 2012 14:55

Phimosis skrev:Oki synes da ikke det er pisse fedt hvis de går sådan i stykker.....


Jeg ville helt sikkert gå efter og prøve Scuf kontrollerne hvis det var mig selv end at købe en af de andre slags kontrollers.

Jeg skal helt sikkert have en Scuf så snart det bliver muligt for mig!

Her er et link til en anden tråd med masser af god info og billeder viewtopic.php?f=1&t=80635&hilit=Scuf+review
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Ny controller

Indlægaf Phimosis » 19. okt 2012 18:54

Fandt en anden løstning end en ny kontroller :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Ny controller

Indlægaf Major Oblivious » 19. okt 2012 23:16

RZ82 skrev:
Major Oblivious skrev:Scuf Controller er super super god - men de har et svagt punkt og det er de to back triggers, som udsættes for en del pres, og kan have tendens til at brække. Begge mine brækkede, og det ville koste i nærheden af 400 kr at få dem fixet (det meste udgjorde fragt) så jeg limede dem på med Epoxy og nu virker den fantastisk igen.

Onza Controlleren har jeg også haft og den er bæ efter min mening. Triggerne er for lange og de to ekstra knapper man har sidder lige over RB og LB, så det er rigtigt nemt at ramme forkert, og kaste en granat/flash i stedet for "x"
Derudover har den også en tendens til at gå i stykker. Min stoppede med at virke efter 4 måneder, og en kammerat endte med at købe 2 som også begge gik i stykker.


Hey dette problem med at back paddles brækker af på Scuf kontrollerne skulle meget gerne være fikset, da de har forbedret dette materiale, jeg har set hundredvis af reviews(youtube) og læst mange indlæg på diverse forums og der er ingen som har nævnt dette problem med de nyeste modeller!

Jeg skal selv helt sikkert prøve Scuf for en anden fordel er at de bruger de originale Xbox kontrollers og derved ikke er en 3 parts kontroller samt de er godkendt af de store turneringer og mange pro gamere. Så de går ikke under kategorien 3 parts/snyde kontrollers...


Købte selv en ny Scuff-controller og forærede epoxy-modellen til min lillebror, og min nye her har ikke vist nogle tegn på svagheder i plastikken.
Tror jeg har haft den i 2-3 måneder nu.
Den anden virker også fint - inklusiv backpaddles - så synes det er investeringen værd
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Ny controller

Indlægaf RZ82 » 20. okt 2012 15:16

Major Oblivious skrev:
RZ82 skrev:
Major Oblivious skrev:Scuf Controller er super super god - men de har et svagt punkt og det er de to back triggers, som udsættes for en del pres, og kan have tendens til at brække. Begge mine brækkede, og det ville koste i nærheden af 400 kr at få dem fixet (det meste udgjorde fragt) så jeg limede dem på med Epoxy og nu virker den fantastisk igen.

Onza Controlleren har jeg også haft og den er bæ efter min mening. Triggerne er for lange og de to ekstra knapper man har sidder lige over RB og LB, så det er rigtigt nemt at ramme forkert, og kaste en granat/flash i stedet for "x"
Derudover har den også en tendens til at gå i stykker. Min stoppede med at virke efter 4 måneder, og en kammerat endte med at købe 2 som også begge gik i stykker.


Hey dette problem med at back paddles brækker af på Scuf kontrollerne skulle meget gerne være fikset, da de har forbedret dette materiale, jeg har set hundredvis af reviews(youtube) og læst mange indlæg på diverse forums og der er ingen som har nævnt dette problem med de nyeste modeller!

Jeg skal selv helt sikkert prøve Scuf for en anden fordel er at de bruger de originale Xbox kontrollers og derved ikke er en 3 parts kontroller samt de er godkendt af de store turneringer og mange pro gamere. Så de går ikke under kategorien 3 parts/snyde kontrollers...


Købte selv en ny Scuff-controller og forærede epoxy-modellen til min lillebror, og min nye her har ikke vist nogle tegn på svagheder i plastikken.
Tror jeg har haft den i 2-3 måneder nu.
Den anden virker også fint - inklusiv backpaddles - så synes det er investeringen værd


Super jamen så lyder det da til at de helt sikkert har fået et bedre/mere holdbart materiale :-)
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Ny controller

Indlægaf ELScrappy » 27. nov 2012 19:50

Nå hvad siger folket så er den Scuf Controller pengene vær?

hvad tager de i fragt fra Scuf? for synes ikke ugx har den jeg helst vil have. (SCUF FPS Competition)

mvh.
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron