Xboxlife forum

Kinect fra USA

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Kinect fra USA

Indlægaf Mysticurse » 15. dec 2011 00:29

Hey alle.

Det er noget med at spil fra USA ikk kan spilles på en dansk boks ikk? Men hvad med en kinect sensor fra USA, kan jeg bruge den til min maskine her hjemme?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Kinect fra USA

Indlægaf TerrificFalcon » 15. dec 2011 00:51

Alt udstyr du køber i USA (controllere, for eksempel) burde meget gerne virke herhjemme, ja - det er dog en lidt anden sag med Kinect, da den jo skal bruge en ekstern strømforsyning hvis du har den koblet til en gammel Xbox 360, i stedet for en slim model. Ud over problemet med strømforsyningen (hvis du skal bruge sådan en), så kan jeg ikke se hvorfor en amerikansk Kinect ikke skulle virke herhjemme.

Amerikanske spil virker dog (for det meste) ikke på en dansk Xbox. Der er visse undtagelser med regionsfrie spil, som kan spilles herhjemme - men generelt set, så er svaret nej.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Kinect fra USA

Indlægaf Mysticurse » 15. dec 2011 01:02

Okay, super. Så vil jeg da kigge på en der over (og en US->DK omformer) Tak for dit svar;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Kinect fra USA

Indlægaf 123-tjek » 31. dec 2011 00:48

Nu bryder jeg lige ind i tråden :)

Jeg har ikke en xbox, men tænker at købe en her til januar. Vil det så sige, at man kan købe kinect i usa og så hvis jeg køber en xbox 4gb i Bilka, Elgiganten whatever.. Såå vil jeg ikke skulle bruge omformer?
123-tjek
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Kinect fra USA

Indlægaf Lowlandet » 31. dec 2011 00:51

123-tjek skrev:Nu bryder jeg lige ind i tråden :)

Jeg har ikke en xbox, men tænker at købe en her til januar. Vil det så sige, at man kan købe kinect i usa og så hvis jeg køber en xbox 4gb i Bilka, Elgiganten whatever.. Såå vil jeg ikke skulle bruge omformer?


Præcis, men Slim modellen kan du bare bruger USB 3.0 stikker bagi ;)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Kinect fra USA

Indlægaf Mysticurse » 2. jan 2012 10:19

Jeg er nu kommet hjem fra USA, og kan fortælle at lige meget hvad nogen andre måtte sige, så virker en Kinect fra USA 100% på din maskine her hjemme;) (Og det var et godt køb:-p) Og der behøves ikke nogen 230->110 volt omformer, da strømforsyningen er lavet til begge dele. Så der skal bare købes et omformer stik til;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Kinect fra USA

Indlægaf CvKM » 2. jan 2012 11:06

Hvad gav du så for den? :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Kinect fra USA

Indlægaf Mysticurse » 2. jan 2012 11:22

Jeg gav 99$, så ca 550-600 Kr inkl 3 spil (Kinect Adv Self., Fruit Nija og Gunstringer;-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Kinect fra USA

Indlægaf Gumme82 » 2. jan 2012 14:42

Hvilken side har du købt den fra? :) Er jo billigt :D
Billede
Gumme82
Niveau 4
 
Indlæg: 437


Re: Kinect fra USA

Indlægaf Gumme82 » 2. jan 2012 14:42

Hvilken side har du købt den fra? :) Er jo billigt :D
Billede
Gumme82
Niveau 4
 
Indlæg: 437


Re: Kinect fra USA

Indlægaf Gumme82 » 2. jan 2012 14:43

Ahhh nm...Du var jo i USA :)
Billede
Gumme82
Niveau 4
 
Indlæg: 437


Re: Kinect fra USA

Indlægaf Mysticurse » 2. jan 2012 21:42

He he, "desværre" ja..- Så kan ikke lige hjælpe dig med;-p
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Kinect fra USA

Indlægaf cookiehmunster » 8. jan 2012 23:39

Nu plejer jeg at bestille mine varer gennem VIAdress når jeg shopper fra amerikanske hjemmesider, og har ikke haft problemer med told gennem dem, da de bliver sendt fra min "egen" adresse i USA. Konceptet er fedt og gratis.
cookiehmunster
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Kinect fra USA

Indlægaf Erroneus » 9. jan 2012 10:05

Lowlandet skrev:Præcis, men Slim modellen kan du bare bruger USB 3.0 stikker bagi ;)


Det er så ikke et USB3 stik, men et stik specielt lavet til Kinect. Bare så folk ikke tror de kan sætte USB3 enheder og få fuld speed til deres Xbox 360.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron