Xboxlife forum

Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf vindingvp » 9. apr 2013 22:42

DangerSniper DK skrev:
vindingvp skrev:
DangerSniper DK skrev:Håber mod controllers som Scuf ikke bliver muligt med den nye Xbox.


Hvorfor har du så ondt i røven over det? - Så det betyder du ikke kan lide at man kan købe et tastatur og mus til pc med flere knapper? - Dude Scuf gør det mere lige iforhold til Pc...


Så spil PC i stedet? "Gør det mere lige" Mhh nej mener ikke at have flere knapper på sin Controller gør det mere lige når alle andre har standard controller. Jeg mener ikke at vi på xbox spiller med folk på Computer.
De har ændret på Controlleren og gjordt den venlig for brugere som ikke er så god til at bruge xbox Controlleren. Derfor er den jo Modded.
Så hvad mener du? Du bliver helt gal.

Tror Microsoft og Sony er smarte og stopper modded controllere. Det håber jeg.


Jeg bliver ikke gal. Tror jeg du mere gør- Har jo set hvad der står/stod på din xbox profil førhen omkring Scufs... PC spillere siger hele tiden de er meget bedre end Konsol spillere - Why? Fordi de har de rigtige tools til det og det havde vi ikke før f.esk. scuf kom frem... Vi snakker om en hoppe knap osv der er flyttet rundt, ikke RapidFire osv... - Gjort den venlig for dem som ikke er gode til at bruge xbox controller - Wtf snakker du om? - Scuf lavede blandt andet controlleren så folk der spillede clow ikke behøvede at gøre det mere = ingen flere håndskader...
Det lyder som om du er pissed fordi du ikke kan tåle att ting ikke står stille, men faktisk bevæger klokken sig makker og verden er i udvikling om du kan li det eller ej. =D>
Billede
vindingvp
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf DangerSniper DK » 10. apr 2013 06:46

Så fordi folk på PC har Tastatur og Keyboard, så skal folk købe moddede Controllere? Det er det du siger...
"Min Xbox Profil" : Mhhh Creepy har aldrig været venner med dig..
Har intet problem med Scuf lige nu. Men det jeg siger er at jeg tror de vil gøre det umuligt at modde/snyde.

Hør her det er hvis dig der har ondt i røven. Det ser ud som om der er en der ikke kan spille FPS uden Scuf lol.
Personligt har jeg spillet Claw på Original Xbox og Xbox 360 og jeg kan kun anbefale det. Jeg kan se hvis folk har Scuf Aka Handicap Controller.

Det er ikke kun en A Knap de har "pillet ved".

* No deadturn - De har pillet ved Thumbsticks.
* Triggerstops - Skyde hurtigere med FAL.
* 2 Paddles
* ( Scuf Grip )
* ( No Vibration )
* ( LED Lys )
Osv..

Hvis det ikke er en Modded Controller? Ja, så ved jeg ikke hahah.
Okay, lad os alle bruge keyboard og mus fordi de har på pc!!!!

Billede
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf Major Oblivious » 10. apr 2013 07:17

Jeg er ikke en prut bedre fordi jeg købte en Scuf-controller. Bevares der er to paddles bagpå, men jeg vil vove at påstå, hvis man skal udnytte fordelene, så kan man alligevel slå de fleste med en almindelig controller.
Det vil sige at i realiteten er det en promille som rent faktisk får en fordel - men du vil givetvis være uenig med mig.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf SocomGriseNN » 10. apr 2013 07:46

Så vidt jeg ved var det muligt at bruge scuf controllere til COD turneringen i weekenden og den var bl.a. sponsoreret af xbox, så tvivler lidt på de ser det som snyd, og tror bestemt også scuf fortsætter med at lave controllere til næste generation.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf DangerSniper DK » 10. apr 2013 07:55

Ja det er sandt. Men den første Cod Championship var Scuf ikke tilladt der kom nogle klager! Det er sikkert derfor de var tilladte i år fordi der er mange spillere som ikke kan spille standard.
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf DRoxx » 10. apr 2013 12:39

Mit tastatur er modded jeg har sat led i det og ændret på knapperne så de reagere hurtigere. må jeg så heller ikke spille BF3 med det.. og hvem skulle stoppe mig??? Scuf er her for at blive og jeg har både spillet med scuf og claw. og jeg fortrækker scuf, men det er mest af alt fordi jeg har en skade i mit led på fingeren og derme kan jeg ikke claw mere..
Billede
DRoxx
Niveau 1
 
Indlæg: 55
By: Haderslev


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf vindingvp » 10. apr 2013 14:05

DangerSniper DK skrev:Så fordi folk på PC har Tastatur og Keyboard, så skal folk købe moddede Controllere? Det er det du siger...
"Min Xbox Profil" : Mhhh Creepy har aldrig været venner med dig..
Har intet problem med Scuf lige nu. Men det jeg siger er at jeg tror de vil gøre det umuligt at modde/snyde.

Hør her det er hvis dig der har ondt i røven. Det ser ud som om der er en der ikke kan spille FPS uden Scuf lol.
Personligt har jeg spillet Claw på Original Xbox og Xbox 360 og jeg kan kun anbefale det. Jeg kan se hvis folk har Scuf Aka Handicap Controller.

Det er ikke kun en A Knap de har "pillet ved".

* No deadturn - De har pillet ved Thumbsticks.
* Triggerstops - Skyde hurtigere med FAL.
* 2 Paddles
* ( Scuf Grip )
* ( No Vibration )
* ( LED Lys )
Osv..

Hvis det ikke er en Modded Controller? Ja, så ved jeg ikke hahah.
Okay, lad os alle bruge keyboard og mus fordi de har på pc!!!!

Billede


Ahh come on... Vi har aldrig været venner? Nej lige præcis for du brugte alt tiden efter en match på at svine mig og mit hold til, du ynkelig... - LED lys og Scuf Grip - WOW hold nu op... Det er jo også noget du må hade? Det gør jo ingen forskel ingame, udover hvordan han holder på controlleren + LED lys som du jo ikke ser? - No vibration? Det kan du slå fra i settings... Xbox siger selv GO for Scuf - Selv i weekenden ved COD XP/Championsship måtte scuf bruges og det var hostet by; MS og Activison...
Billede
vindingvp
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf Zeet » 10. apr 2013 15:13

Hvorfor er en review tråd blevet gjort til skænderi om, om en Scuf controller er en modded controller eller ej? Personligt vil jeg ikke sige Scuf er en modded, da der ikke er tilføjet knapper, som ændre spillet enormt. Der er stor forskel på at skyde med fx. Five Seven fra Black Ops 2 med en Scuf controller med trigger stop, og så en controller, hvor du bare holder din trigger inde, og så har du tømt dit clip på 0.5
Zeet
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf GaX » 10. apr 2013 17:03

Jeg har da også lige bestilt en Scuf Controller. Efter man har set så meget CoDXP bliver man næsten nødt til det.. ;)
Billede
GaX
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Sønderborg


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf carlmlr » 10. apr 2013 17:48

DangerSniper DK skrev:Så fordi folk på PC har Tastatur og Keyboard, så skal folk købe moddede Controllere? Det er det du siger...
"Min Xbox Profil" : Mhhh Creepy har aldrig været venner med dig..
Har intet problem med Scuf lige nu. Men det jeg siger er at jeg tror de vil gøre det umuligt at modde/snyde.

Hør her det er hvis dig der har ondt i røven. Det ser ud som om der er en der ikke kan spille FPS uden Scuf lol.
Personligt har jeg spillet Claw på Original Xbox og Xbox 360 og jeg kan kun anbefale det. Jeg kan se hvis folk har Scuf Aka Handicap Controller.

Det er ikke kun en A Knap de har "pillet ved".

* No deadturn - De har pillet ved Thumbsticks.
* Triggerstops - Skyde hurtigere med FAL.
* 2 Paddles
* ( Scuf Grip )
* ( No Vibration )
* ( LED Lys )
Osv..

Hvis det ikke er en Modded Controller? Ja, så ved jeg ikke hahah.
Okay, lad os alle bruge keyboard og mus fordi de har på pc!!!!

Billede

Du aner jo ikke hvad du taler om, Scuf controlleren gør ikke nogen handlinger for dig, i modsætning til f.eks. rf controllere eller macro controllere.
Det eneste som gør en forskel er paddles, men det er ikke det helt store, jeg kan uden problemer spille med en normal controller.
At kunne trykke hurtigere er ikke det bedste i Black Ops 2, fordi alle semiauto våben har en firecap, som let kan opnås uden triggerstops.
Så stop med at whine, og køb dig en scuf :wink:
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf Michelve » 10. apr 2013 19:38

Vil gerne købe en men penge pung er tom. Og så kommer snart den nye xbox...men en lille bitte hjælp kan jeg sikker bruge fordi jeg er så ringe til skydespil. Men jeg elsker dem...
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Scuf Controller ™ Mini-Review/Nyttigt info

Indlægaf jepbuix » 26. maj 2013 19:25

Blot en kort kommentar.

SCUF controllere er ikke moddede. Til sammenligning vil det være at sige det var snyd at nogle bruger surround headsets.

Om man så kan få en fordel, afhænger jo af om man kan vænne sig til at udnytte de muligheder som den gør tilgængelig for brugeren. Men grundlæggende er man nødt til at have godt hånd/øje koordination, hurtig reaktion og godt syn og hørelse :D

Afsluttende så er det som med alt andet at pris følger kvalitet
jepbuix
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 31 gæster

cron