Xboxlife forum

Det nye Dashboard.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf alexander 1991 » 11. dec 2011 18:17

lækkert dashboard... og har endda fået en del af de amerikanske apps (med en ekstra US-account) og nogen af den virker endda u. en amerikansk VPN.. :)
synes dog at adds for gold-members er totalt hul i hovedet...
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Psymatiq » 11. dec 2011 21:49

ja at se touretteguy en en konstant playlist af alle hans videoer på et 43" tv på youtube appet er alt for nice. Har kun været ude for en reklame indtil videre.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Slimjay DK » 13. dec 2011 08:25

Ifølge Redmondpie skulle Youtube app'en være tilgængelig nu .. Men om det kun gælder US ved jeg ikke : http://www.redmondpie.com/youtube-app-f ... xbox-live/

**EDIT kan læse mig til at det kun er for BETA testere 8)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Psymatiq » 13. dec 2011 18:31

yup også noget radio halløj app der fungere helt fint på en eu box ;)
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Mogwai » 14. dec 2011 14:25

Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor det kun er de 4 sidste spil som kommer på gamercardet, f.eks her på Xboxlife? Synes der plejer at være 5 :P

Den sidste boks er bare tom...
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf TerrificFalcon » 14. dec 2011 15:20

Det er fordi at Apps ikke bliver vist korrekt på gamercards herinde - du har brugt Zune, dermed får du en tom firkant i stedet.
Psymatiq har i skrivende stund sidst spillet Rock Band 3 og så brugt YouTube, Muzu.tv, Syfy og IHeartRadio - dermed får han Rock Band 3 og så 4 tomme firkanter. De tomme firkanter bliver dog, uanset hvad, tilføjet i slutningen af ens gamertag - dvs. hvis rækkefølgende på Xbox.com er Muzu.tv, Rock Band 3, Blur, Youtube og så Battlefield 3, så bliver rækkefølgen herinde Rock Band 3, Blur, Battlefield 3 og to tomme felter.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Mogwai » 14. dec 2011 16:11

TerrificFalcon skrev:Det er fordi at Apps ikke bliver vist korrekt på gamercards herinde - du har brugt Zune, dermed får du en tom firkant i stedet.
Psymatiq har i skrivende stund sidst spillet Rock Band 3 og så brugt YouTube, Muzu.tv, Syfy og IHeartRadio - dermed får han Rock Band 3 og så 4 tomme firkanter. De tomme firkanter bliver dog, uanset hvad, tilføjet i slutningen af ens gamertag - dvs. hvis rækkefølgende på Xbox.com er Muzu.tv, Rock Band 3, Blur, Youtube og så Battlefield 3, så bliver rækkefølgen herinde Rock Band 3, Blur, Battlefield 3 og to tomme felter.

Ja, det ser ikke ud til at virke helt optimalt. Nu har jeg sat SR3 i maskinen som ikke et de 5 seneste spil. Derved burde den jo skubbe den tomme brik væk. Men den er der stadig :o
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf TerrificFalcon » 14. dec 2011 16:50

Nej, den burde stadigvæk være der. Før var Zune dit sidst spillede spil nr. 4, nu er det nummer 5 - som sagt bliver den tomme firkant placeret til sidst uanset hvor App'en er placeret, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Rechain » 27. dec 2011 18:00

Er det kun mig som oplever at drevet stadig er i fuld sving selvom jeg har installeret spillene :shock:
Det er begyndt at gå mig på nerverne! For så er det jo nytteløst at installere dem -.-

Lagde mærke til det ved Gears 3 igår og nu Skyrim :-/

EDIT
Okay, nu blev den stille...weird...men godt!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Major Oblivious » 27. dec 2011 18:17

Rechain skrev:Er det kun mig som oplever at drevet stadig er i fuld sving selvom jeg har installeret spillene :shock:
Det er begyndt at gå mig på nerverne! For så er det jo nytteløst at installere dem -.-

Lagde mærke til det ved Gears 3 igår og nu Skyrim :-/

EDIT
Okay, nu blev den stille...weird...men godt!

/Rechain


Det er vist en kombination af det nye diskformat som MS har taget i brug, og en udvidet kopibeskyttelse.
Det lader til at alle spil efter november laver dette nummer, men den stopper rigtig nok efter nogle minutter og vil ikke spinde op igen i den tid du er i spillet.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf spif2001 » 27. dec 2011 18:54

Mit problem er mere, at boxen tager 5-10 minutter om at slukke helt, når jeg slukker den. Lidt ligesom man har sat den til at downloade noget i standby tilstand. Ved ikke om det har noget at gøre med, at jeg gemmer mine Skyrim saves i skyen, men det er pisse irriterende og burde ikke tage så lang tid lige meget hvad det skyldes...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Rechain » 27. dec 2011 23:21

Det er fordi den ordner de sidst ting inden den slukker. Det står også i indstillingerne under Cloud systemet.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf spif2001 » 27. dec 2011 23:24

Rechain skrev:Det er fordi den ordner de sidst ting inden den slukker. Det står også i indstillingerne under Cloud systemet.

/Rechain

Jamen hvad ordner den? hvis man saver på HDD, så slukker den når man slukker.

Bruger man cloud, ser det ud som om man gemmer mere eller mindre instant, når man gemmer inde i et spil. Det kan da ikke passe, at den skal bruge 5 - 10 minutter på at gemme et par saves!?

Jeg skal i hvert fald have alt clouding slået fra, for det er ikke brugbart i den nuværende konfiguration.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Agrolyte » 2. jan 2012 22:12

Er der nogen der ved hvordan man skifter theme / tema ? Jeg kan seriøst ikke finde funktionen nogen steder :D
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Rechain » 2. jan 2012 22:32

Er allerede skrevet i tråden (sidste side) men okay...

"Tryk på din avatar og vælg Change Theme nederst"

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron