Xboxlife forum

Er dit gamertag "hacket"?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf ilhan50 » 17. jan 2012 02:17

Er ikke blevet hacket men,hvis man spærre sin visa dankort så kan de ikke hæve noget fra den vel?
Og har ingen MS point liggende...
Kan se at min kort oplysninger står i min profil,men den kort er blevet spærret...
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf CvKM » 17. jan 2012 02:28

Nej, det kan de ikke. Men husk så lige på at har du Automatisk fornyelse så spærrer MS din konto indtil de får betaling. Desuden kan du jo heller ikke foretage køb nede i byen med dit kort.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf ilhan50 » 17. jan 2012 09:46

CvKM skrev:Nej, det kan de ikke. Men husk så lige på at har du Automatisk fornyelse så spærrer MS din konto indtil de får betaling. Desuden kan du jo heller ikke foretage køb nede i byen med dit kort.


Automatisk fornyelse er fjernet :)
Og har ingen MS point til gode da jeg slår dem ind på boxen når jeg skal bruge dem.
Og ja der er bestilt et nyt kort :) :mrgreen:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Madskimo » 17. jan 2012 11:08

Så fik jeg min account tilbage igår :) Må give MS at det er meget hurtigt - under en uge
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf susperia » 17. jan 2012 11:13

Madskimo skrev:Så fik jeg min account tilbage igår :) Må give MS at det er meget hurtigt - under en uge


Har du også fået et midlertidigt live id?

Jeg snakkede med MS igår, og de kunne ikke gøre så meget ved at min mail nu er knyttet til et helt andet gamertag som jeg ikke kender til.
De sagde jeg kunne prøve at lave en hotmail, og så bytte ud i det ukendte gamertag, men det siger den så jeg ikke kan de næste 30 dage.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Madskimo » 17. jan 2012 11:16

Nej... Alt er som inden jeg blev hacket, bortset fra jeg har 2 achievements i Fifa 12 nu. Mail er ikke ændret eller noget
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf susperia » 17. jan 2012 11:25

Forstår sgu ikke de har gjort det ved mig, de har givet mig et live id, med det sags nummer den havde.
Men det da dejligt at i andre har fået det til at køre så nemt, og hurtigt.

Jeg har også 2 latterlige achievements i Fifa 12 nu.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf spif2001 » 17. jan 2012 11:28

susperia skrev:Forstår sgu ikke de har gjort det ved mig, de har givet mig et live id, med det sags nummer den havde.
Men det da dejligt at i andre har fået det til at køre så nemt, og hurtigt.

Jeg har også 2 latterlige achievements i Fifa 12 nu.

Jeg fik samme behandling som dig, og har nu et Live id med en sindssyg mailadresse, men det er jo fint nok. Ikke en mail adresse jeg bruger andre steder, og umulig at gætte.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf susperia » 17. jan 2012 11:34

Mente nok jeg havde læst om en mere, og det var nok i din blog så.

Men jeg vil gerne have min mail, så det passer med min messenger igen.
Jeg kan selvfølgelig godt følge dig der, så måske jeg også bare skulle lade den være.

Men det der nok irritere mig mest, er at min mail er knyttet til et gamertag jeg slet ikke kender.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf YaYo » 17. jan 2012 12:57

Fik os min profil tilbage igår, så nu kan jeg spille Gears idag :P

Så nu skal jeg bare kontakt EA, for og høre om jeg kan få mine ting tilbage i Fifa.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf skovbo » 17. jan 2012 13:17

YaYo skrev:Fik os min profil tilbage igår, så nu kan jeg spille Gears idag :P

Så nu skal jeg bare kontakt EA, for og høre om jeg kan få mine ting tilbage i Fifa.



Hvis du snakker om spillere og coins i FUT så er det desværre usandsynligt. Jeg har en kammerat der blev hacket i FIFA 11, og han fik efter 3 uger blot at vide, at han kunne få 15 % rabat EAs PC spil, ja PC spil!
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf YaYo » 17. jan 2012 13:22

Ja det er det, men MS sagde bare jeg skulle ringe til dem, for og få det tilbage.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Jakabov » 24. jan 2012 20:11

Nogen der har en ide til hvordan man får sit rigtige gamertag igen? Har endelig fået løst mit bredbåndsproblem og ville på igen. MIt konto er genåbnet men når jeg går på xbox.com får jeg kun et midlertidigt gamertag frem, ikke mit oprindelige (Dchang). Gamertaget er på min harddisk men jeg kan ikke signe ind eller downloade det igen. Kan heller ikke skifte gamertag, får blot at vide at det er i brug.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Madskimo » 25. jan 2012 10:53

Jakabov skrev:Nogen der har en ide til hvordan man får sit rigtige gamertag igen? Har endelig fået løst mit bredbåndsproblem og ville på igen. MIt konto er genåbnet men når jeg går på xbox.com får jeg kun et midlertidigt gamertag frem, ikke mit oprindelige (Dchang). Gamertaget er på min harddisk men jeg kan ikke signe ind eller downloade det igen. Kan heller ikke skifte gamertag, får blot at vide at det er i brug.


Hvad siger MS support selv? Selvom de ikke er meget kompetente
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Jakabov » 25. jan 2012 11:16

Nevermind, mere eller mindre en fejl 40.

I deres virkelig lange mail indledes der med at de har lavet et midlertidigt Live-ID til mig så jeg kan genoprette mit gamertag. Det havde jeg bare ikke set... :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron