Xboxlife forum

Er dit gamertag "hacket"?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf DkSlayer » 20. sep 2011 17:15

Hey.

Min email OG min windows live account har været hacked siden i går.

En eller anden tumpe har været inde på min xbox account og købe 3 x 6000 points #-o

Hvad gør man i sådan et tilfælde ? nogen der har prøvet noget lign. ?

kan se de har hygget sig med 3 x Madden :evil:
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Hacked Account

Indlægaf TerrificFalcon » 20. sep 2011 17:20

Ring ind til supporten og sig det til dem, og sørg for at de sætter en blokering for køb af MSP/indhold på din account. Det er vidst et smart hop, til at starte med.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hacked Account

Indlægaf Spawnster » 20. sep 2011 17:29

Ja ring hurtigt til supporten og få dem til at frakoble dit dankortpaypal, jeg ved ikke hvor godt man er dækket ind hos MS hvis man bliver hacket eller om du skal have fat i din bank
Spawnster
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Hacked Account

Indlægaf charlie bumbum » 20. sep 2011 17:49

Nej hvor surt, betaler du over xbox eller internet??
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Hacked Account

Indlægaf DkSlayer » 20. sep 2011 18:05

Vedkommende har købt de 3 x 6000 points indenfor 2 minutter i går aftes og købt en eller anden "Legendary pack" ca. 25 gange til en pris af 560 points.

Har spærret begge mine kredit kort og fremover bliver der ikke koblet nogen kort sammen med min account.

2 af mine venner har set der blev spillet Madden NFL på min bruger igår aftes.. Ret fucked. Ringer til microsoft i morgen. De kan vel se der er sket et misbrug. Så må jeg se om de, eller banken dækker mit tab.

1620 kr og der er kun 120 points tilbage på min konto.. lol
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Hacked Account

Indlægaf Mircu » 20. sep 2011 18:11

DkSlayer skrev:Vedkommende har købt de 3 x 6000 points indenfor 2 minutter i går aftes og købt en eller anden "Legendary pack" ca. 25 gange til en pris af 560 points.

Har spærret begge mine kredit kort og fremover bliver der ikke koblet nogen kort sammen med min account.

2 af mine venner har set der blev spillet Madden NFL på min bruger igår aftes.. Ret fucked. Ringer til microsoft i morgen. De kan vel se der er sket et misbrug. Så må jeg se om de, eller banken dækker mit tab.

1620 kr og der er kun 120 points tilbage på min konto.. lol


Jeg prøvede det samme i sidste uge, ring til dem, de er mere end behjælpelige, ringede mandag, havde pengene tilbage onsdag, dog stadigvæk kontoen spærret, indtil at de finder ud af, præcis hvad der skete, da det åbenbart var boomet lidt der :)
Senest rettet af Mircu 20. sep 2011 18:16, rettet i alt 1 gang.
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Hacked Account

Indlægaf DkSlayer » 20. sep 2011 18:15

Mircu skrev:
DkSlayer skrev:Vedkommende har købt de 3 x 6000 points indenfor 2 minutter i går aftes og købt en eller anden "Legendary pack" ca. 25 gange til en pris af 560 points.

Har spærret begge mine kredit kort og fremover bliver der ikke koblet nogen kort sammen med min account.

2 af mine venner har set der blev spillet Madden NFL på min bruger igår aftes.. Ret fucked. Ringer til microsoft i morgen. De kan vel se der er sket et misbrug. Så må jeg se om de, eller banken dækker mit tab.

1620 kr og der er kun 120 points tilbage på min konto.. lol


Jeg prøvede det samme i sidste uge, ring til dem, de er mere end behjælpelig, ringede mandag, havde pengene tilbage onsdag, dog stadigvæk kontoen spærret, indtil at de finder ud af, præcis hvad der skete, da det åbenbart var boomet lidt der :)


Fedt at høre :) Altså at microsoft uden bøvl dækker tabet.. Tak for dit svar :)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Hacked Account

Indlægaf Jibla » 20. sep 2011 18:17

Har I verdens ringeste kodeord?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Hacked Account

Indlægaf DkSlayer » 20. sep 2011 18:18

Ja det havde jeg faktisk :/ hehe

men har lavet et nyt super password nu
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Hacked Account

Indlægaf Agrolyte » 20. sep 2011 18:20

CPR nummer er da det bedste password - ikk?

Er egentlig også lidt interesseret i at høre om i har haft en svær kode eller om i måske skulle have gjort jer lidt mere umage :D
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Hacked Account

Indlægaf DkSlayer » 20. sep 2011 18:26

Mit password var faktisk ret usandsynligt, og jeg brugte forskellige passwords til xbox live og email. Begge blev hacket samme dag. Jeg mistænker lidt en keylogger
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Hacked Account

Indlægaf Mircu » 20. sep 2011 18:30

For mig, var det lidt dumme ting, med at bruge samme brugernavne og kodeord på flere ting, som havde med gaming ting at gøre - Intet liggende på computeren, i hvert fald.. Heldigvis hurtigt fikset, og fået styr på nu :D Ikke en fejl der sker igen
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Hacked Account

Indlægaf Rotator » 20. sep 2011 18:32

Jibla skrev:Har I verdens ringeste kodeord?


Billede
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Hacked Account

Indlægaf Atticus » 20. sep 2011 20:25

Har også prøvet det samme, og Microsoft gutten jeg snakkede med var meget behjælpelig. Der gik en uge hvor min konto var suspenderet og så fik jeg mine penge refunderet. Du skal oplyse dem dit console-id, så de kan se hvad du har købt og hvad du ikke har købt fra din xbox, men det forklarer de dig nok også selv.
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: Hacked Account

Indlægaf Kyian » 21. sep 2011 08:14

Efterhånden har det været så meget oppe og vende at man skal have en god kode. Så er det bare kombinationen der skal laves. Så store og små, også bare fyr den der ud af, smid lidt tal i, og gerne et ! et eller andet sted. :D
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster