Xboxlife forum

Er dit gamertag "hacket"?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf CvKM » 10. jan 2012 16:39

Puha, tak. Så er jeg da en lille smule lettet. Det ville jo stadig være noget lort at de fik adgang til min konto og brugte mine resterende points (1510 points har jeg tilbage) og lavede kodeordet om til selve mailen og vil ikke sige jeg er ligeglad, det skal stoppes med det samme, men så længe det ikke går udover mit dankort og jeg skal til at ringe til banken og alt muligt pis, så er jeg lidt mere tryg. Jeg kan jo altid recover gamertag og lave min kode til min live-mail om.

Ang. kreditkort så må Jakabov's stadig have stået på enten www.xbox.com eller også på hans Xbox siden de har kunnet købe points med det.

Min Xbox-konto siger intet om betalingsmetoder, de er slettet begge steder - har to valgmuligheder, tilføj nyt eller lade være... Tror bare pænt jeg lader være.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf SONICDK » 11. jan 2012 07:42

egentlig utroligt at microsoft ikke har gjort noget mere ved det her ?

jeg mener at nogle kan mangle deres live profil i 3-4 uger er jo slet ikke holdbart ...
og at live kører som normalt gør det hele meget værre da flere og flere bliver hacket hver dag ....

hvor er vores sikkerhed og service ?
jeg mener sony blev hacket og der lukkede de det ned for at undgå at folk fik trukket penge osv ..
xbox live kører stadig og folk mister penge... vi betaler for satan for det her!!
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf susperia » 11. jan 2012 09:07

Så blev det også min tur til at miste mine points (4320) umiddelbart er der ikke trukket fra mit visa kort.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Jakabov » 11. jan 2012 09:11

CvKM, mit problem var at de havde glemt at fjerne det da jeg ringede ind et par måneder tidligere.

Har heller ikke besluttet mig for endnu om den kompensation jeg fik er nok, har egentlig fået lidt lyst til at køre "sagen" videre efter at have læst mere omkring andre i samme båd.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf IkkNico » 11. jan 2012 10:21

Er der egentlig nogen, der rent faktisk har spillet FIFA 12, der har været udsat for et hack?

Jeg har selv spillet FIFA 12 og er ind til videre ikke blevet ramt (ikke at man kan konkludere noget ud fra det)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf boblerne32 » 11. jan 2012 10:33

IkkNico skrev:Er der egentlig nogen, der rent faktisk har spillet FIFA 12, der har været udsat for et hack?

Jeg har selv spillet FIFA 12 og er ind til videre ikke blevet ramt (ikke at man kan konkludere noget ud fra det)


Det sad jeg faktisk også lige og tænkte på, efter at have læst en anden tråd med en der er blevet hacket, som ikke spiller Fifa. Har det ikke været kendetegnende for de hacks der er skrevet om herinde?

Jeg er heldigvis heller ikke ramt (endnu), og spiller gladeligt Fifa.
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Jakabov » 11. jan 2012 13:39

Jeg har ikke spillet Fifa 12 og har heller ikke en EA-account.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf spif2001 » 11. jan 2012 13:47

IkkNico skrev:Er der egentlig nogen, der rent faktisk har spillet FIFA 12, der har været udsat for et hack?

Et godt spørgsmål, der måske skulle stilles i Fifa 12 tråden?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf tue69 » 11. jan 2012 13:57

Der er mange på Ultimate Team-foraerne som klager over hacks, men det er dog ikke samme type som disse account-hackings.

På UT-foraerne er det hold der bliver overtaget, spillere der bliver solgt væk og in-game valuta der bliver overført. Har ikke hørt om FIFA spillere der er blevet hacket, men tror ikke der er nogen forskel.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Lancheis » 11. jan 2012 14:16

IkkNico skrev:Er der egentlig nogen, der rent faktisk har spillet FIFA 12, der har været udsat for et hack?


Det har jeg.
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf YaYo » 11. jan 2012 16:42

IkkNico skrev:Er der egentlig nogen, der rent faktisk har spillet FIFA 12, der har været udsat for et hack?

Jeg har selv spillet FIFA 12 og er ind til videre ikke blevet ramt (ikke at man kan konkludere noget ud fra det)


Jeg har ikke været online i noget tid, da jeg så kommer online idag finder jeg ud af at jeg er blevet hacket. Og jeg har spillet Fifa 12.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf CvKM » 11. jan 2012 19:32

Det er da utroligt hvor mange der bliver røvrendt for tiden. :?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Jericho » 11. jan 2012 19:42

synes også der er sket en negativ udvikling....
Billede
Jericho
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf Elgaard » 11. jan 2012 20:09

Der har i hvertfald været en pæn flok herinde fra det er gået ud over.
Microsoft burde midlertidigt lukke for at kunne købe de ting i FIFA indtil det hele er løst, og måske i det hele taget forbyde at der kan købes indhold der kan overføres til andre konti. - Det beder jo bare om at blive misbrugt.

Det er jo langt fra sikkert at det er Live der er kompromitteret, hvis "hackerne" får login/passwords udefra, så kan det være utroligt svært for Microsoft at komme det til livs på andre måder end at lukke af for det. Uanset hvad, så skal der gøres noget snart.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Er dit gamertag "hacket"?

Indlægaf spif2001 » 11. jan 2012 20:16

Kunne være vi skulle få ekstrabladet på banen. De vil sikkert gerne smide Microsoft på forsiden.

BREAKING NEWS: Først var det PSN. Nu er Xbox LIVE også hacket!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster

cron