Xboxlife forum

ny bruger?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

ny bruger?

Indlægaf fred7319 » 28. jul 2011 10:14

Hej, jeg kan ikke gå ind på min hotmail fordi der står den er lukket :(
så jeg tænkte på om jeg skulle lave en ny (altså en ny xbox bruger) fordi jeg ikke kan linke min xbox til fx xbox elite...
men jeg ville lige høre om det kunne betale sig og lave en helt ny, men jeg tror først jeg gør det omkring september da de fleste nye spil er ved at komme der. :D

men hvad syntes i?

fred7319
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: ny bruger?

Indlægaf the1998penguin » 28. jul 2011 21:49

læg dit gamertag over på et usb stick og ryk det over på eliten. men ellers så husk konsekvenserne.
the1998penguin
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: ny bruger?

Indlægaf Prozel » 28. jul 2011 23:17

jeg synes du skal lave en ny bruger så du er 1000% klar til elite da det bare skulle blive super kodylt..........
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: ny bruger?

Indlægaf The Emobasher » 28. jul 2011 23:21

Jeg synes du skal lave en ny mail den kunne måske hedde Fred7320@hotmail.com... men ihvertfald så bruge den, da den også giver mange point i byen når en pige spørger om hun må få din mail og den så er så vanvittig cool som den jeg foreslog! Så vil jeg mene du også skal skifte til din nye mail på Facebook, Twitter, Tumblr, IMVU etc.. og så er du ihvertfald klar mester
Peace Out
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Re: ny bruger?

Indlægaf fred7319 » 28. jul 2011 23:44

The Emobasher skrev:Jeg synes du skal lave en ny mail den kunne måske hedde Fred7320@hotmail.com... men ihvertfald så bruge den, da den også giver mange point i byen når en pige spørger om hun må få din mail og den så er så vanvittig cool som den jeg foreslog! Så vil jeg mene du også skal skifte til din nye mail på Facebook, Twitter, Tumblr, IMVU etc.. og så er du ihvertfald klar mester
Peace Out

haha ville jeg gøre ! :D
tak for tippet :D

Hail To The King Baby
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: ny bruger?

Indlægaf The Emobasher » 28. jul 2011 23:47

Selv tak
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron