Xboxlife forum

BFBC slow load

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

BFBC slow load

Indlægaf Garde92 » 6. apr 2011 14:57

Hey mit BFBC er begundt at loade mine Multiplayer maps meget langsomt, i starten tog det ingen tid men nu kan der gå op til 5 minutter, så ville lige høre om nogle af jer har haft samme problem ? og måske fundet en løsning


Mvh Garde
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: BFBC slow load

Indlægaf dannilursenD23 » 6. apr 2011 15:32

Jeg ville tro det har noget med din net udbyder af gør...
dannilursenD23
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Re: BFBC slow load

Indlægaf Garde92 » 6. apr 2011 15:46

Ja min hastighed er normal på min pc
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: BFBC slow load

Indlægaf Del Pede » 7. apr 2011 09:11

Garde92 skrev:Hey mit BFBC er begundt at loade mine Multiplayer maps meget langsomt, i starten tog det ingen tid men nu kan der gå op til 5 minutter, så ville lige høre om nogle af jer har haft samme problem ? og måske fundet en løsning


Mvh Garde


Det kan være pga load på statsserveren. Den skal skal synce med dine stats, inden du bliver smidt i et spil. Serverne har de sidste par dage, været lidt sporadiske, og det er ikke usædvanligt, at man bliver smidt af til tider
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: BFBC slow load

Indlægaf carillo8 » 7. apr 2011 09:23

Jeg har ikke oplevet noget af det du nævner. Lucky me. Men jeg har oplevet at Del Pede har været lidt sløv i det ;)
carillo8
 


Re: BFBC slow load

Indlægaf Qpyright » 7. apr 2011 09:25

Har heller intet problem her. Måske er det som Delpede beskriver, serverne der er sløve.
Billede
Qpyright
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: BFBC slow load

Indlægaf Garde92 » 7. apr 2011 16:52

okay håber de snart får det fixet så :b dælme træls at vente så lang tid være gang man skal ind i et map :b
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: BFBC slow load

Indlægaf centric dk » 7. apr 2011 17:16

Jeg har oplevet store problemer med blot at finde et spil. Hvis man endelig kommer ind, lagger det helt ekstremt! Andre gange (fx samme dag) er der slet ingen problemer og jeg kan kommer oftest hurtigere end andre ind i næste bane efter en runde er slut.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: BFBC slow load

Indlægaf Del Pede » 10. apr 2011 10:54

centric dk skrev:Jeg har oplevet store problemer med blot at finde et spil. Hvis man endelig kommer ind, lagger det helt ekstremt! Andre gange (fx samme dag) er der slet ingen problemer og jeg kan kommer oftest hurtigere end andre ind i næste bane efter en runde er slut.


Hvis du døjer usædvanligt meget med lag, så kan det være fordi du bliver sendt til en server uden for europa. Hvis du sætter din nationalitet i din EA profil, så vil du oftest blive smidt på en server tæt på dig
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: BFBC slow load

Indlægaf centric dk » 10. apr 2011 13:32

Del Pede skrev:Hvis du døjer usædvanligt meget med lag, så kan det være fordi du bliver sendt til en server uden for europa. Hvis du sætter din nationalitet i din EA profil, så vil du oftest blive smidt på en server tæt på dig

Ok. Kan du give et link til hvor jeg kan ændre det?
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: BFBC slow load

Indlægaf Del Pede » 10. apr 2011 18:48

centric dk skrev:
Del Pede skrev:Hvis du døjer usædvanligt meget med lag, så kan det være fordi du bliver sendt til en server uden for europa. Hvis du sætter din nationalitet i din EA profil, så vil du oftest blive smidt på en server tæt på dig

Ok. Kan du give et link til hvor jeg kan ændre det?


https://profile.ea.com
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: BFBC slow load

Indlægaf centric dk » 10. apr 2011 19:07

Tak. Den stod desværre allerede til Danmark, men nu er sprog også skiftet til Dansk. Så må jeg se om det hjælper. :D
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster

cron