Xboxlife forum

Xbox 360 controller (analoge sticks)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox 360 controller (analoge sticks)

Indlægaf Unique » 10. okt 2010 14:55

Fifa 11 udgivet, og det er bare ikke det samme på PC, så jeg har besluttet mig for at købe en konsol - PS3 vs Xbox 360, det store spørgsmål, men jeg har besluttet mig for en Xbox, da Bluray afspilleren i PS3'eren rager mig en høstblomst.

Da jeg ikke har den store refaring med konsoller generelt, har jeg læst en del på nettet, og testet lidt når jeg er gået forbi testmaskiner i fx Bilka - jeg synes dog at have lagt mærke til, at de analoge sticks på Xbox'en sætter sig lidt fast, altså bliver ved med at pege i en retning, selvom man slipper den. Jeg er klar over, at sådan nogle test-setups ikke ligefrem bliver behandlet, når mange mennesker dagligt lige kommer over og prøver lidt i et halvt minut, men hvad er jeres erfaringer med denne fejl? Er det noget generelt der "naturligt" vil komme efter mange timers brug, og er det evt let at gøre noget ved, hvis fejlen opstår?
Unique
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Xbox 360 controller (analoge sticks)

Indlægaf Cena » 10. okt 2010 14:58

Jeg har aldrig oplevet at mine controllere bliver så ilde tilredt som dem i butikkerne, selv efter utallige timers brug. Har en trådløs controller som jeg købte 2½ år siden og den er blevet brugt MEGET og standen på den er stadig langt bedre end dem i butikkerne :) Har ikke oplevet ovenstående på mine egne controllers :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox 360 controller (analoge sticks)

Indlægaf Giluc » 10. okt 2010 15:07

Jeg synes også det er vildt mærkeligt at butikkernes sticks kan være så ekstremt ringe. Jeg kan overhovedet ikke se, hvordan det kan lade sig gøre, ikke engang selvom der er masser af små børn der bare hiver og flår i dem. Jeg kender adskillige mennesker der har haft deres controllere siden release, og som stadig har dem i nær perfekt stand. Og vi snakker om folk der spiller rigtig rigtig meget. Selv spiller jeg ikke voldsomt meget, så ville ikke lige sige at jeg også selv havde perfekte controllere - for det har jeg skam :)

Så alt i alt: Det er ikke noget du skal være nærvøs for overhovedet, hvad der derimod er den ægte sag her er, hvordan pokker de bliver så ringe i butikkerne.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Xbox 360 controller (analoge sticks)

Indlægaf iDanish Soul » 10. okt 2010 15:13

Giluc skrev:Det er ikke noget du skal være nærvøs

Nervøs* - noob. :lol:
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Xbox 360 controller (analoge sticks)

Indlægaf Unique » 10. okt 2010 15:15

Det lyder positivt, tak for hurtig tilbagemelding :).. En anden grund til at jeg spørger er også, at jeg overvejer at købe konsollen brugt i Gamestop - så har jeg selvfølgelig stadig garanti osv, men jeg kan naturligvis ikke vide hvordan de er blevet behandlet af tidligere ejer - men mon ikke Gamestop også tjekker hvilket stand det er i, inden de sælger det videre :)

Igen, tak for tilbagemeldingen, jeg vil hoppe rundt og købe en i morgen :D
Unique
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Xbox 360 controller (analoge sticks)

Indlægaf Unique » 10. okt 2010 15:16

iDanish Soul skrev:
Giluc skrev:Det er ikke noget du skal være nærvøs

Nervøs* - noob. :lol:


Puha, der var jeg nær blevet vøs?

:roll:
Unique
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Xbox 360 controller (analoge sticks)

Indlægaf Giluc » 10. okt 2010 15:29

Damn jeg er en noob nu. Fuck mand, skyd mig lige hallo. Blogindlæg kommer senere.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Xbox 360 controller (analoge sticks)

Indlægaf iDanish Soul » 10. okt 2010 15:34

Fedt manner!
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Xbox 360 controller (analoge sticks)

Indlægaf tobias1690 » 10. okt 2010 16:04

yeah ! :D blog! :D xD


Har haft mit stick i 3 år eller noget, og det begynder først at have små kvaler nu, og jeg har været megan nørd :D så det burde være ok at købe brugt ;)
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron