Xboxlife forum

Hvordan er den så? (Slim)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Burnie.dk » 18. jul 2010 14:51

Chaui skrev:
Don Drift skrev:Videoen snyder, maskinen er virkelig ikke særligt larmende. Man er da også naiv at tro man kan få en kraftig spillemaskine der ikke siger en lyd...


Som sådan ikke. lyder ikke til du har en PS3 så ?


Den er ikke lydløs.
Jeg har en ps3 slim 250gb og den støjer betragteligt, når man har spillet en times tid på den.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Indlægaf ShumwayDK » 18. jul 2010 18:30

Bubbibubbi skrev:Da jeg installerede Crackdown 2 på harddisken, kunne jeg faktisk slet ikke høre den.


Støjen når disken spinner, kommer meget an på disken.
I går da jeg installerede Alan Wake på min, så larmede den, men på en mindre irriterende måde end min Elite.
Men da jeg i dag installerede Bad Company 2, så kunne jeg dårligt høre det. Faktisk var det kun da process baren for installationen begyndte at tælle op, at jeg lagde mærke til at diske spandt.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Indlægaf iDanish Soul » 18. jul 2010 19:05

Så meget har min xbox 360 slim aldrig larmet, ej heller har min gamle.
Jeg har faktisk ikke engang lagt mærke til støjen fra min nye xbox.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf Erroneus » 18. jul 2010 22:42

Hvordan man opfatter lyd er meget subjektivt, nogle hører ting let, andre hører intet. Nogle hører visse frekvensområder mere kraftigt. Jeg fandt den lyd der kom fra den "gamle" Xbox 360 elite's blæsere meget irretrende.

Men nu er der faktisk nogle der har målt på Xbox 360 S og PS3 Slim og de larmer faktisk fuldstændig ens i både idle og spil. Den store forskel er naturligvis i fra Xbox 360 Elite til Slimline modellen, hvor man vil opfatte Slimline modellen som dobbelt så stille som Elite modellen både under idle og under spil.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf maagaard90 » 18. jul 2010 22:53

ShumwayDK skrev:
Bubbibubbi skrev:Da jeg installerede Crackdown 2 på harddisken, kunne jeg faktisk slet ikke høre den.


Støjen når disken spinner, kommer meget an på disken.
I går da jeg installerede Alan Wake på min, så larmede den, men på en mindre irriterende måde end min Elite.
Men da jeg i dag installerede Bad Company 2, så kunne jeg dårligt høre det. Faktisk var det kun da process baren for installationen begyndte at tælle op, at jeg lagde mærke til at diske spandt.


Word! Den spinnede som en død mis, da jeg spillede i går aftes (altså totalt lydløst!)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf andeo1707 » 19. jul 2010 07:51

Hvad følger med i æsken når man har købt en Xbox 360 slimline? er der HDMI ?
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Indlægaf thetof91 » 19. jul 2010 07:54

andeo1707 skrev:Hvad følger med i æsken når man har købt en Xbox 360 slimline? er der HDMI ?

Nej der er ikke hdmi kabel med.. Der er kun et scart kabel med til at sætte den til tvet..
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Indlægaf andeo1707 » 19. jul 2010 08:16

thetof91 skrev:
andeo1707 skrev:Hvad følger med i æsken når man har købt en Xbox 360 slimline? er der HDMI ?

Nej der er ikke hdmi kabel med.. Der er kun et scart kabel med til at sætte den til tvet..


Takker. :)

Er der headset med til den ligesom de får i USA?
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Indlægaf Major Oblivious » 19. jul 2010 08:29

andeo1707 skrev:
thetof91 skrev:
andeo1707 skrev:Hvad følger med i æsken når man har købt en Xbox 360 slimline? er der HDMI ?

Nej der er ikke hdmi kabel med.. Der er kun et scart kabel med til at sætte den til tvet..


Takker. :)

Er der headset med til den ligesom de får i USA?

Der følger et sort headset med, ved dog ikke om det også er blevet forbedret lidt som controlleren
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf maagaard90 » 19. jul 2010 09:48

Don Drift skrev:Videoen snyder, maskinen er virkelig ikke særligt larmende. Man er da også naiv at tro man kan få en kraftig spillemaskine der ikke siger en lyd...


Damn it! Jeg hader når mine videoer snyder :(
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf frilund1337 » 19. jul 2010 13:24

jeg kan ihvertfald ikke høre noget når jeg sidder og gamer
frilund1337
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Jyllinge


Indlægaf Erroneus » 19. jul 2010 13:35

maagaard90 skrev:
Don Drift skrev:Videoen snyder, maskinen er virkelig ikke særligt larmende. Man er da også naiv at tro man kan få en kraftig spillemaskine der ikke siger en lyd...


Damn it! Jeg hader når mine videoer snyder :(


Det er jo ikke fordi din video snyder, det er folk som fatter hat. Man kan naturligvis ikke bruge sådan en video, til at bedømme hvor meget en slim vil larme i sin egen stue, da for mange faktorer spiller ind, som f.eks. hvad volume er videoen optaget ved, hvad volume bliver den afspillet ved.

Det man kan bruge det til, er som sammenligning imellem den gamle og den nye, så man kan få en ide om hvor meget mindre slimline modellen larmer.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf susperia » 19. jul 2010 13:43

maagaard90: Jeg tænker lidt på om du har din strømforsyning liggende tæt ved hvor du optager?

Da jeg fandt ud af den larmer mere end selve xboxen.
Jeg spurgte dig før i en anden tråd hvor du også linkede din video.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Indlægaf maagaard90 » 19. jul 2010 15:40

åh, ja. Den ligger lidt tættere på kameraet end selve xboxen. Undskyld, jeg ikke lige har svaret :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf [da9] » 20. jul 2010 09:09

Jeg oplever også at strømforsyningen larmer langt mere end selve boksen. er dette generelt for alle, eller hvordan larmer jeres box i forhold til strømforsyningen? :)

Desuden har jeg af en eller anden grund fået amerikansk stik med i pakken, så jeg benytter ledningen fra den gamle boks, selvfølgelig sat i den nye transformator. Er der nogen der ved om dette kan give problemer? Den passer, og en ledning er vel en ledning, så længe transformatoren er den samme :)
[da9]
Niveau 4
 
Indlæg: 338


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron