Xboxlife forum

Xbox død med e74 og trade-in bestilt, hvad nu?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox død med e74 og trade-in bestilt, hvad nu?

Indlægaf DK Boss » 8. jul 2010 23:11

Hej alle,

ja, det måtte jo ske - xboxen døde med e74 og samtidig står jeg i kø til et trade-in den 16/7. Boxen er dækket af de 3 års garanti for RROD og E74, men det kan jeg jo ikke bruge til meget, når tradein er lige om hjørnet.

Kan en fejlmeldt xbox indbyttes? Min tanke er, at fx Game jo vil få den repareret gratis hos Microsoft og hvis ikke, hvad gør man så (altså andet end at tude længe)? ;-)


mvh

Mark
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf Jakabov » 8. jul 2010 23:18

Så må du jo strække bestillingen et par dage, tvivler på at nogen som helst vil tage en defekt maskine ind, uanset om de får den lavet gratis eller ej. Få den sendt afsted, du har den med god vilje lige op til eller et par dage efter. Har selv lige haft en afsted, den var tilbage efter en uge.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf Major Oblivious » 8. jul 2010 23:19

Der står på deres tradein-reklame at alt skal være funktionsdygtigt, hvis det ikke er tilfældet, så tager de ikk imod den.. Så det er en svær situation, du kan prøve at ringe og forklare situationen, måske kan du få din preorder "udsat" - men det tvivler jeg nu lidt på er muligt.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf XboxGeek » 8. jul 2010 23:43

Lav "Håndklæde-tricket" før du aflevere den ind. På den måde ser det ud som om den er brugbar, men de får desværre en lille overraskelse. :twisted: (Ironisk ment). :lol:

I din situation ville jeg nok få den sendt afsted så hurtigt som muligt - der er trods alt en uge tilbage og du kan måske være heldig at få den tilbage i tide.
XboxGeek
 


Indlægaf jonas12 » 9. jul 2010 00:13

det er også ligegyldigt du skal ikke hente din box på dagen!
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Indlægaf DK Boss » 9. jul 2010 08:20

jonas12 skrev:det er også ligegyldigt du skal ikke hente din box på dagen!


I følge GAME i fields, så skal den hentes max 3 dage senere (hvor jeg så øv-agtigt sidder 200km oppe i sverige) ;-)

Får jeg mon den samme box tilbage eller bliver de ombyttet? For 3-4 år siden havde jeg RROD på min gamle hvide box og den blev ombyttet .........


mvh

Mark
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf Jakabov » 9. jul 2010 08:21

De bliver somregel ombyttet, har de gjort ved de 2 sidste jeg har haft afsted.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf DK Boss » 9. jul 2010 08:23

XboxGeek skrev:I din situation ville jeg nok få den sendt afsted så hurtigt som muligt - der er trods alt en uge tilbage og du kan måske være heldig at få den tilbage i tide.


Sidder i skrivende stund med Microsoft i røret - det er åbenbart ikke nogen nem sag, at få fejlmeldt dyret. Jeg har prøvet 4 gange via deres webside uden held og nu sidder en venlig supporter og prøve at fejlmelde los boxos ..........


Mvh

Mark
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf DK Boss » 9. jul 2010 08:47

Jakabov skrev:De bliver somregel ombyttet, har de gjort ved de 2 sidste jeg har haft afsted.


Hvor hurtigt er det gået? Jeg er jo en lille smule under tidspres ;-)

Jeg modtager indenfor de næste 24 timer forsendelsespapirer til UPS, men kan jo af logiske årsager først aflevere den mandag og det er jo noget rigtig-rigtig hø, hvis den kommer retur mens jeg er i sverige - omvendt, hvis jeg ikke sender den afsted mandag, så kan jeg heller ikke være heldig og få en lynombytning, som gør mig i stand til trade-in næste fredag ..............


/M
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf Jakabov » 9. jul 2010 08:52

Begge gange hos mig er der gået ca. en uge.

Men papirerne har du på mail i løbet af et kvarters tid, vil jeg vædde på. Så med det samme du har dem, så få booket UPS, måske kan du være heldig at de kan fange den idag.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf DK Boss » 9. jul 2010 09:13

Jakabov skrev:Men papirerne har du på mail i løbet af et kvarters tid, vil jeg vædde på.


Du tabte væddemålet - hvor kan jeg hente min kolde cola? :lol:

Edit: Ja ja, der er kun gået 11-12 minutter, men jeg føler mig sikker i min sejr ;-)


/Mark
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 21 gæster

cron