Xboxlife forum

Glæder i jer til E3

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Ser i frem til dette års E3 show

Ja
23
72%
Nej
2
6%
Interessere mig ikke
7
22%
 
Afgivne stemmer : 32

Indlægaf Tommy » 20. apr 2004 15:19

Haha, LOL der var jeg da vist lidt gal på den :D
Troede det kom i alle lande :D

Tager i helt til Los Angeles for at være med til den E3 messe?? :O
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf L1 Solid » 20. apr 2004 17:34

Nej, det er kun skribenter og andmeldere for store blade og netsides der kan komme ind...

Edit: Men hvis man bare kunne komme ind så ville jeg da hellere end gerne tage til L.A. for at komme til E3.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Anastacio » 20. apr 2004 17:50

Man skal være indenfor branchen altså spiludvikler, udgiver eller noget inden for gamingsites eller blade.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 20. apr 2004 17:58

The Guardians skrev:Nej, det er kun skribenter og andmeldere for store blade og netsides der kan komme ind...

Edit: Men hvis man bare kunne komme ind så ville jeg da hellere end gerne tage til L.A. for at komme til E3.


Store sites.. Bah, min bare!

Jeg ved ikke om jeg kan komme i problemer, hos resten af medhjlæper staben for at sige dette, men det tror og håber jeg da ikke... :)

Men vi fik en invitation. Vi er officielt inviteret til E3 messen. Så slug lige dine ord i dig igen... ;)

Men vi kommer vist ikke derover.. Nogen af os. Grundet et par ting.. Blandt andet skal man være over 18 for at komme ind, hvilket det vist nok kun er Spec der opfylder, her på sitet... Og så TROR jeg også man skal have pressekort for at komme ind. Noget vi af gode grunde ikke har nogen af os. Men sidstnævnte er jeg overhovedet ikke sikker på...

Ego behøves man sq ikke have 10.000+ besøgende om dagen for at blive inviteret! ^^
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 20. apr 2004 18:10

Der er noget du ikke har ret i Buktu.

Det er ikke kun Spec. der er over 18 på redaktionen.

Og pressekort ville heller ikke være noget problem.

Vi har bare valgt ikke, at tage afsted.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 20. apr 2004 18:15

Er vi flere? :D
Så har jeg bare misforstået noget,... ;)
Min fejl :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 20. apr 2004 18:18

Buktu skrev:
The Guardians skrev:Nej, det er kun skribenter og andmeldere for store blade og netsides der kan komme ind...

Edit: Men hvis man bare kunne komme ind så ville jeg da hellere end gerne tage til L.A. for at komme til E3.

Men vi kommer vist ikke derover.. Nogen af os. Grundet et par ting.. Blandt andet skal man være over 18 for at komme ind, hvilket det vist nok kun er Spec der opfylder, her på sitet...

Erhmmm ;)
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 20. apr 2004 18:20

Lol undskyld, min fejl :D
Havde bare forstået det sådan... :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf L1 Solid » 20. apr 2004 18:48

Nå, hvis i har fået en invitation så har jeg taget fejl, jeg troede at man skulle være en forholdsvis stor hjemmeside for at blive inviteret, men det skal man så ikke. Men i må da havde tilmeldt jer en form for liste eller hva?
Kan dog ikke se hvorfor at I ikke tager der over, jeg ville fandme gerne betale en flybillet og hotel ophold for så at komme med til E3.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Playkid » 20. apr 2004 18:54

Vi blev inviteret, og vi ville skam meget gerne have været afsted.
Problemet var pengene for mit vedkommende, jeg har simpelthen ikke råd til det. Flybilleten kunne jeg godt have klaret, men hotel ophold og kost & logi er lige i overkanten.
Playkid
 


Indlægaf Peet » 9. maj 2004 11:48

Sjælland.. LoL :D
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Slane » 9. maj 2004 16:20

Ja, Tjumi leverede sgu dagens grin.. :D ;) Hehe...

Ej, E3 er virkelig noget, jeg ser rigtig meget frem til. Specielt i år.
År 2005 er for mig, et helt vanvittigt spændene år. Der er så mange stor-titler, der bare venter på at blive udgivet. Lige ledes er der en hel masse stort-titler, vi dødelige, venter med spænding på at få nye informationer om... Spændene... :D


Btw. Jeg vil da gærne tage til L.A. til næste år, og repræsentere XBoxlife.dk på E3, hvis det er.... Seriøst... :)
Senest rettet af Slane 9. maj 2004 18:26, rettet i alt 1 gang.
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 9. maj 2004 16:40

JAJA, UNDSKYLD min fejl! :oops:
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron