Xboxlife forum

Most-wanted liste

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Peet » 16. apr 2004 14:41

Jeg tænkte på, om nogen kunne begrunde, hvorfor de glæder sig til de spil de nu glæder sig til.. ? =)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Cowrider » 16. apr 2004 15:36

Jeg kunne glæder mig til

1. halo 2 (jeg kunne godt lide halo 1 og har gennemførst alle levels så hvorfor ikke spille halo 2 nu hvor halo 1 var fed så er halo 2 ved også )

2. fabel (elsker den form for spil )

3. true fantasy live online (synes det ser fedt ud og elsker online spil i den ´klasse)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Buktu » 16. apr 2004 16:21

Jaja.. Hvis jeg så også lige skal lave en liste... :)

BC; Konceptet, og hele grundideen er utrolig... Molyneux! Bedte Spil hjerne til dato! ;)

Halo2; Halo2 er røget forbi Fable og TFLO, da hypen er helt oppe og ringe for det spil i øjeblikket... ;) Og dte kan man jo ikke lade være med at blive mærket af. Ser ud til at blive rigtig fedt :D

TFLO; Elsker hele ideen med MMORPG's.. Og det her ser fedt ud.

Fable; Ideen er genial.. Desværre er teknikken der ikke til at føre den fuldt ud i livet... Men det tegner til at blive et rigtig godt RPG!

Og så er der ikke rigtig flere.. Lidt Ninja Gaiden, men ikke så meget som de andre.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Tommy » 16. apr 2004 17:55

Buktu skrev:Fable; Ideen er genial.. Desværre er teknikken der ikke til at føre den fuldt ud i livet... Men det tegner til at blive et rigtig godt RPG!


Hvordan kan du vide om teknikken ikke vil føre den fuldt ud i livet?
Bare fordi den ikke bliver præcis så overnaturlig realistisk og frit som de lovede, betyder det jo ikke at det ikke bliver SÅ fedt igen..

Jeg glæder mig nu meget til Fable, pga. jeg godt kan lide RPG,
så glæder jeg mig til Ninja Gaiden (som SNART udkommer)..

Så glæder jeg mig ikke til Halo2, da jeg ikke synes 1'eren var fedt.
Hvis jeg havde LIVE vile jeg selvfølgelig have det! (Hvem ville ikke det?)
Tror det bliver mega sjovt at spille online!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 16. apr 2004 17:56

Det er en skændsel ikke at spille Halo's Single Player del :shock:
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 16. apr 2004 18:49

Tjumi, Den oprindelige idé som Molyneux kom på, var ganske enkelt utrolig. Men selv dengang kunne man se at det ville være umuligt... Så ideén er blevet nedgraderet.
TIl en start ville Molyneux have et 100% frit spil. Og et næsten fuldstændig realitisk spil. Et eksempel jeg har brugt et par gange før, er at hvert eneste blad på træerne, ville blive brune, og falde ned når det blev efterår. Hver eneste blad ville være at finde igen hele tiden. Hvis du huggede et blad midt over, i foråret, kunne du komme tilbage til efteråret, og se et blad, som måske ikke var fuldt udviklet. På den måde. Intet ville forandre sig.
Men dette må siges endnu at være en teknisk umulighed. Derfor siger jeg at Ideen er genial (!!), men har sat forventningerne ned til det, på grund af de mange nedgraderinger udviklerne selv har lavet med spillet. Men derfor tror jeg stadig det bliver et rigtig godt RPG!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Peet » 16. apr 2004 20:23

Det er faktisk rigtigt nok.. NOget med, at hyvis du fandt en række buske runt om et hus, kunne du hugge den ene af, og så komme tilbage nogle år senere, og så ville den busk være en stub, hvor de andre var vokset videre. Tror ikke, de er kommet så vidt med udvikliongen. Men tror dog stadig, at det fungerer rigtig godt som et RPG.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf L1 Solid » 16. apr 2004 21:10

Mit starter med H og slutter med alo 2



Edit: Ps2 Plakid, jeg kan kun give dig ret.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Tommy » 16. apr 2004 22:36

Jeg ved er er blevet skåret ned på det, men hvis nu ikke der var lovet så meget i starten, tror jeg bare folk ville glæde sig til spillet uden at (f.eks dig Buktu :D) ville skrive "Desværre er teknikken der ikke til at føre den fuldt ud i livet".. Men det kan vel være lige meget :D

PS2 Playkid: Jeg synes ikke om det gamle halo singleplayer del. Den nye bliver sikkert bedre grafik og sådan noget.. Det KAN da også være at jeg måske skal have det, men for mig var Halo1 ingen succes! (men splitscreen var nu sjovt)
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 17. apr 2004 11:47

Jamen teknikken ER der ganske enkelt ikke til det...

Molyneux har store tanker om spil. Han ville elske hvis man bare kunne lave alting ubesgrænset stort, og frit. Selvom der er blevet skåret så meget ned på Fable, er det faktisk den af hans ideer, der kommer tættest på hvad han havde forestillet sig fra starten... Det har han i hvert tilfælde selv sagt. Det siger noget om hvor stort han tænker. Hvor fantastisk han tænker. Jeg kan ikke andet end at beundre ham...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Tommy » 17. apr 2004 12:31

Hm, nej man kan da hvert fald roligt sige at han er noget af en fanatiker, hvad spil angår :D
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Cowrider » 19. apr 2004 12:04

Der kommer sku så mange fede spil iår jeg skal have :D :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Buktu » 19. apr 2004 12:28

Jeg kom faktisk lige i tanke om at jeg også skal The Movies når det kommer... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Tommy » 19. apr 2004 12:56

Og så selvfølgelig Doom 3!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron