Xboxlife forum

GamePoint

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

GamePoint

Indlægaf TheVinding » 28. mar 2010 20:38

Hej er ny på xbox live.

Jeg har ikke så mange point som i kan se pga. jeg har spillet offline.

Når jeg vil på marked og købe står der jeg har 0 point men jeg har da 100??

er det ikke de point man tjerner op man kan bruge ?
TheVinding
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf frostwolf » 28. mar 2010 20:41

De point du får med achievements kaldes Gamerpoints.
De point man bruger til at betale med, de kaldes Microsoft Points. Denne type points koster penge og fungerer som valuta på xboxen.

De kan med fordel købes online.
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf CaptainKicker » 28. mar 2010 20:41

Gamerpoints er point du opnår i spil, også kaldt achievements.

For at lære mere om det, gør følgende på din Xbox 360. Tryk på Xbox guide knappen på din controller. Tryk "venstre pil" og tryk derefter på "Achievements". Derefter tryk "Y" og læs.

Microsoft Point er Xbox valuta, som kan købes for rigtige penge, på f.eks. GamePointsNow eller i din lokal spilbutik.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: GamePoint

Indlægaf Cloudy » 28. mar 2010 20:41

TheVinding skrev:Hej er ny på xbox live.

Jeg har ikke så mange point som i kan se pga. jeg har spillet offline.

Når jeg vil på marked og købe står der jeg har 0 point men jeg har da 100??

er det ikke de point man tjerner op man kan bruge ?


Nope.

De points man optjener ved at spille er gamerpoints og kan ikke bruges til andet end blær :)

De points du skal bruge til køb af udvidelser, spil osv er microsoft points og koster penge.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf TheVinding » 28. mar 2010 20:42

Så de der G går ikke en skid ?
TheVinding
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf NiklasOfDoom » 28. mar 2010 20:42

Nope. Det du samler sammen i spillene hedder GamerScore og kan ikke bruges til andet end at gå efter. Nogle er ligeglade, mens andre synes at det forlænger spillet. Døm selv. :)

For at købe ting skal du bruge MS Point, som du enten kan købe på Xboxen for 90 kr. for 1000 point, eller over nettet, hvor det er væsentlig billigere. Der er en gut her på siden, der sælger ret billigt, og ellers sælger www.gamepointsnow.com 2100 point for ~150 kr. med Google-checkout. :)

Edit: Wow, jeg er langsom. Godt at folk er hjælpsomme om ikke andet. :P
Senest rettet af NiklasOfDoom 28. mar 2010 20:44, rettet i alt 2 gange.
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf TheVinding » 28. mar 2010 20:43

Tak for svaret !
TheVinding
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf fneribyen » 28. mar 2010 21:10

NiklasOfDoom skrev:Nope. Det du samler sammen i spillene hedder GamerScore og kan ikke bruges til andet end at gå efter. Nogle er ligeglade, mens andre synes at det forlænger spillet. Døm selv. :)

For at købe ting skal du bruge MS Point, som du enten kan købe på Xboxen for 90 kr. for 1000 point, eller over nettet, hvor det er væsentlig billigere. Der er en gut her på siden, der sælger ret billigt, og ellers sælger www.gamepointsnow.com 2100 point for ~150 kr. med Google-checkout. :)

Edit: Wow, jeg er langsom. Godt at folk er hjælpsomme om ikke andet. :P


Også er der nogen der går efter dem for at have et meget højt tal stående på sin profil til ingen nytte! :-w
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster