Xboxlife forum

Optage på Xbox 360

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Optage på Xbox 360

Indlægaf SandiestMm » 16. mar 2010 16:09

Hej jeg har tænkt lidt over hvordan man kan optage video på Xbox 360 mens man spiller jeg har set nogle videoer på youtube og jeg undre mig mere og mere... Er der nogle der kan fortælle mig hvordan man gør?? :D
SandiestMm
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Psymatiq » 16. mar 2010 16:54

copy paste af en gammel post jeg har lavet

Du har brug for 2 skærme for at cappe uden lag. Så du skal både have cap cardet, en splitter(som deler signalet ud til mere end 1 skærm) plus alle kabler).

Et dazzle setup incl splitter og kabler koster fra 500kr og op(SD)

Et HD internt cap card eller en blitzbox HD koster 1000kr+(HD).

Hvis du capper med SD skal du spille i SD mens du capper. Som fx i skyde spil kan være dybt irrerterende. Hvorimod i spil som rock band har det ikke den store betydning at spille i SD.


Så søg på dazzle for SD optagelse og på blitzbox HD,Hauppauge HD PVR for HD optagelse.

Her er en vid lavet med min dazzle(altså det er optaget i SD).

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pN9uL9lQZn0[/youtube]
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf SandiestMm » 16. mar 2010 17:11

Okay
SandiestMm
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf nicolaierlakker » 5. apr 2010 01:39

Forza, har lavet deres egen måde at optage på. uden det koster noget. du skal bare gemme dit løb når du er færdig med at køre det. I bagefter gå ind på my profil og finde videoen. så kan du ligge den ind på storefront og hente den ned :D
nicolaierlakker
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Re: Optage på Xbox 360

Indlægaf PURiFiCADA » 10. jun 2011 17:22

Psymatiq: Dem jeg ser på marked er kun med normale video stik, kan man ikke få en hvor man kan rive fra xbox 360 til hd recorder med hdmi cable og fra recorder med hdmi cable til fladskærm? ved du om der er nogle på marked, faktisk lige som Hauppauge HD? bare med hdmi??

Over and out PURiFiCADA
Training is not just training, it's a lifestyle
PURiFiCADA
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Optage på Xbox 360

Indlægaf PURiFiCADA » 10. jun 2011 18:03

Samt hvorfor skal man have 2 skærme for at undgå lag? den fatter jeg ikke rigtig?
Training is not just training, it's a lifestyle
PURiFiCADA
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Optage på Xbox 360

Indlægaf Psymatiq » 13. jun 2011 03:37

fordi billedet skal igennem capturer så der kommer output lag på den på pcen. Med SD(dazzle) skal du have en splitter som er forbindelse af forskellige kabler,t splittere og RCA kabler. Jeg har ingen ide med HD cap card. Men for mig er kvailiteten fin nok med min dazzle. Kan endda streame med den her kvalitet

min nyeste vdeo :

Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Optage på Xbox 360

Indlægaf PURiFiCADA » 16. jun 2011 12:32

Nu har jeg lige bestilt min Hauppage HD PVR og med den behøver du ikke nogen splitter for at bruge 2 skærme, den går direkte fra xbox til Hauppauge og fra den til tv og fra hauppage igen til din pc. igen ekstra skærm, ingen spitter needed :) ingen lag so whatever. så det helt perfekt. men igen takker :)

PURiFiCADA
Training is not just training, it's a lifestyle
PURiFiCADA
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Optage på Xbox 360

Indlægaf Gamemakerman » 16. jun 2011 13:31

PURiFiCADA skrev:Psymatiq: Dem jeg ser på marked er kun med normale video stik, kan man ikke få en hvor man kan rive fra xbox 360 til hd recorder med hdmi cable og fra recorder med hdmi cable til fladskærm? ved du om der er nogle på marked, faktisk lige som Hauppauge HD? bare med hdmi??

Over and out PURiFiCADA


Allerede lavet:
http://www.blackmagic-design.com/products/intensity/
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: Optage på Xbox 360

Indlægaf PURiFiCADA » 16. jun 2011 15:41

Tak for alle de gode svar :)

PURiFiCADA
Training is not just training, it's a lifestyle
PURiFiCADA
Niveau 0
 
Indlæg: 29



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster