Xboxlife forum

live 3.0???

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Cowrider » 22. apr 2004 13:21

det er da den nye live 3,0 de har opdate her i går siden den var nede?????
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Buktu » 22. apr 2004 13:25

Ja, præcis.. Men det er stadig ikke alle 3.0 Features der kommer i brug med det samme.. Desværre...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 22. apr 2004 13:35

Det jeg glæder mig mest til ved live3.0 er, at man kan lave egne logoer, baner og meget mere.
Men denne feature kommer først i brug i fremtidige spil og en af dem er jo RS3:BA :)

Men voice messenge skal da prøves i dag hehe :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Chanozi » 22. apr 2004 13:40

DNS_DK skrev:hmmm weee så håber jeg at det er nogle coole features! F.eks. dashboarded synes jeg var ektstremt dårligt da det loader for meget og lyden i voice chat er total ringe!

glæder mig til at de nye 3.0 spil kommer så! :D


..jeg må sige at jeg overhovdet slet ikke kan følge dig i de "såkaldte" prob'z med dash-loading og voice..begge ting kører da som de skal..

..men efter som at live! kan aktiveres når boxen startes op, så skal den jo ikke kun læse fra HD'en, men ogz connecte til live! serverne samt kommunikere med disse..dette kan virke som om den loader dashboardet lidt langsomt..

..ang lyden kan den kun være dårlig, hvis den ikke er af samme kvalitet som i PGR2..men voice chatten virker da fint når jeg bruger den..
..men der er jo spile hvor lyden lyder værre end i en mob-fon f.eks i links 2004, hvilket er utroligt synd da spillet els er kanont..og det bliver jo ikke rettet, dvs de kan ikke rette det :cry:
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Goose Fraba » 22. apr 2004 14:25

Hmm...synes ikke lige jeg har lagt mærke til at voice lyden skulle være dårligere i Links 2004 end andre steder.
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Anastacio » 22. apr 2004 14:36

LIVE3.0 er oppe, altså voice messenger.

Dog synes jeg det er lidt skuffende indtil videre pågrund af man SKAL sende en invite før man kan lave en talebesked og så kan man vist kun sende talebeskeder fra dashboardet.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Novotex » 22. apr 2004 17:41

Goose Fraba skrev:Hmm...synes ikke lige jeg har lagt mærke til at voice lyden skulle være dårligere i Links 2004 end andre steder.
Hejsa Goose, voice i Links 2004 er flere klasser dårligere end i f.eks PGR2 og MM3.
Senest rettet af Novotex 22. apr 2004 22:43, rettet i alt 1 gang.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Buktu » 22. apr 2004 18:43

Det er da lidt små mærkleigt at kvaliteten af stemmelyden svinger, det er da den samme hardware?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 22. apr 2004 18:47

voice i Pandora Tomorrow er heller ikke alt for god i lobbyen.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Chanozi » 23. apr 2004 01:11

..helt enig Novo!

..btw lige et par ting der ogz er nyt, og virker nu:
-> man kan sende en friends request + en voice msg
-> hvis man kører på 2 mdrs trial abo, kan man nu opsige dette via dashboardet..

..og sidst i maj vil MSN-Live-Friends-Tab funktionen være oppe og køre..
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron