Xboxlife forum

Hvor er det klamt!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Munchen » 5. nov 2009 13:13

Mobelz: Foxx ved godt hvad han har gjort. Han har fået et utal af advarsler osv. så vi vil ikke bruge mere krudt på ham.
Med hensyn til Lomilias, så tager du igen fejl.

Hvad angår "Fjernet af moderator" er det et autofilter der fjerner det, altså ikke noget vi sidder og gør manuelt.


Køl ned og lad os håndterer Lomilias og Foxx i moderator teamet.
-Munchen
"Make everything as simple as possible, but not simpler" -Albert Einstein
Munchen
Xboxlife udvikler
 
Indlæg: 765


Indlægaf centric dk » 5. nov 2009 13:15

Mobelz skrev:Skou forhelvede, ser du aldrig stand-up?
Komikerne laver grin med de kendte og politikere, og folk som Stein Bagger.

Du har 2 store sider Xboxlife og Pslife.dk, så folk på begge sider ved hvem du er, så det er det samme her at man lige laver lidt spas med dig.

Så må du lige tage hårdt fat om nosserne og klare sådan en joke.

Har du set den omtalte film? Det virker ikke sådan.

Den er blevet fjernet før, og det er ikke grundet omtale af Skou. Derimod fordi filmen var lavet udelukkende for at svine flere navngivne brugere herinde hvilket vi ikke vil se, hverken som indlæg eller via film.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf skitzofraen » 5. nov 2009 13:22

Munchen skrev:Mobelz: Foxx ved godt hvad han har gjort. Han har fået et utal af advarsler osv. så vi vil ikke bruge mere krudt på ham.
Med hensyn til Lomilias, så tager du igen fejl.

Hvad angår "Fjernet af moderator" er det et autofilter der fjerner det, altså ikke noget vi sidder og gør manuelt.


Køl ned og lad os håndterer Lomilias og Foxx i moderator teamet.


Så det kan omgåes ved simpelthen at undlade www foran så...

altså bare skrive Ekstrabladet.dk uden www

Nok derfor jeg aldrig har oplevet, at et link er fjernet fra mine PB's, da jeg for det meste ikke skriver www foran.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Mobelz » 5. nov 2009 13:25

Munchen skrev:Mobelz: Foxx ved godt hvad han har gjort. Han har fået et utal af advarsler osv. så vi vil ikke bruge mere krudt på ham.


Fra Foxx af:

Det kan godt være i har bannet mig og så mener den skid er slået, men i kan i det mindste svare på mine emails.
Desuden har jeg en handel igang som jeg gerne ser klaret færdig, da i ellers så bare forbyder mig i at give køberen det han har betalt for.
Jeg skal vel ikke tage turen hen til Morten Skou og bede ham om en forklaring ?
Mobelz
 


Indlægaf Keras » 5. nov 2009 13:27

Munchen skrev:Mobelz: Foxx ved godt hvad han har gjort. Han har fået et utal af advarsler osv. så vi vil ikke bruge mere krudt på ham.
Med hensyn til Lomilias, så tager du igen fejl.

Hvad angår "Fjernet af moderator" er det et autofilter der fjerner det, altså ikke noget vi sidder og gør manuelt.

Køl ned og lad os håndterer Lomilias og Foxx i moderator teamet.


Hvorfor skal der overhovedet være et filter, en mailbox er det samme som en postkasse. Jeg har selv valgt at have et skilt på min, der fortæller at jeg ikke vil modtage reklamer. Det er ikke jeres beslutning. Syntes at i strammer den lidt, når i skal bestemme over indgående post. Det er en totalitær fallit erklæring, en mailbox er privat så kan ikke se hvorfor der skal censur på den. Jeg blander mig jo heller ikke, hvad der dumper i af jeres brevkasse.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf skitzofraen » 5. nov 2009 13:33

Mobelz skrev:
Munchen skrev:Mobelz: Foxx ved godt hvad han har gjort. Han har fået et utal af advarsler osv. så vi vil ikke bruge mere krudt på ham.


Fra Foxx af:

Det kan godt være i har bannet mig og så mener den skid er slået, men i kan i det mindste svare på mine emails.
Desuden har jeg en handel igang som jeg gerne ser klaret færdig, da i ellers så bare forbyder mig i at give køberen det han har betalt for.
Jeg skal vel ikke tage turen hen til Morten Skou og bede ham om en forklaring ?



Han har ikke krav på en forklaring.

Det er lidt skidt, at han har gang i en handel, men jeg kan ikke se, hvordan det er redaktionens problem.

Siden du tilsyneladende kender Foxx, så kunne du jo sørge for, at han kom i kontakt med personen han har gang i handlen med, og på den måde få det ud af verden...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Munchen » 5. nov 2009 13:33

skitzofraen: Iiiikke helt :) Du er nok bare heldig ;)

Mobelz: For at skærer det lidt ud i pap for dig, så var Foxx advaret adskillige gange. Vi skylder ham dybest set ikke mere forklaring. Dog kommer der nok svar når der er tid til det.

Keras: Det er din mening, men det er nu engang sådan det er strikket sammen her på siden..
Senest rettet af Munchen 5. nov 2009 13:35, rettet i alt 1 gang.
-Munchen
"Make everything as simple as possible, but not simpler" -Albert Einstein
Munchen
Xboxlife udvikler
 
Indlæg: 765


Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2009 13:36

Mobelz skrev:Desuden har jeg en handel igang som jeg gerne ser klaret færdig, da i ellers så bare forbyder mig i at give køberen det han har betalt for.


Den kan du, Mobelz, vel bare hjælpe ham færdig med.


Mobelz: er du flink ikke at skrive flere beskeder fra Foxx herinde - ideen med at banne ham, var netop at undgå at han skrev herinde.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf pivos » 5. nov 2009 13:49

Som der er nævnt tidligere i dette indlæg så er der komikere, som laver jokes om folk, det er klart og det er sjovt for omverdenen, men ikke for den person det går ud over. Og derfor er siden bygget op som den er, fordi hvordan ville omgangstonen ikke være, hvis du måtte "lave sjov med" (svine) andre personer til? Bare fordi, at man har en blog, har man altså ikke et fri sted.
Det Lomilias gør, svarer faktisk til at han sviner brugere til fra hans "eget lille fristed" (hans blog). Det svarer lidt til at sige at de store ikke må slå på de små, men at de små godt må slå på de store.

Angående mailboksen, så handler det vel liges så meget om at man ikke må reklamere, eller spamme andre folk med hjemmesider tilsendt i pb.. ;)
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Suduki » 5. nov 2009 14:12

Jeg er lidt i tvivl om jeg føler mig vildt meget trolled lige nu :/

Ligemeget hvad, det her indlæg har lige reddet min dag :D (Intet er godt for ingenting, amirite?)
Shoot me like i care!
Suduki
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf SteffaRRRn » 5. nov 2009 14:18

Forstår ikke der kan komme så meget debat om noget så lidt. Det har du har fået din blog slettet, har vel nok noget at gøre med at du ikke tænkte dig ordentlig om da du postede den.

Det at du så ikke tænker dig ordentlig om inden, er vel dit problem, og at vi andre skal overværre din tuden er i.fl. mig dumt og skabet :)

Ta' en tudekiks og så videre i programmet.
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf SvAmP » 5. nov 2009 14:30

latterligt
Senest rettet af SvAmP 5. nov 2009 14:33, rettet i alt 1 gang.
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf hamdenfede » 5. nov 2009 14:31

med slt respekt kan ALLE ikke stoppe med at opføre sig som idioter og kan vi ikke få en moderator ind og låse denne tråd den er HELT til grin
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Indlægaf Competa » 5. nov 2009 14:32

Det er trist at tænke på at du har været en del af teamet på siden her og dermed opføre dig sådan. Jeg syntes at du var hyggelig at være sammen med til X1, men denne opførelse som du har vist i denne tråd viser bare hvor umoden du er.
Så vidt jeg ved var du moderator, så burde du også kunne de regler der stilles for blog indlæg.

M.V.H. fra en gentleman,
Nicholaj Sørensen
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Juxer » 5. nov 2009 14:41

Billede
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron