Xboxlife forum

Hvor er det klamt!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Akandreasen » 5. nov 2009 12:51

TagEnKiks skrev:Er han ikke bare stadig tøsesur over hans kæreste blev banned?


WIN :D
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:52

mr Oliver DK skrev:
Lomilias skrev:Åhh ham der Gringo han er fandeme sej, med de der seje ting han siger

så vidt jeg ved, har han da sagt flere ting der giver mening end dig?


Ja det er jo det jeg siger, han er sej
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf MalarkY144 » 5. nov 2009 12:52

Lomilias skrev:Og nej jeg har ikke linket til andre sider. Kun igennem min blog, hvilket er legalt nok,


det skal lige siges det er hr.skou der ejer siden, og derfor bestemmer han hvad der er legalt og hvad der ikke er. mr.internetcop...
de regler der er lavet på denne side er lavet for at vi alle sammen, kan være her..

og hvis du ikke gider være her, hvorfor smutter du ikke bare så? istedet for at der går dagpleje i det?..
MalarkY144
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Indlægaf Akandreasen » 5. nov 2009 12:53

Lomilias :-({|=
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf Munchen » 5. nov 2009 12:53

Mobelz: Vi har ikke noget problem med gas osv. det er blot måden det hos nogle kommer til udtryk på den er gal med.
Med hensyn til Foxx's mails, så tager moderator teamet sig af det og har/har haft en dialog med ham.

MalarkY144: Det var yderst vel talt .. :)
-Munchen
"Make everything as simple as possible, but not simpler" -Albert Einstein
Munchen
Xboxlife udvikler
 
Indlæg: 765


Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:55

Nå men nu gider jeg sku ik' spilde min tid mere på det her site. Jeg smutter for good.

Så nu kan i alle sammen juble og bagtale mig ligeså højtlydt som i lyster. Og spise kage sammen, bare lige hold lidt igen med Morten Skou, for han kan sgu ikke rigtig tåle de der søde sager. Men PAS PÅ, for han banner jer hvis i ikke giver ham lidt!

Over and out forevaaaaaaaaaaaaa!! Muhahaha!
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf skitzofraen » 5. nov 2009 12:55

Mobelz skrev:Jeg synes det er uroligt så meget man skal gå på listefødder herinde på siden.

Bliver der taget lidt gas på en fra redaktionen så betyder det lukket.
Hvis man vil hjælpe en bruger til at finde en information der ikke er på denne her side, og man som bare det mindste hentyder til en anden side, så bliver ens indlæg slettet, plus at man får en advarsel.

Folk de tør ikke sige deres mening når det gælder Morten Skou eller andre fra redaktionen, for så ved man at de holder øje med en, og lige
så snart de har en lille mulighed for det, så får man en advarsel som er et skridt nærmere på et ban.

Man skal kunne have lov til at modsige nogle fra redaktionen, og til at poste en video der laver lidt sjov med Skou.

Altså forhelvede Skou, du ejer Xboxlife.dk, det er ligesom når der bliver lavet sjov med kendte mennesker der ejer et firma osv.

Desuden har jeg fået kontakt med den bannede bruger Foxx, han vil gerne have at Hr. Skou eller en anden moderator svarer på de emails han har sendt.

Synes godt nok det er lavt at banne ham og ikke svare når han beder km
en forklaring.


Det synes jeg nu ikke...

Jeg har sgu tit haft diskutioner/været uenig med folk fra redaktionen herinde, men jeg er endnu ikke blevet banned for det...

Og hvis man vil hjælpe folk, med info som ikke kan findes på siden, så kan man jo bare sende dem en PB med linket.

Jeg føler bestemt ikke, at man skal være bange for, at sige sin mening herinde om hverken Skou eller resten af redaktionen (Jeg mindes ikke, at nogen er blevet banned af den grund, så længe de gav udtryk for deres holdning på en ordentlig måde)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Mobelz » 5. nov 2009 12:58

Så vidt jeg har forstået på Foxx har han fået én mail, på trods af han har skrevet igen til jer da han ønsker en bedre forklaring, da i ikke uddyber.

Et andet spring; Drop nu det macho fis imod Lomilias23, manden lavet et sjovt blog indlæg som åbenbart trådte EN person over tæerne som godt burde kunne tage den slags gas.

Det er de ting der sker når man laver noget så stort som en Xboxlife side f.eks.

Synes det fucking lavt af jer der sidder og slikker røv nu.

TagEnKiks, det meget sjovt du beder moderator teamet om at bede foxx/numzi om at stoppe med at provokere dig når du så selv fortsætter.

Du kan ikke lide at blive drillet, stakkels dig, men for at få dit selvværd op må du svine andre.
Mobelz
 


Indlægaf Mobelz » 5. nov 2009 13:01

Skitzo; Selv på pb kan man ikke sende link til en konkurrerende side.
Så siger den "Fjernet af moderator" eller noget i den stil.

Så man skal virkelig gå på listefødder
Mobelz
 


Indlægaf Mobelz » 5. nov 2009 13:05

Skitzo; Selv på pb kan man ikke sende link til en konkurrerende side.
Så siger den "Fjernet af moderator" eller noget i den stil.

Så man skal virkelig gå på listefødder
Mobelz
 


Indlægaf Morten Skou » 5. nov 2009 13:06

Vores regler gælder selvfølgelig også i PB. Vores regler ligner i øvrigt reglerne på mange andre sider - og så godkender folk dem når de bliver oprettet.

Mobelz: Jeg tror at du glemmer at se tingene i perspektiv, der var kun EN grund til at Lomilias / Jesper Nielsen oprettede det blogindlæg, og kun EN grund til at han iøvrigt har opført sig som han har det sidste stykke tid: han vil se hvor langt han kan gå før han bliver bannet.

Mht. Foxx, så får han et svar når moderator-teamet har tid. Det er frivillige folk som arbejder når de har tid og lyst.

Alene den signatur som Lomilias har lige nu, viser hvilket niveau det er han befinder sig på.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf skitzofraen » 5. nov 2009 13:07

Mobelz skrev:Så vidt jeg har forstået på Foxx har han fået én mail, på trods af han har skrevet igen til jer da han ønsker en bedre forklaring, da i ikke uddyber.

Et andet spring; Drop nu det macho fis imod Lomilias23, manden lavet et sjovt blog indlæg som åbenbart trådte EN person over tæerne som godt burde kunne tage den slags gas.

Det er de ting der sker når man laver noget så stort som en Xboxlife side f.eks.

Synes det f*cking lavt af jer der sidder og slikker røv nu.

TagEnKiks, det meget sjovt du beder moderator teamet om at bede foxx/numzi om at stoppe med at provokere dig når du så selv fortsætter.

Du kan ikke lide at blive drillet, stakkels dig, men for at få dit selvværd op må du svine andre.


Hvad får ham Foxx til at føle, at han har krav på en forklaring?

Det er da helt op til redaktionen, om de gider give ham en forklaring (det kunne tænkes at de mener, at han allerede selv bør vide hvad grunden er)

Hvis jeg var admin/mod på en eller anden side, så gad jeg da ikke til, at skulle forklare/redegøre for det hver gang jeg banner en (hvis reglerne er brudt er den jo bare ikke længere... hvorfor skulle man spilde mere af sin tid på det?)
Senest rettet af skitzofraen 5. nov 2009 13:08, rettet i alt 1 gang.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf TagEnKiks » 5. nov 2009 13:07

Mobelz - Der er forskel på at provokere og så lukke lort ud. Foxx forstod at provokere, men kendte ikke grænsen for hvad der er "sjovt". Han provokerende ikke, han lukkede bare lort ud til sidst. Og det bliver virkelig trivielt at høre på trolls der kun kan skrive "bøsse, luder, jeg boller din mor". Det er jo ikke sjovt.

Nu er jeg nok sammen med Foxx (og sikkert Sethos88) de brugere, som er blevet svinet mest til. Så jo jeg kender godt til at blive svinet til. Det gør mig som sådan ikke noget og har da slet ikke noget med mit selvværd at gøre.
Det er af ren morskab jeg er som jeg er ikke fordi jeg er en fiasko i det virkelige liv (som mange åbenbart tror). Foxx begyndte at ødelægge tråde uden grund og skrive nogle virkelige mærkelige ting. Derfor bad jeg om at få ham stoppet.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Mobelz » 5. nov 2009 13:09

Skou forhelvede, ser du aldrig stand-up?
Komikerne laver grin med de kendte og politikere, og folk som Stein Bagger.

Du har 2 store sider Xboxlife og Pslife.dk, så folk på begge sider ved hvem du er, så det er det samme her at man lige laver lidt spas med dig.

Så må du lige tage hårdt fat om nosserne og klare sådan en joke.
Mobelz
 


Indlægaf skitzofraen » 5. nov 2009 13:11

Mobelz skrev:Skitzo; Selv på pb kan man ikke sende link til en konkurrerende side.
Så siger den "Fjernet af moderator" eller noget i den stil.

Så man skal virkelig gå på listefødder


Hmm det har jeg nu aldrig oplevet, men jeg er så heller ikke helt sikker på, hvilke sider som går ind under kategorien "konkurrende"
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron